eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Przebudowa drogi powiatowej nr 3909 P Gostyń - Stankowo od km 10+394 do km 11+450 na długości 1,056 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Gostyń: Przebudowa drogi powiatowej nr 3909 P Gostyń - Stankowo od km 10+394 do km 11+450 na długości 1,056 km.
Numer ogłoszenia: 103298 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5723796, fax 065 5751965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3909 P Gostyń - Stankowo od km 10+394 do km 11+450 na długości 1,056 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu rzeczowego robót : 1/ Wykonanie poszerzenia jezdni - 2684,00 m2 2/ Podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem - 2684,0 m2 3/ W-wa dolna podbudowy z kruszywa łamanego - 2684,00 m2 4/ W-wa górna podbudowy z kruszywa łamanego - 2684,00 m2 5/ Wyrównanie istniejącej nawierzchni oraz poszerzenia masą bitum. - 396,0 Mg 6/ Wyrównanie i uzupełnienie poboczy - 211,00 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 65.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępownaiu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00zł w terminie do dnia 11.07.2007r.godz.09:30. 2. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy WBK SA ul. Bojanowskiego 22 1Oddział w Gostyniu nr 82 1090 1258 0000 0000 2505 0457 z dopiskiem Wadium na: Przebudowę drogi powiatowej nr 3909 P Gostyń - Stankowo..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy : 1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj.: w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem, złożoności i stopniu trudności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia. (przebudowa drogi, remont drogi, odnowa nawierzchni ) 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia kierownik robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej wraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podst.art.24 ust.1i 2 ustawy Pzp. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w ust.1- 3 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia , nie spełnia . Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia .Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaję się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podt.art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień Publicznych,, zwanej dalej \ ustawą\ zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 - według załącznika nr 3 do specyfikacji , 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;(w przypadku dokumentu wystawionego w okresie wcześniejszym, dokument musi być potwierdzony jako aktualny przez organ wydający w wymaganym terminie ) 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz musi zawierać 3 zadania o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł każde - według załącznika nr 4 do specyfikacji ) 2.2Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do.Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności, drogowej -według załącznika nr 5 do specyfikacji 2.3Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót , posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz należą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Formularz OFERTA sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji 4. Wypełniony kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.gostyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ul.Poznańska 200,pokój nr 17,II pietro. Specyfikację można odebrać w siedzibie zamawiającego osobiście lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ul.Poznańska 200,pokój nr 17,II pietro. Otwarcie ofert: dnia 11.07.2007r. godzina 09:45 -Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ul.Poznańska 200,pokój nr 17,II pietro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.