eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna Podlaska › Budowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Bukowice-Kolonia od km 0+000 do km 0+301,27 oraz od km0+000 do km 1+854,01 o łącznej długości 2.155,28 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Leśna Podlaska: Budowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Bukowice-Kolonia od km 0+000 do km 0+301,27 oraz od km0+000 do km 1+854,01 o łącznej długości 2.155,28 m
Numer ogłoszenia: 103353 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna Podlaska, ul. Bialska 30, 21-542 Leśna Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3450720, fax 083 3450721.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesnapodlaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych wsi Bukowice-Kolonia od km 0+000 do km 0+301,27 oraz od km0+000 do km 1+854,01 o łącznej długości 2.155,28 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe na odcinku:0+301,27 km - Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grub. 12 cm oraz nawierzchni z brukowca o wys. 16-20 cm - Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grub. 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 50 cm 2) Budowa drogi na odcinku 2.155,28 m - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - Wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami - Przepusty wykonane wykopem otwartym, ręcznie z rur ochronnych AROTA fi 150 na ławie betonowej - 39 mb - Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km, na odkład - 2102,12 m3 - Roboty ziemne z wbudowaniem w nasyp - 794,23 m3 - Wykopy wykonywane spycharkami w gruncie kat. III wraz z przemieszczeniem- 489,86m3 - Wykonanie wykopu i ustawienie prefabrykowanych przepustów drogowych skrzynkowych o przekroju zamkniętym o wym. 0.6 x 1.0 m na ławie betonowej oraz wykonanie ścianek czołowych - 21 mb - Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV - 12370,95 m2 - Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 10 cm - 12370,95 m2 - Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem , warstwa gr.16 cm-12370,95 m2 - wykonanie oznakowania pionowego - 38 szt. 3) wykonanie inwentaryzacji po wykonawczej drogi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.23.31.20 - 43.23.31.20 Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wniesienie wadium w wysokości 14.584,00 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji tzn. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełnia wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1 musi spełnić każdy z Wykonawców 2) Warunki szczególne: a) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie b) Doświadczenie Wykonawcy: udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 zamówienia obejmujące roboty w zakresie będącym przedmiotem umowy na kwotę co najmniej 450.000 PLN brutto każda podając nazwy, adresy robót zrealizowanych w ramach tych zamówień, daty i miejsca robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie c) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać że dysponuje osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) Wypełniona i podpisana oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej (na załączonym druku nr 1) 2) Kosztorys ofertowy(na załączniku nr 3) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymienione wyżej dokumenty Wykonawca przedłoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę dokumentu w oryginale. 6) Wykaz co najmniej 2 robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 7) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie 3 lat wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. (na załączniku nr 5 )Do wykazu muszą być dołączone kopie uprawnienia kierownika budowy branży drogowej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 8) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków 9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum) dokumenty wymienione w pkt 3,4,5 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt.6,7,8,.winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełniać wymagania. 10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. 11) dowód wniesienia wadium 12) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamiast: dokumentów, o których mowa w pkt. 3,.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 11 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym ppkt.3,5 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesnapodlaska.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ulica: Bialska 30 21-542 Leśna Podlaska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ulica: Bialska 30 21-542 Leśna Podlaska pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.