eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Termomodernizacja budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej, oraz prace remontowe i inwestycyjne mające na celu poprawę standardu użytkowania obiektu Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Kraków: Termomodernizacja budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej, oraz prace remontowe i inwestycyjne mające na celu poprawę standardu użytkowania obiektu Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 103781 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68881 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej, oraz prace remontowe i inwestycyjne mające na celu poprawę standardu użytkowania obiektu Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej, oraz prace remontowe i inwestycyjne mające na celu poprawę standardu użytkowania obiektu Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie. Temat 1: Termomodernizacja budynku Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 Kraków Wspólny Słownik Zamówień: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, Wykonanie termomodernizacji budynku 10-21 obejmuje następujące prace: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Domurowania - Prace dociepleniowe ścian - Wymiana ściany osłonowej ryzalitu - Wymiana zewnętrznej ślusarki drzwiowej-wejście główne - Prace renowacyjne i konserwatorskie ścian elewacji ceglanych - Wymiana starych okien - Wymiana instalacji c.o. - Modernizacja wentylacji mechanicznej - Wymiana opraw oświetleniowych Ślusarka aluminiowa okna i drzwi aluminiowe w systemie ALUPROF MB60,YAWAL systemTM62 2.1 lub innym równoważnym Fasady wykuszy, świetlików, ścianek zewnętrznych, oraz zestawu ścianek w systemie lekkich słupowo - ryglowych ścian osłonowych w systemie ALUPROF MB SR50,YAWAL FA50 lub innym równoważnym, Ścianki wewnętrzne w systemie profili aluminiowych nieizolowanych termicznie np ALUPROF MB45,YAWAL PBI 50 lub innym równoważnym. W przypadku zastosowania zamiennych materiałów Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty atesty dotyczące zastosowanych materiałów Temat 2: Wykonanie robót remontowych w budynku 10-21 Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 Kraków Zakres obejmuje następujące prace: prace budowlane: malowanie ścian i sufitów instalacja elektryczna -tymczasowe zasilanie serwerowni wymiana okien na PCV roboty odtworzeniowe w piwnicy 3.1 Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projekcie budowlanym, przedmiarach robot i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 3.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.3 Inne wymagania Wykonawca: udzieli pełnej gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia 3 lata licząc od daty odbioru końcowego, na zamontowane urządzenia 5 lat , na zamontowane okna na okres nie krótszy niż 7 lat. w okresie gwarancji wykona nieodpłatnie i własnym staraniem wszelkie przeglądy serwisowe wymagane przez producentów zainstalowanych urządzeń jak również nieodpłatnie naprawy tych urządzeń w razie wystąpienia usterek lub uszkodzeń z powodu ich wadliwego wykonania lub wadliwego montażu. poniesie koszty zainstalowania oprogramowania pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, telefon itp.) zużytych przy wykonywaniu robót. zobowiąże kierownika budowy do prowadzenia prac zgodnie z Prawem Budowlanym i będzie przestrzegać zasad BHP, po zakończeniu prac przedstawi dokumentacje powykonawczą zapewni taki potencjał ludzki żeby realizować zadania równolegle zgodnie z załączonym harmonogramem realizacji robót w przypadku, gdy zatrudni podwykonawców do oferty musi załączyć wykaz powierzonych im zadań wraz z wartościami prac zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy w czasie realizacji będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zapewni elastyczną organizację robót, zgodnie ze wskazaniami Inspektora Nadzoru i administracją budynku, w tym sukcesywnie sprzątał pomieszczenia objęte pracami oraz innych pomieszczeń użytkowanych przez Wykonawcę np. korytarzy, pomieszczeń na własny koszt i we własnym zakresie zapewni kontener na składowanie odpadów ,gruzu i śmieci z placu budowy zgodnie z protokołem złomowania podpisanym przez Inspektora Nadzoru wywiezie zdemontowane elementy metalowe instalacji ( grzejniki, rury, itp.) do punktu skupu, a następnie dostarczy dowód sprzedaży i ważenia Zamawiającemu, który wystawi fakturę VAT punktowi skupu. w terminie do 5 dni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac w rozbiciu osobno dla tematu 1 i osobno dla tematu 2 (dostępny w załączniku nr 1 do SIWZ) wybrany Wykonawca w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy ubezpieczy budowę, mienie znajdujące się na placu budowy i wykonywane roboty z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, do wysokości 10 % wartości umowy brutto przez okres realizacji inwestycji lecz nie później niż w dniu przekazania terenu budowy. Polisę potwierdzającą wymagane ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy- lecz nie później niż w dniu przekazania terenu budowy przed realizacją sprawdzi wymiary okien na budowie. po wykonaniu montażu okien przedłoży atest higieniczny dopuszczający montowane okna z PCV do stosowania w budynkach użyteczności publicznej przedłoży aprobatę techniczną stwierdzającą przydatność do stosowania w budownictwie z certyfikatem zgodności uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem budowlanym przedłoży certyfikat dotyczący niepalności dla profili z PCV przedłoży certyfikat na szyby zespolone określające współczynnik przenikania ciepła oraz posiadające znak bezpieczeństwa przedłoży certyfikat bezpieczeństwa na systemowe wzmocnienia w oknach PCV przedłoży Aprobatę Techniczną na okucia Okna muszą spełniać parametry techniczne zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną i rysunkami. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący integralna część niniejszej SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Chemobudowa-Kraków S.A., ul.Klimeckiego 24, 30-705 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8868140,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6919684,52

  • Oferta z najniższą ceną: 6919684,52 / Oferta z najwyższą ceną: 9705627,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.