To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-05
Zakopane: BZP.271.20.2015 wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych dla których zarządca jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane
Numer ogłoszenia: 103350 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47637 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.20.2015 wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych dla których zarządca jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia : wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych dla których zarządca jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane. Przewidywany zakres wykonania nawierzchni 3.1.Zadanie 1- obejmujące swoim zakresem następujące ulice: - ul. Bilinówka - ok. 800 m2 -ul. Szkolna - ok. 726 m 2 - ul. Furmanowa - ok.2380 m2 -ul. Droga przez Gubałowkę - ok. 1020 m2 -ul. Stanislawa Zubka -ok. 1700 m2 -ul. Kasprusie -ok.450 m2 3.2.Zadanie 2- obejmujące swoim zakresem następujące ulice: -ul. Spyrkówka - ok.110 m2 -ul.Bachledy - ok.200 m2 -ul. Guty - ok. 315 m2 -ul.Walowa Góra -ok.820 m2 -ul.Harenda -ok.1240 m2 -Plac przed dworcem PKP - ok. 3000 m2 Charakterystyka i zakres prac objętych zadaniem 1 i 2 : - frezowanie nawierzchni, -wyrównanie nawierzchni, -wykonanie nakładki z asfaltobetonu, -regulacje pionowa studni, -regulacje pionowa studni z wymiana włazu z koszem, -przebudowa studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem - inne nie wyszczególnione prace konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia, które będą rozliczane według składników cenotwórczych podanych w ofercie wykonawcy 3.3. Zakres robót będzie ustalony przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnych objazdów ulic z Wykonawcą i Inspektorem nadzoru. Z objazdów będzie sporządzony harmonogram z terminami wykonania prac zatwierdzony przez Zamawiającego, do przestrzegania którego zobowiązuje się Wykonawca. Zakres robót będzie sukcesywnie zlecany pisemnymi zleceniami. 3.4. Przedmiot zamówienia opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się : - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), - przedmiar robót - formularz ofertowo-cenowy 3.5.Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w STWiOR bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. 3.6.Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem danego zadania. 3.7 Zamawiający dopuszcza do zastosowania w stosunku do wymienionych opisie przedmiotu zamówienia materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych dla których zarządca jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane - ulice objęte zadaniem 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Stachoń Firma Handlowo-Usługowa "STACHOŃ"
jakie przetargi wygrała firma
Robert Stachoń Firma Handlowo-Usługowa "STACHOŃ"
- Firma Handlowo Usługowa Stachoń Robert Stachoń, Ul. Kościuszki 9, 34-520 Poronin, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 671240,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 582571,32
Oferta z najniższą ceną: 582571,32 / Oferta z najwyższą ceną: 675519,95
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych dla których zarządca jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane-ulice objęte Zadaniem 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIAN KAPTUR Firma Wielobranżowa "MATRAB"
jakie przetargi wygrała firma
MARIAN KAPTUR Firma Wielobranżowa "MATRAB"
- Firma Wielobranżowa MATRAB Marian Kaptur, Ul. Zarabie 21a, 32-410 Dobczyce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 798842,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 713609,10
Oferta z najniższą ceną: 713609,10 / Oferta z najwyższą ceną: 788282,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Wymiana sieci wodociągowej na poziomie "-1" Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Poprawa infrastruktury sportowej w COS-OPO w Zakopanem - przebudowa stadionu l.a. etap - I przygotowanie terenu pod budowę
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Budowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych oraz inwestycje w infrastrukturę drogową oraz wodno-kanalizacyjną w Gminie Ogrodzieniec
- Przebudowa stadionu piłkarskiego w Kołobrzegu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.