Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-14
Kraków: Wykonanie robót remontowych w budynku 10-20 i 10-29 z podziałem na zadania częściowe dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej ,ul. Warszawska 24.- Etap1
Numer ogłoszenia: 103216 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynku 10-20 i 10-29 z podziałem na zadania częściowe dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej ,ul. Warszawska 24.- Etap1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Instytut L-1 1.1 Położenie wykładziny w pomieszczeniach nr 219/1,219/1A,219/2,219/3,219/4 dla Zakładu L-13 w budynku 10-20 1.2. Wymiana wykładziny podłogowej w korytarzu dla L-14 w budynku 10-29 1.3.Wstawienie 2-ch drzwi metalowych do magazynu próbek w laboratorium L-18 w budynku 10-29 Zadanie 2 Instytut L-2 2.1.Wykonanie klimatyzacji w laboratorium nr 202 w budynku 10-34 Zadanie 3 Instytut L-4 4.1.Wymiana podłogi na części korytarzu III piętra oraz cyklinowanie i lakierowanie parkietu w całym korytarzu w budynku 10-20 4.2.Wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń ( 10 szt) z korytarza III pietra w budynku 10-20 4.3.Wykonanie ścianki aluminiowej osłaniającej stanowisko badawcze w pomieszczeniu nr 304 w budynku 10-20 Szczegółowy opis prac znajduje się w przedmiarze robót, rysunkach, STWiOR - załączni nr 1 do SIWZ na stronie internetowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki oraz złożyć wskazane niżej dokumenty - dla zadania 1, 3: 1. Pod względem potencjału kadrowego wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: kierownik robót budowlanych : posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawcy ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki oraz złożyć wskazane niżej dokumenty - dla zadania 2: kierownik branży sanitarnej posiada uprawnienia instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ,wod -kan oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli Wykonawca bierze udział we wszystkich zadaniach wystarczy złożyć dokumenty j.w.. Jeżeli Wykonawca bierze udział tylko w jednym należy złożyć stosowne dokumenty dla danego zadania. 2. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 2 roboty budowlane dla każdego zadania osobno, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub wykonał 2 roboty budowlane, które obejmowały zakres zamówienia określony w zadaniach 1,2,3 łącznie z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę niemniejszą niż 200.000,00 zł 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 11 niniejszej SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ), 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 do SIWZ), Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Załącznik nr 6 do SIWZ), 6 dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika robót budowlanych, sanitarnych oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 7 kosztorys ofertowy zawierający cenę ryczałtową, za cały przedmiot zamówienia, wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację oraz opis techniczny zamówienia przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, 8 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na kwotę niemniejszą niż 200.000,00 zł) 9 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 09:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 110 w budynku 10-24 przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Instytut L-1 1.1 Położenie wykładziny w pomieszczeniach nr 219/1,219/1A,219/2,219/3,219/4 dla Zakładu L-13 w budynku 10-20 1.2. Wymiana wykładziny podłogowej w korytarzu dla L-14 w budynku 10-29 1.3.Wstawienie 2-ch drzwi metalowych do magazynu próbek w laboratorium L-18 w budynku 10-29.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Instytut L-1 1.1 Położenie wykładziny w pomieszczeniach nr 219/1,219/1A,219/2,219/3,219/4 dla Zakładu L-13 w budynku 10-20 1.2. Wymiana wykładziny podłogowej w korytarzu dla L-14 w budynku 10-29 1.3.Wstawienie 2-ch drzwi metalowych do magazynu próbek w laboratorium L-18 w budynku 10-29.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Instytut L-2 2.1.Wykonanie klimatyzacji w laboratorium nr 202 w budynku 10-34.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Instytut L-2 2.1.Wykonanie klimatyzacji w laboratorium nr 202 w budynku 10-34.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Instytut L-4 4.1.Wymiana podłogi na części korytarzu III piętra oraz cyklinowanie i lakierowanie parkietu w całym korytarzu w budynku 10-20 4.2.Wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń ( 10 szt) z korytarza III pietra w budynku 10-20 4.3.Wykonanie ścianki aluminiowej osłaniającej stanowisko badawcze w pomieszczeniu nr 304 w budynku 10-20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Instytut L-4 4.1.Wymiana podłogi na części korytarzu III piętra oraz cyklinowanie i lakierowanie parkietu w całym korytarzu w budynku 10-20 4.2.Wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń ( 10 szt) z korytarza III pietra w budynku 10-20 4.3.Wykonanie ścianki aluminiowej osłaniającej stanowisko badawcze w pomieszczeniu nr 304 w budynku 10-20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych I
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa sekwencjonowania transkryptomu ludzkiego (mRNA) w 156 próbkach całkowitego RNA, metodą NGS wraz z analizą danych i wsparciem bioinformatycznym, w ramach programu "IDUB" dla UJ CM w Krakowie.
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalety damskiej i męskiej na parterze szkoły
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
- Remont tarasu zabytkowego budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie przy ul. Topolowej 5
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.