eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › dostawa artykułów biurowych, piśmienniczych, papieru kserograficznego i papieru komputerowego dla potrzeb Oddziału w 2006 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2006-01-06

POZYCJA 1031

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Chrzanów: dostawa artykułów biurowych, piśmienniczych, papieru kserograficznego i papieru komputerowego dla potrzeb Oddziału w 2006 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, do kontaktów: Kwestie przedmiotu zamówienia: Danuta Sienkiewicz, Jadwiga Radwańska; kwestie formalne: Tomasz Bolek, Łukasz Kosowski., ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233004, fax 032 6232997, e-mail: bolekT@zus.pl, www.zus.pl. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 222 poz. 52280 z 05.10.2005 Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 71904,62 EUR

SEKCJA II: TRYB I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. 2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych, piśmienniczych, papieru kserograficznego i papieru komputerowego dla potrzeb Oddziału w 2006 r. 5) Krótki opis: Dostawa artykułów biurowych, piśmienniczych, papieru kserograficznego i papieru komputerowego dla potrzeb Oddziału w okresie 1.01.2006 r.- 31.12.2006 r.(termin pożądany).

SEKCJA III: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

III.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIUROMARKET, Roman Zawadziński., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, woj. śląskie, tel. (0-32) 251-98-38, fax (0-32) 251-98-38, e-mail: sekretariat.partner21@biuromarket.pl. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 237888,33 Oferta z najniższą ceną: 237888,33 / oferta z najwyższą ceną: 279034,86 Waluta: PLN

SEKCJA IV: INNE INFORMACJE

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 29.12.2005 2) Liczba otrzymanych ofert: 4 3) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.