eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzeg › dostawa elektronicznego systemu obs³ugi klienta dla Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-04-03

Ko³obrzeg: dostawa elektronicznego systemu obs³ugi klienta dla Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu
Numer og³oszenia: 103736 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu , ul. Armii Krajowej 13, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 352 52 53, faks 0-94 352 52 54.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa elektronicznego systemu obs³ugi klienta dla Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznego systemu obs³ugi klienta dla Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAI. Ogólne za³o¿enia:Podstawowym zadaniem Systemu obs³ugi klienta jest usprawnienie procedur zwi±zanych z zakupem biletów, na wszystkie mo¿liwe wydarzenia p³atne i bezp³atne oraz sprzeda¿y pami±tek, publikacji itp.organizowanych na terenie Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu. Ca³o¶æ systemu ma byæ zwarta, modu³owa i zarz±dzana z poziomu administracyjnego oparta o serwer i stacje klienckie.Oprogramowanie oraz sprzêt ma byæ tak skalowalny, aby w razie wyst±pienia zakupu nowych stanowisk nie trzeba by³o przeprogramowywaæ ca³ej bazy.II. Wymagania i okoliczno¶ci mog±ce mieæ wp³yw na sporz±dzenie oferty: Oprogramowanie mo¿e byæ zainstalowane na serwerze pracuj±cym pod kontrol± darmowego systemu operacyjnego. III. III. Ogólne za³o¿enia oprogramowania:1) mo¿liwo¶æ zarz±dzania systemem (uruchomienie modu³u administracyjnego) z ka¿dego komputera w sieci lokalnej bez konieczno¶ci instalowania (preferowany sposób dzia³ania modu³u administracyjnego poprzez przegl±darkê internetow± oraz pochodne bazuj±ce na silnikach tych przegl±darek),2) Jêzyki - obs³uga dowolnej liczby jêzyków obcych:a) mo¿liwo¶æ okre¶lenia w jakich jêzykach mo¿na podawaæ nazwy i opisy wydarzeñ, pozycji cennika i innych elementów systemu b) mo¿liwo¶æ okre¶lenia w jakich jêzykach ma odbywaæ siê kontakt z klientem,c) mo¿liwo¶æ okre¶lenia w jakich jêzykach mo¿e odbywaæ siê oprowadzanie przez przewodnika,3) Wydarzenia - wydarzenia, które organizowane s± przez Zamawiaj±cego (zwiedzanie, spotkanie, konferencja itd.)a) mo¿liwo¶æ utworzenia i zarz±dzania dowoln± liczb± wydarzeñ,b) mo¿liwo¶æ przeniesienia wydarzenia do archiwum (takie wydarzenie jest pamiêtane w systemie ale nie pojawia siê w module sprzeda¿y czy innych funkcjach systemu dotycz±cych bie¿±cej pracy),4) Terminy - konkretne daty i godziny rozpoczêcia zdefiniowanych wcze¶niej wydarzeñ:a) bilety na ka¿dy z terminów mog± byæ sprzedawane w ró¿nych cenach (np. weekendy tañsze, rocznice, itp.),b) mo¿liwo¶æ tworzenia terminów przy pomocy szablonów (np. utworzenie terminu codziennie w konkretne dni tygodnia o ustalonej porze z konkretnymi pozycjami cennika),5) Pracownicy - osoby, które maj± dostêp do systemu: mo¿liwo¶æ tworzenia pracowników i przypisywanie im uprawnieñ do poszczególnych funkcji systemu,6) Pozycje cennika - konkretna cena i nazwa sprzedawanego biletu:a) mo¿liwo¶æ definiowania dowolnej ilo¶ci pozycji cennika - obs³ugiwane pola:nazwa,symbol PKWiU,cena brutto,stawka VAT,uk³ad informacji drukowanych na bilecie (ka¿da pozycja cennika mo¿e mieæ zdefiniowany inny uk³ad informacji drukowanych na bilecie),widoczno¶æ pozycji cennika w poszczególnych grupach miejsc ,b) mo¿liwo¶æ zdefiniowania pozycji cennika z cen± 0 z³,c) mo¿liwo¶æ ustalania kolejno¶ci pozycji cennika,7) Towary i us³ugi - poza biletami modu³ sprzeda¿y powinien umo¿liwiaæ sprzeda¿ towarów i us³ug :a) obs³ugiwane pola towaru lub us³ugi:nazwa,symbol PKWiU,cena brutto,stawka VAT,jednostka miary,symbol (kod kreskowy)8) Punkt kontroli - miejsce, w którym kontrolowane bêd± bilety,9) Historia - ka¿da funkcja wykonana w systemie powinna byæ zapisywana wraz z dat± i osob±, która wykona³a t± funkcjê; ma to umo¿liwiæ przegl±danie dzia³añ u¿ytkowników w systemie10) W celu dok³adnego opisania oczekiwanej funkcjonalno¶ci oprogramowania Zamawiaj±cy podzieli³ specyfikacjê na nastêpuj±ce modu³y funkcjonalne:1) modu³ Sprzeda¿owy - czê¶æ systemu umo¿liwiaj±ca wykonania wszelkich operacji zwi±zanych z obs³ug± zakupu biletów i towarów przez klienta,2) modu³ Administracyjny - czê¶æ systemu umo¿liwiaj±ca konfiguracjê ca³ego systemu,3) modu³ Kontroli biletów-czê¶æ systemu umo¿liwiaj±ca sprawdzenie poprawno¶ci biletów przy wej¶ciu do obiektu, 4) modu³ Raportowania - czê¶æ systemu umo¿liwiaj±ca tworzenie raportów. Modu³ Sprzeda¿owy:- ilo¶æ 3. 1) oprogramowanie musi pozwalaæ na zdefiniowanie (mo¿e byæ na sztywno podczas wdro¿enia z mo¿liwo¶ci± pó¼niejszej zmiany) dowolnej ilo¶ci ró¿nego rodzaju numeracji dokumentów takich jak: faktura vat, faktura korekta, paragon - dla ka¿dego typu dokumentu osobna numeracja, 2) automatyczne (kasjer wybiera jedynie ilo¶æ biletów,formê p³atno¶ci,dane do faktury)tworzenie i numerowanie dokumentów sprzeda¿y: paragonów i faktur VAT, 3)paragony musz± byæ automatycznie fiskalizowane na drukarce fiskalnej w chwili sprzeda¿y; na paragonie musi drukowaæ siê numer paragonu nadany przez oprogramowanie,4)oprogramowanie musi ostrzegaæ o paragonach, które nie zosta³y zafiskalizowane,5)mo¿liwo¶æ sprzeda¿y w ramach jednej transakcji biletów na wybrane wydarzenie (termin) oraz towarów i us³ug,6)obs³uga nastêpuj±cych form p³atno¶ci:a)gotówka (zawsze dostêpna),b) przelew (jedynie dla konkretnych zdefiniowanych kontrahentów),7)mo¿liwo¶æ zwrotu towarów lub biletów: a)zakupionych na paragon, pod warunkiem, ¿e w chwili zwrotu klient posiada okre¶lon± ilo¶æ biletów lub towar, automatyczne utworzenie i zafiskalizowanie nowego paragonu na posiadan± przez klienta ilo¶æ biletów i towar.b)zakupionych na fakturê, w chwili zwrotu automatyczne utworzenie faktury korekty,c)mo¿liwo¶æ przeprowadzenia zwrotu poprzez zeskanowanie czytnikiem kodów kreskowych kodu z dokumentu sprzeda¿y (faktura VAT lub paragon) lub biletu,8)mo¿liwo¶æ wystawienia faktury do paragonów (równie¿ poprzez zeskanowanie kodów kreskowych tych paragonów),9)mo¿liwo¶æ ³±czenia kontrahentów powtarzaj±cych siê w systemie w jednego, bez straty danych o ich historii,10)mo¿liwo¶æ wyszukania dokumentu poprzez zeskanowanie jego kodu kreskowego,11)mo¿liwo¶æ rêcznego zafiskalizowania dokumentu, który nie zosta³ zafiskalizowany automatycznie,12)podczas wyboru kontrahenta do transakcji mo¿liwo¶æ wyszukania kontrahenta po NIP-ie, symbolu lub nazwie,13)generowanie zestawienia dokumentów na podstawie daty, typu, formy p³atno¶ci, stanowiska i kasjera14) generowania raportu zawieraj±cego sumaryczn± sprzeda¿ i zwroty (netto, brutto i VAT)dla ró¿nych rodzajów biletów oraz towarów i us³ug na podstawie daty sprzeda¿y, typu dokumentu, formy p³atno¶ci, stanowiska i kasjera,15)osoba obs³uguj±ca modu³ Sprzeda¿owy nie mo¿e mieæ ¿adnej mo¿liwo¶ci zamiany cen biletów czy towarów i us³ug,16)generowanie dziennych raportów fiskalnych umo¿liwiaj±cych rozliczenie utargu kasjera,17) funkcja ponownego wydruku biletów do ka¿dego dokumentu sprzeda¿y na wypadek uszkodzenia drukarki biletów,18)funkcja wystawienia duplikatu faktury VAT,19)mo¿liwo¶æ wpisania uwagi na fakturê w chwili sprzeda¿y,20)mo¿liwo¶æ wydrukowania zestawienia kupionych biletów zamiast drukowania pojedynczych biletów (w chwili sprzeda¿y),21)mo¿liwo¶æ wspó³pracy z monitorem dotykowym 15 (du¿e przyciski, wirtualna klawiatura minimum numeryczna),22)mo¿liwo¶æ korekty danych kontrahenta na fakturze.Modu³ Administracyjny: - ilo¶æ 1.1) tworzenie raportów frekwencji:a) zapis raportu w postaci pliku pdf,b) mo¿liwo¶æ wyboru nastêpuj±cych kryteriów:dla okre¶lonego wydarzenia,w podanym zakresie dat,w okre¶lone dni tygodnia (mo¿liwo¶æ wybrania tylko poniedzia³ków lub np. wtorków i pi±tków)okre¶lenie ilo¶ci zwiedzaj±cych z rozró¿nieniem na grupy (np. doro¶li, dzieci, m³odzie¿, emeryci, grupy, osoby indywidualne)2)mo¿liwo¶æ indywidualnej zmiany uk³adu menu dostêpnego dla u¿ytkowników (inne pogrupowanie funkcji),3)mo¿liwo¶æ grupowej edycji terminów:a)grupowa zmiana cenników,b) grupowa zmiana widoczno¶ci terminów w poszczególnych modu³ach (ilo¶æ dni od - do)4) mo¿liwo¶æ przypisywania stanowiskom kasowym numeracji 5) przegl±danie historii dzia³añ w systemie z opcj± filtrowania,6)zarz±dzanie terminami,7)zarz±dzanie szablonami terminów,8)zarz±dzanie wydarzeniami,9)zarz±dzanie cennikami,10)zarz±dzanie kontrol± biletów:a) mo¿liwo¶æ okre¶lenia punktów kontroli biletów Modu³ Kontroli biletów: - ilo¶æ 2.1)mo¿liwo¶æ kontroli biletów za pomoc± urz±dzeñ przeno¶nych typu palmtop,2)komunikacja urz±dzenia z serwerem za pomoc± sieci bezprzewodowej,3)mo¿liwo¶æ obs³ugi modu³u bez konieczno¶ci pos³ugiwania siê klawiatur± urz±dzenia (wszystkie funkcje musz± byæ realizowane za pomoc± ekranu dotykowego),4)mo¿liwo¶æ wyboru punktu kontroli,5)definiowanie parametrów kontroli biletów w module Administracyjnym,6)d¼wiêkowa sygnalizacja poprawnego i niepoprawnego biletu,7)mo¿liwo¶æ ustawienia stanowiska jak punkt rejestracji wyj¶cia,8) mo¿liwo¶æ takiego skonfigurowania kontroli, aby mo¿liwe by³o okre¶lanie ile osób znajduje siê aktualnie w danej strefie.Modu³ Raportowania:-ilo¶æ 1. 1)dedykowany modu³ do generowania raportów bez limitu zainstalowanych kopii, 2)mo¿liwo¶æ zapisania ka¿dego wygenerowanego raportu do pliku pdf oraz xls, 3)ka¿dy raport powinien zawieraæ datê, godzinê i osobê, która go sporz±dzi³a, 4)generowanie nastêpuj±cych zestawieñ:5)zestawienie zwrotów kasjerów, 6)zestawienie dokumentów (mo¿liwo¶æ wyboru dat, typów dokumentów),7)frekwencja biletów (liczona wg zarezerwowanych i sprzedanych biletów oraz sprawdzonych biletów)8) raporty dobowe, okresowe kasjerów przedstawiaj±ce salda gotówki ka¿dego z kasjerówIV. Wymagania zwi±zane z urz±dzeniami:1) Zestaw komputer kasowy (do stanowiska kasowego) :-szt. 3 wraz z systemem operacyjnym spe³niaj±cym wymogi systemu biletowo- sprzeda¿owego Microsoft Office szt. 32) Gwarancja na komputery 36 miesiêcy w systemie Door to Door.3) Procesor + wentylatorco najmniej dwurdzeniowy wykonany w technologii 32nm ; pamiêci± cache L2 - 2 MB lub wiêksz±; czêstotliwo¶æ procesowa min. 3 GHz; zestaw ch³odz±cy (radiator + wentylator gwarantuj±ce pracê w temperaturze bezpiecznej dla procesora).4)Pamiêæ RAM typ pamiêci Non-ECCO; rodzaj - DDR3; co najmniej 2 GB; o czêstotliwo¶ci taktowania 1333 MHz wspó³pracuj±cy z p³yt± g³ówn±.5)Dysk Twardy pojemno¶æ minimum 320 GB, interfejs SATA.6) P³yta g³ówna wyposa¿ona w co najmniej cztery gniazda pamiêci DDR3 w technologii Non-ECC; zintegrowana gigabitowa karta sieciowa; zintegrowana karta d¼wiêkowa; zintegrowana karta graficzna; posiadaj±ca co najmniej 1 z³±cze PCI-E 16X;posiadaj±ca co najmniej 10 z³±czy USB 2.0.7)Napêd Nagrywarka DVD obs³uguj±ca standardy DVD+R, DVD-R.8)Obudowa: Small Desktop w kolorze czarnym z zasilaczem aktywnym minimum 400 Wat obs³uguj±cym p³ytê g³ówn±;4 portami USB na panelu przednim i 6 portami USB na panelu tylnim,9)Inne:wzestawie musi siê znale¼æ klawiatura i myszka10) System operacyjny: Umo¿liwiaj±cy bezproblemow± pracê pakietowi programów biurowych bêd±cego czê¶ci± niniejszego zestawu (opisany poni¿ej).11)UPS Czas podtrzymania przy obci±¿eniu 100%: minimum 3,5 min.; liczba gniazd z potrzymaniem 4 x PL (10A); Liczba, typ gniazd wyj. z ochron± antyprzepiêciow±: 4 x PL (10A); posiada zimny start; zakres napiêcia wyj¶ciowego w trybie podstawowym od 180-266 V; typ obudowy desktop;12) Monitor ekran dotykowy z zabezpieczeniem przed zalaniem o przek±tnej 15TFT , nominalna rozdzielczo¶æ przy od¶wie¿aniu 75 Hz- minimum 1024x768, posiadaj±cy z³±cze 1 x USB, 1 x D-SUB-15, kolor grafitowy,posiada certyfikaty CE, MPRII, wbudowany zasilacz;13) Drukarka biletów-etykiet z obcinaczem:-szt. 3 przemys³owa termotransferowa drukarka etykiet o prêdko¶ci druku 200-300mm/s,maksymalna szeroko¶æ druku 104mm, rozdzielczo¶æ 203 dpi, szeroko¶æ etykiet: max 118 mm, min. 25,4 mm, maksymalna ¶rednica rolki 208,3 mm,mo¿liwo¶æ wydruku kodów kreskowych CODE3OF9,2OF5, EAN8,obs³uga papieru o grubo¶ci do 300 g/m2,mo¿liwo¶æ zmiany materia³ów eksploatacyjnych bez konieczno¶ci u¿ywania narzêdzi,mo¿liwo¶æ konfiguracji wszystkich ustawieñ z poziomu komputera pod³±czonego do takiej drukarki,mo¿liwo¶æ rozpoznawania koñca biletu jako szczelina (gap) lub czarny marker (black point),gwarancja na drukarkê minimum 2 lata,obudowa metalowa,14)Drukarka faktur oraz raportów: - szt. 3 Umo¿liwiaj±ca wydruki monochromatyczne, poprawnie dzia³aj±ca pod systemami operacyjnymi w wersjach x86 oraz x64, posiadaj±ca interfejs USB dzia³aj±cy w standardzie 2.0, podajnik arkuszy A4 mieszcz±cy minimum 150 arkuszy, umo¿liwiaj±ca wydruk na papierze formatu A4 o gramaturze w zakresie pomiêdzy 60 a 163 g/m2 - g/m2, i z prêdko¶ci± minimum 17 stron mono A4 na minutê, posiadaj±ca zainstalowan± pamiêæ w ilo¶ci nie mniej ni¿ 2MB a jej obci±¿enie miesiêczne przewidziane jest na nie mniej ni¿ 5000 stron wraz z kompatybilnymi materia³ami eksploatacyjnymi (tonerami) o zwiêkszonej wydajno¶ci; kabel USB o d³ugo¶ci minimum 1,8 m wspó³pracuj±cy z urz±dzeniem,Drukarka fiskalna: - szt. 3 modu³ kopii elektronicznej na karcie SD, wy¶wietlacz dla klienta LCD , ilo¶æ znaków w wierszu co najmniej 40, d³ugo¶æ rolki co najmniej 60 oraz szybko¶æ wydruku 150mm/s, interfejs USB.15) Szuflada na pieni±dze - szt. 2 metalowe prowadnice, kolor obudowy czarny, 8 przegród na banknoty dostosowane do polskich banknotów i banknotów EURO, otwierana poleceniem z kasy, wysoko¶æ nie wiêksza ni¿ 13 cm, szeroko¶æ nie wiêksza ni¿ 420 cm,wyjmowany pojemnik na bilon, mo¿liwo¶æ monta¿u szuflady pod blatem16) Palmtop do kontroli biletów - szt. 2 przeno¶ny terminal z komunikacj± radiow±, dedykowany do zastosowañ w handlu i magazynie, musi byæ kompatybilny z modu³em kontroli systemu sprzeda¿y biletów; niewielka waga do 300 g, przystosowany do pracy w ciê¿kich warunkach (norma IP54) i odporny na upadki z wysoko¶ci 1,2 m, dodatkowo dostêpne gniazdo Micro Secure Digital umo¿liwia rozszerzenie pamiêci, wyposa¿ono w system operacyjny , du¿y wy¶wietlacz z ekranem dotykowym i klawiaturê alfanumeryczn± (23 klawisze), wbudowany laserowy czytnik kodów - przy poprawnym odczycie na skanowanym kodzie czytnik wy¶wietla, sygnalizuje informacjê np. zielony punkt.dodatkowe elementy to: stacja dokuj±ca pozwalaj±ca pod³±czyæ palmtop do komputera przez kabel USB lub Ethernet,-szt.2, dodatkowe baterie litowe -2 szt.,17)Czytnik kodów kreskowych:-szt. 3 odczytuj±cy wszystkie standardowe kody jednowymiarowe z ¼ród³em ¶wiat³a: laser od d³ugo¶ci fali 650,kszta³t promienia - 1 linia skanuj±ca, sygnalizacja d¼wiêkowa i optyczna, dostêpne interfejsy USB, wymagalny kontrast kodu 35%, obudowa plastikowa18)Specyfikacja biletów:Nak³ad 50 000(30000 i 20000 ró¿ni±ce siê stron± CMYK, rewers pozostaje bez zmian) konfekcja zgodna z dostarczonymi drukarkami biletów, przeznaczone do ciêcia gilotyn±, kolorystyka 4+1,gramatura papieru(220 g),rozmiar biletu:wysoko¶æ( 110 mm )xszeroko¶æ(50 mm)19)Wymagania Pozosta³e:1)System zostanie wdro¿ony w siedzibie Zamawiaj±cego w miejscach wyznaczonych; charakterystyka potrzebnych w tym celu mediów: odpowiedniego poboru mocy, dostêpu do sieci wewnêtrznej (ilo¶ci potrzebnych przy³±czy) zostanie okre¶lona po podpisaniu umowy;2)Wykonawca uwzglêdni dostateczn± ilo¶æ godzin szkoleñ dla pracowników obs³uguj±cych system obs³ugi klienta zapewniaj±c± sprawn± obs³ugê systemu przez pracowników Muzeum ustali harmonogram, który bêdzie integraln± czê¶ci± umowy;3)Wykonawca zapewni zdaln± (telefon, mail lub przez pulpit zdalny) pomoc po wdro¿eniu systemu przez okres 24 miesiêcy w godzinach pracy Muzeum;4)Wykonawca przeszkoli wskazanego pracownika w zakresie archiwizacji oprogramowania, tak aby mo¿na by³o uruchomiæ system po awarii bez potrzeby wzywania serwisu;5)Wykonawca przeszkoli1pracownika Dzia³u Finansowego w zakresie pracy dzia³u z systemem; 6)Wykonawca zagwarantuje przez okres 24 miesiêcy wymianê wadliwego sprzêtu bêd±cego przedmiotem w/w specyfikacji na zasadzie dostarczenia urz±dzenia zastêpczego..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia, tj.w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie-zrealizowanie co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem by³a dostawa elektronicznego systemu obs³ugi klienta dla instytucji kultury(na. muzeum, teatr, dom kultury)obejmujacego co najmniej nastêpuj±ce funkcjonalno¶ci:sprzeda¿ biletów, pamiatek, wydawnictw itp.,komunikacja z system finansowo-ksiêgowym, o warto¶ci nie mniejszej niz 50000 z³ netto ka¿da

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    wype³niony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru -za³±cznik nr2 do SIWZ podpisane oswiadczenia z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 1 do SIWZ, wype³niony wykaz dostaw -za³±cznik nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany w umowie na podstawie art.144 ustawy Pzp w nastepujacych styacjach:zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikaj±cej ze zmian w obowiazuj±cych przepisach prawa majacych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mopkkolobrzeg.finn.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: www.muzeum.kolobrzeg.pl.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Orê¿a polskiego, 78-100 Ko³obrzeg, ul. Armii Krajowej 13, sekretariat, I pietro.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.