eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Namysłów



Ogłoszenie z dnia 2017-01-18

Ogłoszenie nr 10380 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Namysłów: Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Namysłów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 366265


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, krajowy numer identyfikacyjny 52451300000, ul. ul. Stanisława Dubois  3, 46100   Namysłów, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 190 359, faks 774 104 841, e-mail zamowienia@namyslow.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.namyslow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Namysłów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.90.2016.AH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, oświetlenia ulic, placów, dróg i parków na terenie miasta i gminy Namysłów (w tym 2275 szt. punktów świetlnych). 1. Coroczne oględziny sieci oświetlenia ulic, placów, dróg i parków na terenie gminy. 2. Wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów eksploatacyjnych w sieci oświetlenia w terminach zgodnych z obowiązującymi przepisami i normami. 3. Wymiana niesprawnych źródeł światła. 4. Utylizacja niesprawnych źródeł światła pochodzących z wymiany. 5. Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej. 6. Utrzymywanie tabliczek zaciskowo-bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności eksploatacyjnej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymianę uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych. 7. Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę uszkodzonych ich poszczególnych elementów(dławików, układów zapłonowych, kondensatorów itp.). 8. Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających słupach i wysięgnikach. 9. Wymiana uszkodzonych zabezpieczeń opraw oświetleniowych oraz dostosowanie zabezpieczeń do wielkości poboru mocy. 10. Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających. 11. Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych przekaźników zmierzchowych (zegarów sterujących). 12. Prowadzenie wymaganej dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)przyjmowania zgłoszeń o awariach i usterkach oświetlenia oraz prowadzenie rejestru zgłoszeń, 2) powiadamiania Zamawiającego drogą elektroniczną o zamiarze włączenia instalacji oświetleniowej celem dokonania napraw, 3)powiadamiania Zamawiającego drogą elektroniczną o usunięciu awarii i wykonaniu robót remontowo-konserwacyjnych, w ciągu 7 dni od daty wykonania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)całodobowej obsługi sieci oświetleniowej za pośrednictwem swoich komórek organizacyjnych, umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej pod wskazany nr telefonu lub adres e-mailowy przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, 2)podjęcia niezwłocznych działań interwencyjnych od momentu zgłoszenia w sytuacjach wyjątkowych takich jak: -kolizja drogowa, w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa, -stan sieci oświetleniowej i jej elementów składowych stwarza zagrożenie dla osób i mienia, -w innych przypadkach spowodowanych np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich, -wystąpienia niesprawności fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej 15/0,4 kV, 3)w przypadku braku zasilania w sieci oświetleniowej - lokalizacji i usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia, 4)niezwłocznego podejmowania niezbędnych działań w sytuacjach awaryjnych, a w przypadku konieczności wymiany nieczynnych źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów, termin wykonania nie może przekroczyć 10 dni roboczych od daty zgłoszenia wykonawcy awarii na wyznaczony adres e-mailowy lub numer telefonu. Termin realizacji zamówienia : od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. Wykonawca jest odpowiedzialny za straty i szkody spowodowane w czasie wykonywania zamówienia. Wykonawca użyje do realizacji przedmiotu zamówienia nowe wyroby budowlane spełniające wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT55059.04
WalutaEURO


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAURON Dystrybucja S.A., Oddział w Opolu,  ,  ul. Ludwika Waryńskiego 1,  45-047,  Opole,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 282735.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 282735.18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 282735.18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie dokonano w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp. Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługa może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Usługa utrzymania oświetlenia ulic, placów i dróg ze względów technicznych o obiektywnym charakterze , może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę - Tauron Dystybucja S.A. Tauron Dystybucja S.A. jest właścicielem sieci oświetleniowej i posiada prawa majątkowe. Oprawy oświetleniowe Gminy są częściowo zamontowane na słupach Tauron Dystybucja, częściowo na sieci napowietrznej skojarzonej z siecią niskiego napięcia zasilającej klientów Tauron Dystybucja, a częściowo wpięte w urządzenia techniczne stanowiące własność Tauron Dystybucja i nie mogą samodzielnie funkcjonować ze względów technicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.