eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-05

Łódź: Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 104040 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73484 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz podległych placówek, zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególnioną w załączniku nr 1a do SIWZ pakiet asortymentowo - cenowy. 2.Dostawy artykułów chemii gospodarczej odbywać się będą sukcesywnie, w godzinach 9.00-15.00, w dni robocze w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia, każdorazowo na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub pocztą e-mail. 3.Zamawiający każdorazowo będzie określał asortyment artykułów chemii gospodarczej oraz jej ilość. 4.Wykonawca będzie dostarczał artykuły chemii gospodarczej własnym transportem na własny koszt wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 5.Miejscem realizacji dostawy przedmiotu zamówienia będą następujące placówki: 1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 (do 30.05.2015r.), 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 3) I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Tybury 16, 4) Dom Dziennego Pobytu ul. Rojna 52, 5) Dom Dziennego Pobytu ul Wrocławska 10, 6) Dom Dziennego Pobytu ul. Organizacji WIN 37, 7) Dom Dziennego Pobytu ul. Borowa 6, 8) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a, 9) Świetlica Środowiskowa ul. Tybury 16, 10) Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16, 11) II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota -Roweckiego 30, 12) Dom Dziennego Pobytu Al. Kościuszki 29, 13) Dom Dziennego Pobytu ul. Narutowicza 37, 14) Dom Dziennego Pobytu ul. Piotrkowska 203/205, 15) Dom Dziennego Pobytu ul. Jaracza 36, 16) Dom Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18, 17) Dom Dziennego Pobytu ul. Grota - Roweckiego 30, 18) Dom Dziennego Pobytu ul. Smetany 4, 19) Dom Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 19, 20) Dom Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a, 21) Świetlica Środowiskowa ul. Ćwiklińskiej 5a, 22) Świetlica Środowiskowa ul. Smetany 4, 23) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a, 24) Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2, 25) III Wydział Pracy Środowiskowej ul. Będzińska 5, 26) Dom Dziennego Pobytu ul. Lelewela 17, 27) Dom Dziennego Pobytu ul. Obywatelska 69, 28) Dom Dziennego Pobytu ul. Senatorska 4, 29) Dom Dziennego Pobytu ul. 1 Maja 24/26, 30) Świetlica Środowiskowa ul. Senatorska 4, 31) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet ul. Gałczyńskiego 7, 32) Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47, 33) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Lipowa 28 (do 30.05.2015r.), 34) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Piotrkowska 149 (od 01.06.2015r.), 35) Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności ul. Lecznicza 6. 6.Przedmiot zamówienia musi być: 1) nowy, 2) posiadać oryginalne opakowanie, 3) wolny od wad, 4) dobrej jakości, 5) dopuszczony do obrotu. 7.Dostarczony przedmiot umowy musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację bez konieczności naruszenia opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. 8. Opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę środka czystości, 2) termin do użycia, 3) dane identyfikacyjne producenta środka czystości, 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek czystości, 5) liczbę sztuk środka czystości w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jakość środka czystości zależy od warunków przechowywania, 7) oznaczenie partii produkcji, 8) sposób użycia i dozowania, 9) klasę jakości handlowej, 9.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 10.Dostarczone artykuły chemii gospodarczej będą posiadać, co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy. 11.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi; 4) zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich zmian numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku: 1) stwierdzenia wad jakościowych dostarczonego artykułu, 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony, 3) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem, 4) dostarczenia artykułów w terminie innym niż wskazany w pkt. 2. 14.W razie odmowy przyjęcia dostawy Zamawiający telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy. 15. W przypadku ujawnienia wad jakościowych i ilościowych artykułów, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e-mail Wykonawcę. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad lub dostarczenia brakującej ilości artykułów w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. 17. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na wymianę towaru, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące przedmiotem reklamacji. 18.Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości artykułów chemii gospodarczej pomiędzy poszczególnymi asortymentami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w ramach wartości brutto zawartej umowy. 19.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego lub wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 20. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. 21. Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. 22. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument (np. W - Z) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 23. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w załączniku nr 1a pakiet asortymentowo-cenowy przez Wykonawcę. 24. Wynagrodzenie za wykonaną dostawę płatne będzie w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy. 25. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 26. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 27. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moryto Jerzy ADMOR Przedsiębiorstwo Handlowe, ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130463,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124154,09

  • Oferta z najniższą ceną: 124154,09 / Oferta z najwyższą ceną: 147849,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.