eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › Poprawa funkcjanalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno-inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap II - Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Ustrzykach Dolnych w ciągu ulic Rybekk/Bieszczadzkiej,Belska na odcinku od ulicy Pionie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Ustrzyki Dolne: Poprawa funkcjanalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno-inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap II - Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Ustrzykach Dolnych w ciągu ulic : Rybekk/Bieszczadzkiej,Belska na odcinku od ulicy Pionierskiej do ulicy Wyzwolenia i Dworcowa od ulicy 29 Listopada .
Numer ogłoszenia: 10376 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 460-80-00, fax 013 460-80-16.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa funkcjanalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno-inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap II - Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Ustrzykach Dolnych w ciągu ulic : Rybekk/Bieszczadzkiej,Belska na odcinku od ulicy Pionierskiej do ulicy Wyzwolenia i Dworcowa od ulicy 29 Listopada ..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejumje międzi innymi : remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych jak wyżej na dlugości 66 mb poelgających na ustawieniu krawęznika betonowego wibroprasowanego 100x30x15 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem - 138,50 mb , regulacja pionowa istniejących wlazów kanalizacyjnych i krat ściekowych do poziomu wykonanej nawierzchni - szt. 12 , wykonanie profilowania do spadku 1,5 % istniejących nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym 0-16 mm , przy średniej grubości warstwy profilowanej 2 cm - 86,15 t. wykonanie wzmocnienia nawierzchni przez wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0-12,8 mm o grub. warstwy 6 cm . Mieszanka mineralno-asfaltowa-grysowa standard 1 - jak dla kategorii ruchu KR 3 - KR6 - 1763,00 m2 . Szczegółowy zakres zawiera załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - przedmiar robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustway pzp oraz spelniają warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji itotnych warunków zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty wg wzoru wraz z kosztorysem ofertowym i danymi wyściowymi do kosztorysowania , oświadczenie o podwykonawcach , oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustway pzp, wypełniony i podpisany projekt umowy, aktualny dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego , listę kluczowego personelu wraz z uprawnieniami. wykaz robot wykonanych w okresie ostatnich 5 lat o podobnym charakterze .

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-700 Ustrzyki Dolne , ul. kopernika 1 - Urząd Miejski pok. nr 12.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych ul. Kopernika 1 - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.