eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dydnia › Budowa oświetlenia w ciagu drogi wojewódzkiej i dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Dydnia: Budowa oświetlenia w ciagu drogi wojewódzkiej i dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 103236 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dydnia, Dydnia 224, 36-204 Dydnia, woj. podkarpackie, tel. 013 4303002, 4308154, fax 013 4303194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia w ciagu drogi wojewódzkiej i dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia w ciagu drogi wojewódzkiej i dróg powiatowych Zadanie Nr I: Budowa oświetlenia dróg publicznych w miejscowości Jabłonka/Niebocko/-Etap II przy drodze wojewódzkiej Zadanie Nr II; Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej w Dydni-Srogowski Zadanie Nr III: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej w Dydni - do granicy z Wydrną Zadanie Nr IV: Budowa przyłącza kablowego energetycznego EN - zasilanie sieci oświetleniowej wzdłuż drogi wojewódzkiej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.10 - 45.00.00.10 Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne moga wziąć udział wykonawcy, którzy spełniaja wymogi określone: - w art. 22.1 Prawa zamówień publicznych - nie wykluczeni na podstawie art. 24.1 Prawa zamówien publicznych - specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnia wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)formularz oferty - zgodnie z Zał. Nr 1, (dla zadania, na które Wykonawca nie składa oferty, w miejscu przeznaczonym do podania jego wartości należy wpisać - \nie dotyczy\); 2)oświadczenie na podst. art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Zał. Nr 2; 3)Oświadczenie na podst. art. 24 ust. 1i2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Zał. Nr 3; 4)wykaz cen czynników produkcji - zgodnie z Zał. Nr 4; 5)kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót) dla zadania / zadań, na które Wykonawca składa ofertę, sporządzony na podst. Przedmiaru robót; 6)warunki prowadzenia robót w pasie drogowym - zgodnie z Zał. Nr 5; 7)informacja o Podwykonawcach, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie - zgodnie z Zał. Nr 6 - Podwykonawcy (jeżeli dotyczy); 8)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9)wykaz osób (kadry inżynieryjno - technicznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z Zał. Nr 7 - Personel, (do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, tj. kadra inżynieryjno - techniczna, posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej - okręgowej izby samorządu zawodowego); 10)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia - zgodnie z Zał. Nr 7 - Oświadczenie w zakresie wykonawstwa, (do wykazu należy dołączyć dokumenty - referencje, potwierdzające że wykazane w nim roboty zostały wykonane należycie); 11)wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, niezbędnego do realizacji niniejszego zamówienia - zgodnie z Zał. Nr 9- Wyposażenie techniczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadydnia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urz Gminy w Dydni 36-204 Dydnia 224 pok. 107.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dydni 36-204 Dydnia 224 pok. 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr I: \ Budowa oświetlenia dróg publicznych w miejscowości Jabłonka/ Niebocko/- Etap - II\,przy drodze wojewódzkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia dróg publicznych w miejscowości Jabłonka/ Niebocko/- Etap - II\,przy drodze wojewódzkiej Długość oświetlenia 1378 mb w tym 14 lamp oświetleniowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr II: \Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej w Dydni /Srogowskie/\ -przy drodze powiatowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: \Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej w Dydni /Srogowskie/\ -przy drodze powiatowej Długość oświetlenia 393 mb w tym 6 lamp oświetleniowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE Nr III: \Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej w Dydni /do granicy z Wydrną/\-przy drodze powiatowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: \Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej w Dydni /do granicy z Wydrną/\-przy drodze powiatowej Długość oświetlenia 720 mb w tym 12 lamp oswietleniowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE Nr IV: \Budowa przyłącza kablowego energetycznego EN - zasilanie sieci oświetleniowej\ - wzdłuż drogi wojewódzkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: \Budowa przyłącza kablowego energetycznego EN - zasilanie sieci oświetleniowej\ - wzdłuż drogi wojewódzkiej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.