eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Serwis i konserwacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynkachI część - Biblioteka Główna, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53 II część - Centrum Dydaktyczno - Konferencyjne, Sopot, ul. Piaskowa 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Gdańsk: Serwis i konserwacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynkach: I część - Biblioteka Główna, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53 II część - Centrum Dydaktyczno - Konferencyjne, Sopot, ul. Piaskowa 9
Numer ogłoszenia: 103577 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i konserwacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynkach: I część - Biblioteka Główna, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53 II część - Centrum Dydaktyczno - Konferencyjne, Sopot, ul. Piaskowa 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje serwis i konserwację instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53 oraz w budynku Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego, Sopot ul. Piaskowa 9 zapewniający utrzymywanie prawidłowej pracy zleconych do konserwacji urządzeń . Prace mają być prowadzone zgodnie z DTR urządzeń, przepisami BiHP, p.poż . Czas reakcji - do 2 godzin ( czas od powiadomienia Wykonawcy o nieprawidłowej pracy w/wym. instalacji do podjęcia czynności serwisowych) Instalacje klimatyzacji i wentylacji są objęte gwarancją. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 33.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. gwarantują maksymalny czas reakcji na zawiadomienie o awarii - 2 godziny ( zał. nr 1 do SIWZ) 2. spełnienie wymagań ustawowych wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ,nie wykluczenia z art. 24 ust1i2 ( zał. nr 2 do SIWZ) 3. wykażą się wykonywaniem w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia ( zał. nr 3 do SIWZ) 4. dysponowanie co najmniej trzema pracownikami z doświadczeniem w serwisowaniu urządzeń wymienionych w zał. nr 8 i/lub 9 do SIWZ i aktualnymi uprawnieniami \SEP\ - grupa 1 w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji o napięciu do 1kV oraz aktualnym świadectwem kwalifikacyjnym \E\ w zakresie eksploatacji urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 10kW ( zał. nr 4 do SIWZ) 5. prowadzenie całodobowej działalności serwisowej w zakresie wentylacyjno klimatyzacyjnym oraz posiadanie min. Dwóch kontaktowych numerów telefonów w tym jeden numer stacjonarny oraz fax a drugi z telefonii komórkowej. Telefon stacjonarny i fax. Mogą mieć ten sam numer ( zał. nr 5 do SIWZ) 6. dysponowanie dla potrzeb serwisu przenośnymi urządzeniami chłodniczymi o łącznej mocy chłodniczej min. 8 kW. ( zał. nr 6 do SIWZ). 7. uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy, czyli stronę tytułową oferty wg. załączonego WZORU OFERTY odpowiednio do części I i/lub II W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 2. Oświadczenie o czasie reakcji na zawiadomienie o awarii - załącznik nr 1 do SIWZ W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 3. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 24 i 22 ust.1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 4. Załączy wykaz wykonanej(ych) w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia licząc od terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentowane załączonymi potwierdzeniami wykonanej(ych) ich należycie z podaniem przedmiotu zamówienia, nazwy i adresu usługodawcy oraz daty ich realizacji- załącznik nr 3 do SIWZ 5. Załączy wykaz, że dysponuje co najmniej 3 pracownikami z doświadczeniem w serwisowaniu urządzeń wymienionych w załączniku nr 8 i/lub 9 do SIWZ aktualnymi uprawnieniami \SEP\- grupa 1 w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV oraz aktualnym świadectwem kwalifikacyjnym \E\ w zakresie eksploatacji urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 10 kW - załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 6. Oświadczenie o prowadzonej całodobowej działalności serwisowej w zakresie wentylacyjno-klimatyzacyjnym i dysponowanie telefonami stacjonarnymi, komórkowymi oraz faksem - załącznik nr 5 do SIWZ W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 7. Załączy wykaz przenośnych urządzeń chłodniczych dla potrzeb serwisu o łącznej mocy chłodniczej min. 8 kW - załącznik nr 6 do SIWZ W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 8. Załączy podpisany wykaz materiałów do konserwacji - załącznik nr 7 do SIWZ odpowiednio do części I i/lub II W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 9. Załączy podpisaną specyfikację klimatyzacji i wentylacji dla części I - załącznik nr 8 do SIWZ stosownie do części w której Wykonawca bierze udział. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 10. Załączy podpisaną specyfikację klimatyzacji i wentylacji dla części II - załącznik nr 9 do SIWZ stosownie do części w której Wykonawca bierze udział. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 11. Załączy podpisany zakres wykonywanych czynności konserwacyjnych do części I - załącznik nr 10 do SIWZ stosownie do części w której Wykonawca bierze udział. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 12. Załączy zakres wykonywanych czynności konserwacyjnych do części II - załącznik nr 11 do SIWZ stosownie do części w której Wykonawca bierze udział. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 13. Dokument ustanawiający pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy PZP); 14. Aktualny (umożliwiający identyfikację osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 15. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część(i) przedmiotu zamówienia podwykonawcy(om), zobowiązany jest (art. 36 ust. 4 ustawy) przedstawić to w załączniku nr 12 do SIWZ W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, 80-395 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1a, tel. (058) 523-25-87, fax (058) 552-37-41, pokój nr 120, w godz. 7:00-15:00., e-mail: mbz@univ.gda.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Budynek Rektoratu UG: Dział Zamówień Publicznych, 80-395 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1a, pokój nr 120, w godz. 7:00-15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis i konserwacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku: I część - Biblioteka Główna, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje serwis i konserwację instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53 zapewniający utrzymywanie prawidłowej pracy zleconych do konserwacji urządzeń . Prace mają być prowadzone zgodnie z DTR urządzeń, przepisami BiHP, p.poż . Czas reakcji - do 2 godzin ( czas od powiadomienia Wykonawcy o nieprawidłowej pracy w/wym. instalacji do podjęcia czynności serwisowych) Instalacje klimatyzacji i wentylacji są objęte gwarancją. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną budynku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 33.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis i konserwacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku: II część - Centrum Dydaktyczno - Konferencyjne, Sopot, ul. Piaskowa 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje serwis i konserwację instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego, Sopot ul. Piaskowa 9 zapewniający utrzymywanie prawidłowej pracy zleconych do konserwacji urządzeń . Prace mają być prowadzone zgodnie z DTR urządzeń, przepisami BiHP, p.poż . Czas reakcji - do 2 godzin ( czas od powiadomienia Wykonawcy o nieprawidłowej pracy w/wym. instalacji do podjęcia czynności serwisowych) Instalacje klimatyzacji i wentylacji są objęte gwarancją. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną budynku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 33.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.