eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy do magazynu szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Otwock: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy do magazynu szpitala
Numer ogłoszenia: 103956 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy do magazynu szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy do magazynu szpitala Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo cenowym. Zamówienie obejmuje 12 pakietów części 1. zestaw jednorazowy do odsysania pola operacyjnego 2. igły iniekcyjne 3. szczotka chirurgiczna 4. wapno sodowane 5. zestaw do kaniluacji 6. aparaty do przetaczania płynów i krwi 2m 7. aparaty do przetaczania płynów i krwi 1,5 m 8. kaniule 9. kaniule typu twist-in z trokarem 10. przetworniki do pomiaru krwi 11. łącznik typu martwa przestrzeń 12. igły do radikulografii Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania nw warunków dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ, z których winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane wyroby zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679) Opisy oraz zdjęcia oferowanego asortymentu (dokumenty powinny zostać przypisane do danej pozycji, w każdym z pakietów) Próbki wzorcowe na żądanie zamawiającego, w celu zweryfikowania zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę cen tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana cen może nastąpić jedynie na podstawie podpisanego przez obydwie strony aneksu do niniejszej umowy Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużania okresu obowiązywania umowy z zastosowaniem cen określonych w umowie w sytuacji niewykorzystania wartościowego lub ilościowego umowy i po dokonaniu rozeznania rynku stwierdzającego wzrost cen na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestaw jednorazowy do odsysania pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw jednorazowy sterylny do odsysania pola operacyjnego składający się :z jałowego drenu do ssaka dł.210 cm+/-5cm, średnica wew.10mm oraz z końcówki z tworzywa sztucznego do odsysania treści pola operacyjnego bez kontroli odsysnia,końcówka standardowa zagięta typu Yankauer - 6000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: igły iniekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły iniekcyjne: - jednorazowego użytku - o gładkich powierzchniach - kodowane kolorami - z przeźroczystą nasadką - sterylne - pakowane pojedynczo o następujących numerach: 18 G 1,2 x 40 mm 119 000 szt 19 G 1,1 x 40 mm 15 000 szt 20 G Nr 0,9 x40 mm 23 000 szt 21 G Nr 0,8 x 40 mm 78 300 szt 22 G Nr 0,7 x 30 mm 25 000 szt 23 G Nr 0,6 x 30 mm 13 500 szt 24 G Nr 0,5 x 25 mm 20 500 szt Nr 1,8 x 40 mm 7 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szczotka chirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotka chirurgiczna wielorazowa do chirurgicznego mycia rąk o wymiarach 110/40/20 mm wykonana z tworzywa sztucznego typu Maten oraz z szczotkowania głównego i pomocniczego ( do mycia opuszków palców i paznokci). Szczotkowanie wykonane tworzywa z włókien sztucznych typu Tynex nadająca się do sterylizacji w autoklawie w 134C. - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wapno sodowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wapno sodowane - granulat małe zapylenie preparatu, kolorowy wskaźnik stopnia zużycia, opakowania 4,5kg - 56 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zestaw do kaniluacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kaniulacji żył centralnych dla dzieci 2-kanałowy 5F/13cm, jałowy, metoda Seldingera z możliwością wprowadzenia prowadnicy bez odłączania strzykawki, prowadnica odporna na zaginanie, z zaznaczonym miejscem odpowiadającym długości cewnika,zakończenie J; cewnik z miękkim końcem, widoczny w promieniach rtg, ze znacznikami długości.-40 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: aparaty do przetaczania płynów i krwi 2m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych. Wykonane z tworzywa odpornego na załamania, sterylne, jednorazowego użytku, nietoksyczne, niepirogenne. Duża elastyczna komora kroplowa wyposażona w ostrą igłę biorczą, ze szczelnym odpowietrznikiem zaopatrzonym w filtr przeciwbakteryjny z zatyczką ON/OFF. Zaciskacz rolkowy umożliwiający płynną podaż płynów. Filtr płynów w komorze kroplowej.Długość przewodu 2m Opakowanie folia - papier, kolor nadruku na opakowaniu powinien różnić się od koloru opakowania aparatu do przetaczania krwi. Okres ważności nie mniejszy niż 3 lata. 15 500 szt. Aparat do przetaczania krwi. Wykonane z tworzywa odpornego na załamania, sterylne, jednorazowego użytku, nietoksyczne, niepirogenne. Duża elastyczna komora kroplowa wyposażona w ostrą igłę biorczą, ze szczelnym odpowietrznikiem zaopatrzonym w filtr przeciwbakteryjny z zatyczką ON/OFF. Zaciskacz rolkowy umożliwiający płynną podaż płynów. Filtr płynów w komorze kroplowej.Długość przewodu 2m Opakowanie folia - papier, kolor nadruku na opakowaniu powinien różnić się od koloru opakowania aparatu do przetaczania płynów infuzyjnych. Okres ważności nie mniejszy niż 3 lata. 2 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: aparaty do przetaczania płynów i krwi 1,5m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych. Wykonane z tworzywa odpornego na załamania, sterylne, jednorazowego użytku, nietoksyczne, niepirogenne. Duża elastyczna komora kroplowa wyposażona w ostrą igłę biorczą, ze szczelnym odpowietrznikiem zaopatrzonym w filtr przeciwbakteryjny z zatyczką ON/OFF. Zaciskacz rolkowy umożliwiający płynną podaż płynów. Filtr płynów w komorze kroplowej.Długość przewodu 1,5m. Opakowanie folia - papier, kolor nadruku na opakowaniu powinien różnić się od koloru opakowania aparatu do przetaczania krwi. Okres ważności nie mniejszy niż 3 lata. 46 500 szt Aparat do przetaczania krwi. Wykonane z tworzywa odpornego na załamania, sterylne, jednorazowego użytku, nietoksyczne, niepirogenne. Duża elastyczna komora kroplowa wyposażona w ostrą igłę biorczą, ze szczelnym odpowietrznikiem zaopatrzonym w filtr przeciwbakteryjny z zatyczką ON/OFF. Zaciskacz rolkowy umożliwiający płynną podaż płynów. Filtr płynów w komorze kroplowej.Długość przewodu 1,5m Opakowanie folia - papier, kolor nadruku na opakowaniu powinien różnić się od koloru opakowania aparatu do przetaczania płynów infuzyjnych. Okres ważności nie mniejszy niż 3 lata. 6 800 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych typu venflon, jednorazowego użytku wykonana z materiału termoplastycznego (poiliuretanu) lub PTFE(podwójnie oczyszczony teflon), z paskiem kontrastującym w rtg, samodomykającym się zamknięciem portu bocznego. Igła wewnątrz kaniuli o ścięciu typu Back Cut, opakowanie sztywne, odporne na przypadkowe uszkodzenie typu TYVECK. Kaniule sterylizowane radiacyjnie. Produkt bezlateksowy i bez zawartości PCV Rozmiar 22 G dł.25 mm /niebieski/ przepływ min.40ml/min. 2 000szt Rozmiar 20 G dł.32 mm /różowy/ przepływ min.60ml/min. 7 000 szt Rozmiar 18 G dł.45 mm /zielony/ przepływ min.100ml/min. 10 000 szt Rozmiar 17 G dł.45 mm /biały/ przepływ min.130ml/min. 1 500 szt Rozmiar 24 G dł.19 mm /żółty/ przepływ min.22ml/min. 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kaniule typu twist-in z trokarem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeźroczysta kaniula typu twist-in z trokarem o średnicy 8,25mm i długości 9 cm. Sterylna jednorazowa kaniula z prostym zakończeniem do stawowym z dwupłatową rozciąganą membraną gwarantującą szczelne utrzymanie instrumentów w kaniuli. Kaniula o zewnętrznym szerokim gwincie. Kaniula wyposażona w konektor luer-lock z zakrętką oraz w części odstawowej podwójne wycięcie na kołnierzu trokara gwarantujące pewne utrzymanie trokaru w kaniuli podczas penetracji. Trokar plastykowy z dwoma naprzeciwległymi blokerami dopasowanymi do umocowania kaniuli. 30 szt Przeźroczysta kaniula typu twist-in z trokarem o średnicy 6mm i długości 7 cm. Sterylna jednorazowa kaniula z prostym zakończeniem do stawowym z dwupłatową rozciąganą membraną gwarantującą szczelne utrzymanie instrumentów w kaniuli. Kaniula o zewnętrznym szerokim gwincie. Kaniula wyposażona w konektor luer-lock z zakrętką oraz w części odstawowej podwójne wycięcie na kołnierzu trokara gwarantujące pewne utrzymanie trokaru w kaniuli podczas penetracji. Trokar plastykowy z dwoma naprzeciwległymi blokerami dopasowanymi do umocowania kaniuli. 25 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: przetworniki do pomiaru krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetworniki do pomiaru krwi metodą bezpośrednią do monitorów Welch Allyn (kebel interfejsowy łączący przetwornik z monitorem), jednorazowe, jałowe, pojedyńcze, zestaw płuczący, linia pomiarowa grubościenna, sztywna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: przetworniki do pomiaru krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetworniki do pomiaru krwi metodą bezpośrednią do monitorów Welch Allyn (kebel interfejsowy łączący przetwornik z monitorem), jednorazowe, jałowe, pojedyńcze, zestaw płuczący, linia pomiarowa grubościenna, sztywna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: łącznik typu martwa przestrzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik typu martwa przestrzeń wykonany z PCV (gładki w środku), wejście od układu 22M/15F. Podwójnie obrotowa końcówka z wyjściem do osdysania zabezpieczona kapturkiem. Jałowy, jednorazowego użytku. Na opakowaniu powinny znajdować się napisy w języku polskim oraz data produkcji i ważności.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: igły do radikulografi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła 20G x 90 MM (3,5) do radikulografii. Igła jednorazowego użytku, jałowa, gładka powierzchnia ze stali nierdzewnej, kod barwny - zółty, przeźroczysta nasadka, precyzyjne dopasowanie mandrynu w igle. Końcówka dopasaowana do strzykawki Luer. Okres ważności nie mniejszy niż 12m-cy. Łatwa w otwieraniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.