eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/1/2015 - Usługa odbioru odpadów wytworzonych w Instytucie CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-15

Łódź: ZP/1/2015 - Usługa odbioru odpadów wytworzonych w Instytucie CZMP
Numer ogłoszenia: 10374 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/1/2015 - Usługa odbioru odpadów wytworzonych w Instytucie CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru odpadów wytworzonych w Instytucie CZMP - postępowanie ZP/1/2015.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907- tekst jednolity z późn. zm.) - do 30% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. Wadium w PLN z podziałem na pakiety kształtuje się następująco:
Pakiet 1 - 14.300,00 PLN słownie: czternaście tysięcy trzysta PLN 00/100,
Pakiet 2 -1.900,00 PLN słownie: jeden tysiąc dziewięćset PLN 00/100,
Pakiet 3 - 200,00 PLN słownie: dwieście PLN 00/100,
Pakiet 4 - 300,00 PLN słownie: trzysta PLN 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli posiada aktualne zezwolenie/decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie:- gospodarowania odpadami - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21) - ważne na dzień składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany kodu odpadu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.zmiany zasad odbioru odpadów;
4.miejsca utylizacji / przetwarzania odpadów, jeżeli odległość od miejsca wytworzenia do miejsca unieszkodliwienia/przetworzenia jest mniejsza niż wskazana przez Wykonawcę lub nie miałaby wpływu na wynik przeprowadzonego postępowania;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7.zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8.jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację usługi, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1 - Odpady medyczne
    1. 18 01 01- Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki - 0,3000 Mg
    2. 18 01 02* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew - 7,00 Mg
    3. 18 01 03* - Odpady medyczne, które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt - 240,00 Mg
    4. 18 01 04 - Odpady medyczne inne niż wymienione w 18.01.03* - gips nie zanieczyszczony substancjami organicznymi - 1,00 Mg
    5. 18 01 06* - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne - 1,00 Mg
    6. 18 01 08* - Leki cytostatyczne lub cytotoksyczne - 1,30 Mg
    7. 18 01 09 - Leki i opakowania po lekach - 1,50 Mg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od miejsca wytworzenia do miejsca unieszkodliwiania odpadów - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Odpady zmieszane odpady opakowaniowe odpady poprodukcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 2 - Odpady zmieszane odpady opakowaniowe odpady poprodukcyjne
    1. 15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe - zbelowane (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów, kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i będzie pozostawał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy.) - 800,00 m3
    2. 15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe (z Hotelu Esculap znajdujacy się w Łodzi przy ul. Paradna 46) (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty 5 kontenerów o pojemności 1100 litrów, które zostaną usytuowane w pergolii na terenie Hotelu Esculap przy ul. Paradnej 46 w Łodzi i będą tam pozostawać przez cały okres obowiązywania umowy.) - 790,00 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Odległość od miejsca wytworzenia do miejsca przetwarzania odpadów - 10
    • 3. Wyposażenie kontenera w otwierane boczne drzwi - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Odpady pozostałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 3 - Odpady pozostałe
    (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów. Kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na jego wezwanie.)
    1. 06 04 04* - Odpady zawierające rtęć - 0,01 Mg
    2. 09 01 99 - Wyeksploatowany sprzęt fotograficzny - 0,200 Mg
    3. 15 01 10* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone - 1,000 Mg
    4. 15 02 03 - Sorbenty i materiały filtracyjne - filtry powietrza, ubrania ochronne - 2,00 Mg
    5. 16 02 16 - Elementy usunięte ze zużytych urządzeń - tonery i kartridge - 0,350 Mg
    6. 17 02 03 - Tworzywa sztuczne - 1,500 Mg
    7. 17 03 80 - Odpadowa papa - 3,00 Mg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Odległość od miejsca wytworzenia do miejsca przetwarzania odpadów - 10
    • 3. czas reakcji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Odpady wielkobagarytowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 4 - Odpady wielkobagarytowe
    1. 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe np. meble (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów. Kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na jego wezwanie.) - 120,00 m3
    2. 17 01 07 - Zmieszane odpady betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów. Kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i będzie pozostawał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy - 70,00 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Odległość od miejsca wytworzenia do miejsca przetwarzania odpadów - 10
    • 3. czas reakcji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.