eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Modernizację drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w Łaszczówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Tomaszów Lubelski: Modernizację drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w Łaszczówce
Numer ogłoszenia: 103545 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski, ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643085, fax 084 6643873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlubelski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w Łaszczówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ( przebudowa ) drogi gminnej z remontem lewostronnego rowu w miejscowości Łaszczówka na odcinku od km 0+390 do km 0 + 590,00 - długości 0,200 km. Trasę drogi w planie sytuacyjnym zaprojektowano po istniejącej nawierzchni z niesortu kamiennego. Modernizacja drogi rozpoczyna się od km 0+390 tj. od istniejącej drogi utwardzonej płytami drogowymi sześciokątnymi do km 0+590. Przyjęto konstrukcję nawierzchni jezdni: - płyty drogowe betonowe sześciokątne gr. 15 cm - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 - gr. 3 cm - kruszywo stabilizowane cementem gr. 12 cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm Jezdnię ograniczono krawężnikami typu ulicznego 15 x 30 x 100 cm na podsypce cem. piask. g. 5 cm i ławie betonowej B 10 z oporem i krawężnikami typu drogowego 12 x 25 x 100 cm na podsypce cem. piask. gr. 5 cm i ławie betonowej B 10. Szerokość jezdni wynosi 5,00 m. Rów poddany remontowi należy utwardzić płytami betonowymi ażurowymi o wym. 60 x 40 x 10 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm. Krawędzie rowu odarniować na dł. 50 cm. Szczegółowy zakres robót jest zawarty w dokumentacji technicznej oraz w przedmiarze robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art.22. ust.1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych b/ W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24.ust.1 i 2 w/w ustawy. c/ wykażą że w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej po 2 zadania o podobnym charakterze i wartości d/ dysponują urządzeniami i sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia wg. zał.nr.4. - spycharko - koparka o poj. łyżki 0,25 m³ - 1 szt. - środek transportowy - 1 szt. - ubijarka do gruntu i płytek betonowych - 1 szt. - betoniarka o poj. 150 l - 1 szt e/ zapoznają się z treścią SIWZ, projektem umowy oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń. f/ sporządzą kosztorys ofertowy zgodnie z warunkami SIWZ dla realizacji zadania. Spełnienie warunków określonych w pkt. 8. zostanie sprawdzone i ocenione w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. 9 poprzez stwierdzenie prawidłowości sporządzenia i przedłożenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy : a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) b. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ubezpieczeniowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. wypełniony formularz oferty - zał. nr. 1. e. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art.22. ust1. pkt. 1,2,3,4 i art.24.ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr.3. f. kosztorys ofertowy z podaną ogólną wartością brutto robót i tabelą elementów scalonych - zał.nr.2. g. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zadania - zał. nr. 4. h. wykaz ważniejszych robót realizowanych w ostatnich 3 latach - zał. nr. 5. i. odpis uprawnień (kwalifikacji) osoby która będzie kierowała robotami będącymi przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Tomaszowie Lub. ul. 29 Listopada 9 22-600 Tomaszów Lub..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Tomaszowie Lub. ul. 29 Listopada 9 22-600 Tomaszów Lub. pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.