eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Rewitalizacja przestrzeni rynku miejskiego w historycznej zabudowie - Krasnystaw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Krasnystaw: Rewitalizacja przestrzeni rynku miejskiego w historycznej zabudowie - Krasnystaw
Numer ogłoszenia: 103768 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Krasnegostawu, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, fax 082 5762377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja przestrzeni rynku miejskiego w historycznej zabudowie - Krasnystaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Przebudowę Placu 3 - go Maja w Krasnymstawie, na którą składają się: a) etap I - Prace rozbiórkowe ( rozbiórka szaletu, istniejącego ogrodzenia , istniejących kiosków handlowych, demontaż tablic ogłoszeniowych, ławek i tablicy do gry w koszykówkę ); - Wymiana uzbrojenia podziemnego; - Budowa kanalizacji deszczowej; - Przebudowa nawierzchni placu: wybrukowanie powierzchni placu nawierzchnią z piaskowcowych płyt kamiennych 50x50x7 cm - 5710 m2; wybrukowanie powierzchni placu nawierzchnią z brukowej kostki granitowej 6x6x6 cm - 150 m2; wybrukowanie powierzchni placu nawierzchnią z otoczaków - 2270 m2. - Modernizacja oświetlenia parkowego: latarnie stylowe prod. ART.METAL typu ST2/40 lub równoważny ; oprawy projektorowe ze źródłami 150 w na latarniach oświetlających pomnik. - Przebudowa szaty roślinnej parku z uporządkowaniem drzewostanu: usunięcie egzemplarzy i krzewów nie przedstawiających wartości historycznych i przyrodniczych - 72 szt.; wyeksponowanie egzemplarzy cennych, rokujących przetrwanie; dokonanie nowych nasadzeń ( byliny, krzewinki, krzewy iglaste i liściaste ) - łączna powierzchnia nowych nasadzeń: 790 m2. - Przebudowa fontanny wraz z jej iluminacją; - Przeniesienie pomnika w inny rejon placu; - Budowa pawilonów ( kiosków ) handlowych o konstrukcji drewnianej - 2 szt. - Wprowadzenie elementów małej architektury - produkty firmy ART. METAL lub równoważny typ staromiejski, stylizowane: ławki z oparciem i siedziskiem jednostronnym LA4 ( odlew żeliwny, siedzisko konstrukcji drewnianej ) - 44 szt.; ławki z oparciem i obustronnym siedziskiem LA2 ( odlew żeliwny, siedzisko konstrukcji drewnianej ) - 27 szt. Kosze na śmieci K1 ( stal łączona z aluminium ) - 26 szt. Tablice ogłoszeniowe T2 - 4 szt. Ogrodzenie gazonów - słupki S8 łączone listwą metalową ( odlew aluminiowy wypełniony betonem i zbrojeniem ) - 570 szt. ( 570 mb); Ogrodzenie rynku - słupki S8 łączone łańcuchem metalowym ( odlew aluminiowy wypełniony betonem i zbrojeniem ) - 379 szt. ( 623, 25 mb ). b)etap II - Remont jezdni w zakresie: wymiany istniejącej nawierzchni na nawierzchnię z brukowej kostki granitowej 10x10x10 cm - 3385 m2; wykonania opasek rynsztokowych z otoczaków ( kamień polny ) - 650 m2. - Remont ciągów pieszych ( chodników ) w zakresie: wymiany istniejącej nawierzchni na nawierzchnię z piaskowcowych płyt kamiennych 50x50x7 cm ( 1750 m2) oraz z otoczaków ( 540 m2 ). - Roboty związane ze pielęgnacją szaty roślinnej w okresie gwarancyjnym oraz uporządkowaniem drzewostanu polegającym na wycince drzew rosnących wzdłuż chodników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 160850 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2.Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1.Średnie roczne obroty Wykonawcy z ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres powinny wynosić co najmniej 9 mln złotych. 2.2.Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy, tj. w kwocie minimum 3 mln zł. 2.3.Partnerzy Konsorcjum muszą spełniać łącznie kryteria dotyczące doświadczenia oraz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. 2.4.Wykonawca zakończył w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , jako Główny Wykonawca lub Partner Konsorcjum realizację co najmniej jednego zadania o wartości minimalnej 9 mln zł brutto, lub 3 zadań o wartości łącznej 9 mln zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym Wykonawca musi wykazać, że jedno z zadań zawierało w swoim zakresie co najmniej 5 000 m2 robót kamieniarskich i co najmniej 5 000 m2 robót brukowych. Celem potwierdzenia spełnienia wymagań jakościowych w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien przedstawić wykaz zrealizowanych inwestycji. Lider Konsorcjum winien spełniać 70% wartości kryterium wymienionym w niniejszym punkcie. 2.5.Cały kluczowy personel kierowniczy proponowany do wykonania zamówienia winien mieć odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do robót objętych niniejszym przetargiem. Wykonawca winien dysponować osobami na stanowiska: kierownika budowy - 1 osoba oraz kierowników: robót ogólnobudowlanych - 1 osoba, drogowych -1 osoba, sanitarnych - 1 osoba, elektrycznych i energoelektrycznych - 1 osoba. Kierownik budowy może być jednocześnie kierownikiem robót ogólnobudowlanych. Każda z wymienionych osób musi posiadać stosowne uprawnienia w zakresie prowadzenia robót budowlanych odpowiedniej branży. Kierownik budowy musi ponadto posiadać wydane przez odpowiedni organ uprawnienia do prowadzenia robót na obiektach znajdujących się na obszarze objętym ochroną konserwatorską. 2.6. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.7.Wykonawca winien nie zalegać z uiszczaniem podatków, opłat i składek na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 3.W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty przetargowej na roboty (Formularz 1) 2.Dowód wniesienia wadium 3.Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Formularz 2) 4.W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Formularz 2a) 5.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Formularz 3 ). 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Bilans z Rachunkiem Zysków i Strat za ostatnie 3 lata obrotowe - 2004, 2005, 2006, ( uwzględniający wynik dodatni ) potwierdzający średnie roczne obroty Wykonawcy o wartości 9 mln złotych a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13.Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem, Wykonawcy, iż w/w personel posiada odpowiednie uprawnienia do realizacji powierzonych zadań (Formularz 4). 14.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. W tym celu Wykonawca załączy do oferty wypełniony Formularz 5 - Plan Robót Podwykonawcy. 15.Wykaz robót zgodnie z wymaganiami stawianymi w pkt. 7.2.4. (Formularz 6). Do Formularza należy dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające, ze roboty te zostały wykonane należycie. 16.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku polisy z terminem związania krótszym niż czas trwania kontraktu wymagane jest zobowiązanie w formie oświadczenia o przedłużeniu polisy na czas wymagany. 17.Zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na podstawie TOM-u 3 Dokumentów Przetargowych oraz dokumentacji projektowej. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.