eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczkowice › Obsługa wyjazdów uczniów szkół w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Buczkowice: Obsługa wyjazdów uczniów szkół w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice
Numer ogłoszenia: 103847 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81807 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach, ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 33 8177127, faks 33 8177127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa wyjazdów uczniów szkół w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa wyjazdów uczniów szkół w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie obejmuje zakup biletó w, usługę transportową oraz usługę cateringową w ramach wyjazdów uczniów niżej wymienionych szkół do kin, teatrów itp. zgodnie z załączonym do SIWZ wykazem wyjazdów uczniów realizowanych w okresie od marca 2011 roku do czerwca 2011 roku. (Załącznik nr 4 do SIWZ) 3. Wyjazdy organizowane są dla uczniów następujących szkół: a) Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach, ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice b) Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna c) Zespół Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy i Gimnazjum nr 2 w Godziszce, ul. Beskidzka 162, 43-376 Godziszka d) Zespół Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice 4. Zamówienie publiczne obejmuje: 4.1.Usługi transportowe związane są z przewozem uczniów z siedzib szkół w terminie i do miejsca wskazanego w wykazie wyjazdów uczniów stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i powrót do siedziby szkoły, a) Przewóz uczniów może odbywać się wyłącznie środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) b) Opiekę nad uczniami w czasie przewozu organizuje i zapewnia Zamawiający, c) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, d) Autobus musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących, e) Wykonawca ubezpiecza autobus i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i powstałych w związku z przewozem, f) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych, oraz kosztów postoju na parkingach płatnych. 4.2. Usługę cateringową dla uczniów w trakcie wyjazdów, a) Przez usługę cateringową rozumie się przygotowanie, dostarczenie, wypakowanie oraz wniesienie we wskazane miejsce tzw. suchego prowiantu (owoce, drożdżówki, soki) dla uczniów w trakcie wyjazdu, b) Zestaw dla jednego ucznia powinien zawierać (1 owoc - jabłko, lub gruszka lub banan; 1 drożdżówkę, sok owocowy w kartoniku o pojemności min. 200ml), c) W ofercie Wykonawca wskaże jaki zestaw zaproponuje Zamawiającemu i określi gramaturę poszczególnych produktów, d) Artykułu spożywcze muszą być dostarczone w porcjach dla uczniów projektu we wskazanym miejscu, tj. do autobusu, e) Porcje zestawu muszą być zapakowane dla każdego ucznia (w tym dodatkowo drożdżówka winna mieć dodatkowe opakowanie), f) Odbiór przekąsek przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru przygotowanego przez Wykonawcę, podpisanego przez opiekuna wyjazdu i przez Wykonawcę, w którym strony potwierdzą ilość otrzymanych/dostarczonych porcji. 4.3. Zakup biletów w ramach realizowanych wyjazdów zgodnie z wykazem wyjazdów uczniów stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia o 30% w zależności od ostatecznej liczby uczestników. 6. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wykaz wyjazdów - Załącznik nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi transportowe Stanisław Żądło, ul. Ondraszek 6, 43-370 Szczyrk, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.