Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Gliwice: I Dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego. Oznaczenie sprawy nadane przez Zamawiającego: OZ/D/84/HP/08.
Numer ogłoszenia: 104062 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I Dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego. Oznaczenie sprawy nadane przez Zamawiającego: OZ/D/84/HP/08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego dla Politechniki Śląskiej w podziale na 8 zadań (CPV:29.70.00.00-6 sprzęt gospodarstwa domowego). Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu, którego zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro. Miejsce dostawy: obiekty Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu, jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Warunki przedmiotowe (dotyczące przedmiotu zamówienia, jakie musi spełnić Wykonawca): 3. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, warunków serwisowych terminu realizacji itd. 4. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium: spełnia/ nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty potwierdzające ich spełnienie zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnianie tych warunków (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1A. Oświadczenie. 2A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 4A. Oferta Cenowa. 5A. Tabela Parametrów Technicznych. 5B. Karty katalogowe, prospekty, wydruki ze strony internetowej producenta lub inne dokumenty (zawierające wszystkie wymagane parametry techniczne oferowanych urządzeń równoważnych) - w języku polskim, z wykazem głównych urządzeń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 509..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 510..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury i spełnienia postawionych warunków. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: (OP) Czajniki elektryczne bezprzewodowe - 80 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (CPV:29.70.00.00-6 sprzęt gospodarstwa domowego) obejumuje: 1.1. Czajniki elektryczne bezprzewodowe I - 50 sztuk. 1.2. Czajniki elektryczne bezprzewodowe II - 30 sztuk Sposób realizacji: sukcesywna dostawa (maksymalnie 8 dostaw) w okresie do 8 miesięcy od dnia podpisania umowy na podstawie szczegółowych zamówień przesyłanych faksem do Wykonawcy. Realizacja - do 7 dni od dnia przesłania zamówienia. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro, ale zbilansowana wartość zakupów tego typu sprzętu przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: (OP) Chłodziarka - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (CPV:29.70.00.00-6 sprzęt gospodarstwa domowego) obejmuje dostawę jednej chłodziarki. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro, ale zbilansowana wartość zakupów tego typu sprzętu w ciągu roku przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: (RIE-6) Chłodziarko - zamrażarka - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (CPV:29.70.00.00-6 sprzęt gospodarstwa domowego) obejmuje dostawę jednej chłodziarko - zamrażarki. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro, ale zbilansowana wartość zakupów tego typu sprzętu w ciągu roku przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: (OK) Chłodziarka - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (CPV:29.70.00.00-6 sprzęt gospodarstwa domowego) obejmuje dostawę jednej chłodziarki. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro, ale zbilansowana wartość zakupów tego typu sprzętu w ciągu roku przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: (AOS) Pralki automatyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (CPV:29.70.00.00-6 sprzęt gospodarstwa domowego) obejmuje dostawę: 5.1. Pralki automatyczne - 11 szt. 5.2. Pralki automatyczne - 3 szt. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro, ale zbilansowana wartość zakupów tego typu sprzętu w ciągu roku przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: (AOS) Odkurzacze, żelazko elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (CPV:29.70.00.00-6 sprzęt gospodarstwa domowego) obejmuje dostawę: 6.1. Odkurzacz elektryczny - 1 szt. 6.2. Odkurzacz elektryczny profesjonalny - 1 szt. 6.3. Żelazka elektryczne - 1 szt. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro, ale zbilansowana wartość zakupów tego typu sprzętu w ciągu roku przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: (RAr-4) grzejnik konwektorowy - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia (CPV:29.70.00.00-6 sprzęt gospodarstwa domowego)obejmuje dostawę jednego grzejnika konwektorowego. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro, ale zbilansowana wartość zakupów tego typu sprzętu w ciągu roku przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: (Rau-1, RMT-2) wentylatory wolnostojące-podłogowe - 13 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia (CPV:29.70.00.00-6 sprzęt gospodarstwa domowego)obejmuje dostawę trzynastu sztuk wentylatorów wolnostojących. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro, ale zbilansowana wartość zakupów tego typu sprzętu w ciągu roku przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego w podziale na części dla Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
- Dostawa i montaż mebli oraz krzeseł do pomieszczenia 7 i 7A w pawilonie C-2 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-248/24
więcej: Sprzęt gospodarstwa domowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.