eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa środków czystości, środków do dezynfekcji, dozowników do mydła i pojemników na papier toaletowy, worków foliowych, wyrobów plastikowych oraz artykułów chemii gospodarczej dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - nr sprawyZP/20/200

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Kraków: Dostawa środków czystości, środków do dezynfekcji, dozowników do mydła i pojemników na papier toaletowy, worków foliowych, wyrobów plastikowych oraz artykułów chemii gospodarczej dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - nr sprawy: ZP/20/2008
Numer ogłoszenia: 103273 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6338030, fax 012 6344003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, środków do dezynfekcji, dozowników do mydła i pojemników na papier toaletowy, worków foliowych, wyrobów plastikowych oraz artykułów chemii gospodarczej dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - nr sprawy: ZP/20/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 11 pakietów: · Pakiet 1- Worki foliowe · Pakiet 2 Dozowniki do mydła i pojemniki na papier toaletowy · Pakiet 3 Wyroby plastikowe i artykuły chemii gospodarczej · Pakiet 4 Środki do dezynfekcji · Pakiet 5 Środki czystości do mycia naczyń · Pakiet 6 Środki czystości · Pakiet 7-9 Artykuły chemii gospodarczej · Pakiet 10 Papier toaletowy i ręczniki papierowe · Pakiet 11 Prześcieradła papierowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: Wartość wadium dla całości zamówienia: 5 250,00 ( pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych i 00 groszy) Wartość wadium dla poszczególnych pakietów: 1 - 660,00 zł 7 - 70,00 zł 2 - 400,00 zł 8 - 120,00 zł 3 - 200,00 zł 9 - 420,00 zł 4 - 800,00 zł 10 -1600,00 zł 5 - 220,00 zł 11 - 460,00 zł 6 - 300,00 zł 2.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego KREDYT BANK S.A. II Oddział Kraków nr 63 1500 1487 1214 8002 0031 0000 z oznaczeniem: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości, środków do dezynfekcji, dozowników do mydła i pojemników na papier toaletowy, worków foliowych, wyrobów plastikowych oraz artykułów chemii gospodarczej dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - nr sprawy: ZP/20/2008. 3.Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Spełnienie wymogów podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3 wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty), z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1)wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2)wypełniony formularz cenowy zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do SIWZ, 3)oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu atestów, świadectw rejestracji, certyfikatów i innych dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Polski oraz zobowiązanie się do okazania na każde żądanie Zamawiającego, 6)Karta Charakterystyki wyrobów, katalogi z opisem każdego produktu (ulotki informacyjne producenta) oraz tabele rozcieńczenia (dotyczy Pakietu nr 4 i 5) 7)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Szpitala przy ul. Focha 33 w Krakowie ( pokój - Zamówienia publiczne).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, III piętro, pokój 307 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1-Worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Worki na śmieci 120 l czerwone, grubość folii 0,04., rozm. 70 x110, op =10 szt. --------- op. 2500 2.Worki na śmieci 120 l czarne, grubość folii 0,04., rozm. 70 x110, op =10 szt. --------- op. 7000 3.Worki na śmieci 30 l czarne, grubość folii 0,04., rozm. 50 x 60,op. = 15 szt. --------- op. 8000 4. Worki na śmieci 30 l czerwone, grubość folii 0,04., rozm. 50 x 60,op. = 15 szt. --------- op. 2500 5.Worki na śmieci 60 l czarne grubość folii 0,04., rozm. 60 x 80,op. = 15 szt --------- op. 500 6.Worki na śmieci 60 l czerwone, grubość folii 0,04., rozm. 60 x 80, op. = 15 szt --------- op. 500 7.Worki do żywności, bezbarwne, grubość folii 0,06, rozm. 30 x 50 -----szt. 5000 8.Worki do żywności, bezbarwne, grubość folii 0,06, rozm. 50 x 80 -----szt. 3000 9.Woreczki śniadaniowe rozm. 17x24, op. = 100 szt.-------- op. 30 10.Folia spożywcza, 1 rolka = 300m --------szt. 30 11.Folia aluminiowa spożywcza grubsza, 1 rolka =10 m ------szt. 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 Prześcieradła papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Prześcieradło papierowe w rolce, dwuwarstwowe, perforowane, przeznaczone do gabinetów zabiegowych( nie składane) dł. i szer. listka 38 x 50 x 80 m. b. ------- rolki 800 2.Prześcieradło papierowe w rolce, dwuwarstwowe, perforowane, przeznaczone do gabinetów zabiegowych ( nie składane), dł. i szer. listka 38 x 60 x 80 m.b. ------ rolki 800.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3, 21.20.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.