Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-14
Trzebieszów: Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie
Gminy Trzebieszów w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 103871 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Trzebieszowie , Trzebieszów 89, 21-404 Trzebieszów, woj. lubelskie, tel. 25 7960355, 7960541 w. 204, faks 25 7960373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebieszow.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Trzebieszów w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Trzebieszów w 2014 roku. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się następujące części zamówienia: Zadanie 1 Remont drogi w m. Mikłusy - Wólka Konopna - dł. 1400 m, szer. 4,0 m, dz. nr 235 i 483, 437, 481. Zadanie 2 Remont drogi w m. Karwów - Popławy-Rogale dł. 1300 m, w tym: (Karwów -dł. 800 m, szer. 4,0 m, Popławy - dł. 500 m, szer. 3,0 m) dz. nr 247 i 108. Zadanie 3 Remont drogi w m. Kurów - dł. 700 m, szer. 4,0 m, dz. nr 482, 464, 468. Zadanie 4 Remont drogi w m. Popławy-Rogale - Wylany dł. 500 m, szer. 4,0 m, dz. nr 898 i 145. Zadanie 5 Remont drogi w m. Trzebieszów Kolonia - Wylany dł. 700 m, szer. 4,0 m, dz. nr 178. Zadanie 6 Remont drogi w m. Zembry - dł. 500 m, szer. 4,0 m, dz. nr 763/1. Zadanie 7 Remont drogi w m. Wierzejki - Wylany dł. 700 m, szer. 4,0 m, dz. nr 490. Zadanie 8 Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szaniawy-Poniaty na działce ozn. nr ewid. 877. Zadanie 9 Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szaniawy-Matysy na działce ozn. nr ewid. 554,320,670. Szczegółowy zakres robót zwierają: Przedmiary robót na 9 zadań - załącznik nr 11 do SIWZ, Kosztorysy ofertowe na 9 zadań - załącznik nr 12 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 13 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - dla zadania 1 - 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) - dla zadania 2 - 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) - dla zadania 3 - 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) - dla zadania 4 - 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) - dla zadania 5 - 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) - dla zadania 6 - 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - dla zadania 7 - 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) - dla zadania 8 - 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) - dla zadania 9 - 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia. Podobnym zakresem do przedmiotu zamówienia będzie wykonanie nawierzchni lub podbudowy z kruszywa łamanego lub kruszywa betonowego pochodzącego z recyklingu (drogi, parkingi, place), o powierzchni min. 1500 m2 oraz załączy dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą kierownika budowy, zdolną do wykonania niniejszego zamówienia wg wykazu osób które będą uczestniczyć w zamówieniu - załącznik nr 4 do SIWZ oraz osoba ta posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w co najmniej w ograniczonym zakresie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie lub ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania, oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z obowiązujących przepisów) - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: 1)niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego,2)konieczności wprowadzenia w trakcie realizacji umowy zmian projektowych lub technologicznych od których może zależeć osiągnięcie rezultatów rzeczowych zadania, 3)wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, 4) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, 5) zmiany podwykonawcy wskazanego do wykonania części zamówienia, 6)wystąpienia nieprzewidzianych warunków fizycznych, wykopalisk o znaczeniu archeologicznym,7) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub rezygnacji z części robót jeżeli niezbędne będzie to do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, dopuszcza się również zmiany jakości i ilości parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót . Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców. W sytuacji, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w realizacji zamówienia jako podwykonawcy, w przypadku ich zmiany niezbędne jest wykazanie przez nowego podwykonawcę spełnienia warunku w zakresie nie mniejszym niż wykazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza rezygnację Wykonawcy z Podwykonawcy. W sytuacji, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu iż samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugtrzebieszow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzebieszowie, Trzebieszów Drugi 89, 21-404 Trzebieszów, pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzebieszowie, Trzebieszów Drugi 89, 21-404 Trzebieszów, pok. 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.06.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi w m. Mikłusy - Wólka Konopna - dł. 1400 m, szer. 4,0 m, dz. nr 235 i 483, 437, 481.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi w m. Karwów - Popławy-Rogale dł. 1300 m, w tym: (Karwów -dł. 800 m, szer. 4,0 m, Popławy - dł. 500 m, szer. 3,0 m) dz. nr 247 i 108.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi w m. Kurów - dł. 700 m, szer. 4,0 m, dz. nr 482, 464, 468.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi w m. Popławy-Rogale - Wylany dł. 500 m, szer. 4,0 m, dz. nr 898 i 145.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi w m. Trzebieszów Kolonia - Wylany dł. 700 m, szer. 4,0 m, dz. nr 178.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi w m. Zembry - dł. 500 m, szer. 4,0 m, dz. nr 763/1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont drogi w m. Wierzejki - Wylany dł. 700 m, szer. 4,0 m, dz. nr 490.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szaniawy-Poniaty na działce ozn. nr ewid. 877.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szaniawy-Matysy na działce ozn. nr ewid. 554,320,670.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ulicy Słonecznej w Hucie Dłutowskiej, remont odcinka ulicy Zagajnikowej w Hucie Dłutowskiej oraz remont drogi wewnętrznej odchodzącej od ul. Bełchatowskiej w Dłutowie
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - modernizacja DW 781 w m. Gierałtowice
- Wykonanie cząstkowego remontu nawierzchni jezdni asfaltowej ul. Polnej w miejscowości Michałów-Reginów gm. Wieliszew
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.