Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Sędziszów Małopolski: Dostawa wyposażenia
dla Publicznego Przedszkola Nr 1 w Sędziszowie Małopolskim
z Oddziałem Zamiejscowym w Wolicy Ługowej
w ramach Projektu pn.: Wszystkiego, co naprawdę trzeba wiedzieć, nauczyłem się w przedszkolu (R. Fulghum).
Numer ogłoszenia: 103319 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Publicznego Przedszkola Nr 1 w Sędziszowie Małopolskim z Oddziałem Zamiejscowym w Wolicy Ługowej w ramach Projektu pn.: Wszystkiego, co naprawdę trzeba wiedzieć, nauczyłem się w przedszkolu (R. Fulghum)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Publicznego Przedszkola Nr 1 w Sędziszowie Małopolskim z Oddziałem Zamiejscowy w Wolicy Ługowej w ramach Projektu pn.: Wszystkiego, co naprawdę trzeba wiedzieć, nauczyłem się w przedszkolu (R. Fulghum). Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdą Państwo w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na PIĘĆ niżej wymienionych CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1 Dostawa sprzętu elektronicznego i materiałów eksploatacyjnych CZĘŚĆ 2 Wyposażenia kuchni CZĘŚĆ 3 Wyposażenie sal przedszkolnych CZĘŚĆ 4 Wyposażenie łazienki CZĘŚĆ 5 Wyposażenie biblioteczki przedszkolnej.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) uPzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6, 39.14.10.00-2, 44.41.00.00-7, 39.16.21.00-6, 30.19.00.00-7, 37.52.41.00-8, 22.10.00.00-1, 48.19.00.00-6, 37.40.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) podpisany przez Wykonawcę Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Oferty - zał. nr 4 do SIWZ; 3) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Cenowy - zał. nr 5 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/Osób podpisujących ofertę nie wynikają z przepisów prawa lub złożonych w ofercie dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty musi złożony w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca złoży w ofercie w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany umowy: 1) w zakresie rodzaju/modelu konkretnego elementu wyposażenia, w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia danej pomocy, w szczególności: zakończenia produkcji, niedostępności na rynku. Umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu konkretnego elementu wyposażenia pod warunkiem, że zaoferowane elementy wyposażenia będą nowszą wersją, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, z jednoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) w zakresie zmiany stawki podatku VAT, 3) ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie, 4) w zakresie zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 10, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 12:15, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Sędziszów Małopolski ul. Ks. St. Maciąga 5; 39-120 Sędziszów Młp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu elektronicznego i materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie sekretariatu w urządzenia biurowe takie jak ksero, laptop, telefon, urządzenie wielofunkcyjne wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz zakup telewizora, blu-ray, sprzętu nagłaśniającego, aparatu fotograficznego, odkurzaczy i kosiarki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie kuchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń kuchennych do wydawania posiłków w zmywarkę, kuchenkę mikrofalową, roboty kuchenne, termosy do przewożenia żywności, garnki oraz zastawę stołową i drobne wyposażenie kuchni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie sal przedszkolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie sal przedszkolnych w zabawki, gry, akcesoria do gimnastyki, klocki, zestawy do rytmiki, tablice, plansze edukacyjne, puzzle, itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.19.00.00-7, 37.52.41.00-8, 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie łazienki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie łazienek w dozowniki na mydło, elektryczne suszarki do rąk, uchwyty na papier toaletowy, komplety wieszaków łazienkowych oraz środki czystości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie biblioteczki przedszkolnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie biblioteki pedagogicznej, bajki dla dzieci do kącika książki oraz płytotekę z muzyką i bajkami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Dostawa sprzętu sportowego dla projektów pn.: Piłkarskie marzenia i Trening czyni z nas mistrza, realizowanych w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- "Budowa przedszkola w Borzęcinie Dużym - dostawa i montaż mebli, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego i RTV".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.