eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › remonty dróg gminnych oraz placów - nowe nakładki asfaltowe na terenie gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Mykanów: remonty dróg gminnych oraz placów - nowe nakładki asfaltowe na terenie gminy
Numer ogłoszenia: 103844 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty dróg gminnych oraz placów - nowe nakładki asfaltowe na terenie gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych Borowno ul. Lipowa , Borowno ul. Łąkowa i Mokra , Wierzchowisko ul. Wiśniowa , Poziomkowa , Brzoskwiniowa , Akacjowa i Lipowa; Mykanów ul. Nowa , Młodości, Miła i Wesoła; Grabowa ul. Kwiatowa ; Łochynia ul. Akacjowa ; Grabówka ul. Słoneczna , oraz place przy OSP Rybna , przy budynku przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej oraz plac gminny w Mykanowie przy ul.Kościuszki . - Borowno ul. Lipowa - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 5 cm , nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca 4 cm , oraz warstwa ścieralna 3cm .ścięcie i utwardzenie poboczy z destruktu asfaltowego po 0,5 po każdej stronie drogi . Długość drogi 195 mb i szerokości 4,0m - Borowno ul. Łąkowa i Mokra ( dł. 183mb i 169 m i szer. 3,20)- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 5 cm, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca 4 cm oraz warstwa ścieralna 3cm .ścięcie i utwardzenie poboczy z destruktu asfaltowegopo 0,5m z każdej strony . Należy również wykonać 2 sztuki studni kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami w ulicy Mokrej. - Wierzchowisko ul. Wiśniowa , Poziomkowa , Brzoskwiniowa , Akacjowa , Lipowa o łącznej długości 1 ,097km , szerokość 3,5 m - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 5 cm , nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca - 4 cm oraz warstwa ścieralna - 3 cm , ścięcie i utwardzenie poboczy z destruktu asfaltowego po 0,5m po obu stronach drogi. - Mykanów ul. Nowa , Młodości , Miła i Wesoła ( łącznie 878m i szer.3,5m) - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 5 cm , nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca - 4 cm oraz warstwa ścieralna - 3 cm , ścięcie i utwardzenie poboczy z destruktu asfaltowego po 0,5m po obu stronach drogi - Grabowa ul. Kwiatowa ( dł. 168nb i szer. 4,0m) , - wykonanie korytowania oraz podbudowy z kruszywa naturalnego grubości 20 cm , nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca - 4 cm , warstwa ścieralna - 3 cm , ścięcie i utwardzenie poboczy z destruktu asfaltowego , należy również zfrezować istniejącą nawierzchnię oraz wbudowanie frezu jako warstwę dolną , renowacja przyczółków na przepuście oraz dostawa i montaż barierek zabezpieczających na przepuście oraz demontaż starej barierki - Grabówka ul. Słoneczna odcinek od drogi powiatowej ul. Zachodniej do ostatnich zabudowań ( dł. 350mb i szer.3,1 m) - - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 5 cm , nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca - 4 cm oraz warstwa ścieralna - 3 cm , ścięcie i utwardzenie poboczy z destruktu asfaltowego po 0,5m z każdej strony drogi - Grabówka ul. Słoneczna odcinek od drogi powiatowej ul. Spokojnej do skrzyżowania z ul. Zieloną ( dl.567,0 mb i szer.4,5m)- wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm, ścinanie i utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym po 0,5m po każdej stronie drogi - Łochynia - ul. Akacjowa odcinek od drogi powiatowej ul. Długiej do pierwszych zabudowań ( dł .340 mb i szer.4,0 m ) -wykonanie łatania dziur masą asfaltową na uszkodzonych odcinkach- 5% , nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca - 4 cm oraz warstwa ścieralna - 3 cm , ścięcie i utwardzenie poboczy z destruktu asfaltowego po 0,5 m po każdej stronie drogi - Rybna - plac przed OSP - na części placu korytowanie i podbudowa z kryszywa naturalnego o grubości 25cm ( 350m2), na pozostałej mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej bitumicznej,warstwa ścieralna - 4 cm , ścięcie i utwardzenie poboczy z destruktu asfaltowego . Łączna powierzchnia nawierzchni asfaltowej 1068,10m2 - Mykanów ul. Kościuszki plac gminny 1512 m2) ) ) - korytowanie na całej szerokości na głebokośc 10cm wykonanie przedbudowy z tłucznia kamiennego grubości 15cm ( 1412m2) , nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca - 4 cm oraz warstwa ścieralna - 3 cm , ścięcie i utwardzenie poboczy z destruktu asfaltowego po 0,5m z trzech stron - Kuźnica Kiedrzyńska plac przy Przedszkolu Publicznym ul. Witosa ( 475m2) - wykonanie korytowania na części placu i wykonanie podbudowy grubości 25 cm ( 181,5m2). wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 5 cm , warstwa ścieralna - 4 cm , krawężniki betonowe 15x30 cm -43mb. Ponadto na każdym odcinku w zakres prac wchodzi regulacja istniejących studzienek wodociągowych , kanalizacyjnych oraz gazowych . Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna , przedmiary oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu .Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , realizacji przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg zawierających w swoim zakresie prace związane z nawierzchniami mineralno-bitumicznymi o wartości nie mniejszej niż 400 000zł brutto zamówienia w ramach jednej umowy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnego warunku. Złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi ,że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia kierownikiem robót, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych do wykonania zamówienia. Osoba proponowana na stanowisko kierownika robót musi posiadać uprawnienia w specjalności budowlanej drogowej , lub równoważne uprawnienia w przypadku wykonawcy spoza terytorium Rzeczypospolitej, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego , znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w przypadku gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim ,wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego przez okres realizacji zamówienia. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie niższej niż 400 000zł .Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

9.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu oraz inne dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy przedstawić w oryginale. ) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie należy przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, zaś każdy z podmiotów przedstawia dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 ustawy PZP.Podmioty występujące wspólnie jako konsorcjum muszą ustanowić swojego pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres udzielonej gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku : a) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z : - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów k.c. -nieterminowym, z przyczyn niezależnych od wykonawcy , przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę , lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych b) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych c )zmiany osób przy pomocy , których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustawach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mykanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 biuro obsługi interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.