Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-15
Łódź: ZP/1/2015 - Usługa odbioru odpadów wytworzonych w Instytucie CZMP
Numer ogłoszenia: 10374 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/1/2015 - Usługa odbioru odpadów wytworzonych w Instytucie CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru odpadów wytworzonych w Instytucie CZMP - postępowanie ZP/1/2015.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907- tekst jednolity z późn. zm.) - do 30% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. Wadium w PLN z podziałem na pakiety kształtuje się następująco:
Pakiet 1 - 14.300,00 PLN słownie: czternaście tysięcy trzysta PLN 00/100,
Pakiet 2 -1.900,00 PLN słownie: jeden tysiąc dziewięćset PLN 00/100,
Pakiet 3 - 200,00 PLN słownie: dwieście PLN 00/100,
Pakiet 4 - 300,00 PLN słownie: trzysta PLN 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli posiada aktualne zezwolenie/decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie:- gospodarowania odpadami - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21) - ważne na dzień składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany kodu odpadu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.zmiany zasad odbioru odpadów;
4.miejsca utylizacji / przetwarzania odpadów, jeżeli odległość od miejsca wytworzenia do miejsca unieszkodliwienia/przetworzenia jest mniejsza niż wskazana przez Wykonawcę lub nie miałaby wpływu na wynik przeprowadzonego postępowania;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7.zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8.jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację usługi, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 - Odpady medyczne
1. 18 01 01- Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki - 0,3000 Mg
2. 18 01 02* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew - 7,00 Mg
3. 18 01 03* - Odpady medyczne, które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt - 240,00 Mg
4. 18 01 04 - Odpady medyczne inne niż wymienione w 18.01.03* - gips nie zanieczyszczony substancjami organicznymi - 1,00 Mg
5. 18 01 06* - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne - 1,00 Mg
6. 18 01 08* - Leki cytostatyczne lub cytotoksyczne - 1,30 Mg
7. 18 01 09 - Leki i opakowania po lekach - 1,50 Mg.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od miejsca wytworzenia do miejsca unieszkodliwiania odpadów - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Odpady zmieszane odpady opakowaniowe odpady poprodukcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 2 - Odpady zmieszane odpady opakowaniowe odpady poprodukcyjne
1. 15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe - zbelowane (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów, kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i będzie pozostawał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy.) - 800,00 m3
2. 15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe (z Hotelu Esculap znajdujacy się w Łodzi przy ul. Paradna 46) (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty 5 kontenerów o pojemności 1100 litrów, które zostaną usytuowane w pergolii na terenie Hotelu Esculap przy ul. Paradnej 46 w Łodzi i będą tam pozostawać przez cały okres obowiązywania umowy.) - 790,00 m3.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Odległość od miejsca wytworzenia do miejsca przetwarzania odpadów - 10
- 3. Wyposażenie kontenera w otwierane boczne drzwi - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Odpady pozostałe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 3 - Odpady pozostałe
(Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów. Kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na jego wezwanie.)
1. 06 04 04* - Odpady zawierające rtęć - 0,01 Mg
2. 09 01 99 - Wyeksploatowany sprzęt fotograficzny - 0,200 Mg
3. 15 01 10* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone - 1,000 Mg
4. 15 02 03 - Sorbenty i materiały filtracyjne - filtry powietrza, ubrania ochronne - 2,00 Mg
5. 16 02 16 - Elementy usunięte ze zużytych urządzeń - tonery i kartridge - 0,350 Mg
6. 17 02 03 - Tworzywa sztuczne - 1,500 Mg
7. 17 03 80 - Odpadowa papa - 3,00 Mg.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Odległość od miejsca wytworzenia do miejsca przetwarzania odpadów - 10
- 3. czas reakcji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Odpady wielkobagarytowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 4 - Odpady wielkobagarytowe
1. 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe np. meble (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów. Kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na jego wezwanie.) - 120,00 m3
2. 17 01 07 - Zmieszane odpady betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (Zamawiający wymaga użyczenia w cenie oferty kontenera otwartego typu KP o konstrukcji prostopadłościanu o pojemności 7-10 m3 do gromadzenia odpadów. Kontener zostanie umieszczony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i będzie pozostawał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy - 70,00 m3.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Odległość od miejsca wytworzenia do miejsca przetwarzania odpadów - 10
- 3. czas reakcji - 5
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa aparatów telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO NA SCENĘ KAMERALNĄ TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.