Ogłoszenie z dnia 2007-06-20
Wrocław: Wykonanie robót budowlanych:
Przebudowy i rozbudowy części budowlanej wraz ze wszystkimi branżami zaprojektowanymi w obiekcie - Zakładzie Opiekuńczo - leczniczym
Numer ogłoszenia: 103506 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo Leczniczy prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Albertynek, ul. R. Traugutta 54, 50-418 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3433310, fax 071 3433310.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zgromadzenie Zakonne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych: Przebudowy i rozbudowy części budowlanej wraz ze wszystkimi branżami zaprojektowanymi w obiekcie - Zakładzie Opiekuńczo - leczniczym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją budowlano-wykonawczą w zakresie określonym w dołączonych przedmiarach przebudowy i rozbudowy Zakładu Opiekuńczo - leczniczego dla Dorosłych we Wrocławiu przy ul. R Traugutta nr 54.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.11 - Domy dla osób starszych Oryginalny kod CPV: 45.21.52.13 - Domy opieki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.13 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2. Wadium w wysokości 30.000,- zł. (trzydzieści tysięcy złotych) należy wnieść najpóźniej do dnia 12.07.2007 r. do godz. 13:00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego podane na 1 stronie SIWZ) z dopiskiem \Wadium w przetargu nieograniczonym na wykonanie: Przebudowy i rozbudowy Zakładu Opiekuńczo - leczniczego dla Dorosłych\. (kopię potwierdzenia wpłaty prosimy dołączyć do oferty); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał należy dołączyć do oferty); - gwarancjach bankowych (oryginał należy dołączyć do oferty); - gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał należy dołączyć do oferty); - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 , z późn. zm.), (oryginał należy dołączyć do oferty). 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. 5. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz, musi zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 5 Ustawy. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium na cały okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o zamówienie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli ten a - w ciągu ostatnich 5 lat od dnia składania oferty wykonał (rozpoczął i zakończył) jako Wykonawca, co najmniej 3 roboty budowlane, w tym 1 w obiektach zabytkowych o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia, tzn. zawierające w swym zakresie prace remontowe i nowe o wartości brutto powyżej 2 000 000zł na każdym obiekcie oraz realizacje robót we wszystkich branżach. b - posiada zatrudnienie stałe (etatowe) powyżej 30 osób. c - osiąga wielkość sprzedaży (przerobu) rocznie przez ostatnie 3 lata - 5 000 000zł we wszystkich branżach d - przedłożył w ofercie dane kierownika budowy wraz z kopią uprawnień ogólnobudowlanych e - przedłożył w ofercie dane kierowników robót specjalistycznych dla wszystkich branż 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia z jedną fakturą końcową - oświadczenie 4) posiada udokumentowaną zdolność kredytową do wysokości co najmniej 1,5mln zł - zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek oferenta wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) załączy w ofercie polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 400 tys. zł. Polisa winna być ważna w dniu składania ofert, a w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą polisa musi być ważna na okres wykonania zamówienia. 6) wniesie wadium w wymaganej wysokości i dopuszczalnej formie; 7) spełni pozostałe wymagania określone w niniejszej specyfikacji. 8) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 pkt. 1-4 Ustawy - Oświadczenie (zał. Nr 4) i dokumenty w postaci innych załączników. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu w formule spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części III niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni dostarczyć: 1 Podpisane Oświadczenie - zał. Nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz - Doświadczenie zawodowe - zał. Nr 4 do SIWZ. (Dla weryfikacji warunku w cz. II pkt 2) W wykazie należy wyszczególnić wykonane w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej : - 3 obiekty budowlane w tym 1 obiekt zabytkowy o podobnym charakterze pod względem wielkości, rodzaju i ilości wyposażenia w instalacje wewnętrzne. Należy tu wymienić właściwe zamówienia zrealizowane przez oferenta o podobnym charakterze i wielkości. 3. Dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 do 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio: kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Części VII pkt. 8 SIWZ, jeśli ofertę składa pełnomocnik. 11. Zaświadczenie z banku - na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 4 w części II. SIWZ 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę min 1 000 000zł. 13. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 14. Warunki gwarancji i rękojmii. 15. Dokument zawierający informację o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat 16. Sprawozdanie finansowe dla potwierdzenia warunku dot. wielkości obrotów za okres ostatnich trzech lat 17. Oświadczenie o powierzeniu funkcji kierownika budowy przewidzianej osobie wraz z kopią uprawnień ogólnobudowlanych oraz odpowiednio dla kierowników robót w poszczególnych branżach. 18. Oświadczenie o powierzeniu funkcji kierownika robót konserwatorskich przewidzianej osobie wraz z kopią właściwych uprawnień dla tej osoby. 19. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane jest złożenie, wraz z ofertą, pełnomocnictwa (w oryginale) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda przedłożenia umowy regulującej prawa i obowiązki tych podmiotów przy realizacji zamówienia i wskazującej lidera, a także przedłożenia Polisy, o której mowa w pkt. 12.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. Okres gwarancji - 0,15
- 3. Termin wykonania - 0,15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: baps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Projektów \BAPSal. Różyckiego 1c 51 - 608 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Biuro Projektów \BAPSal. Różyckiego 1c sala 118 51 - 608 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu - II postępowanie
- SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych - wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- SZP/242-093/2024 Dostawa wózków anestezjologicznych z wyposażeniem - 5 szt. w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego w krytej ujeżdżalni w ramach zadania pn. "Rozbudowa OSJ Raków"
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.