eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleszów › Remont-przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ulicy Bażantów w Bażanowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-14

Goleszów: Remont-przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ulicy Bażantów w Bażanowicach
Numer ogłoszenia: 103156 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goleszów , ul. 1 Maja 5, 43-440 Goleszów, woj. śląskie, tel. (033) 479 05 10, faks (033) 479 05 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont-przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ulicy Bażantów w Bażanowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont-przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ulicy Bażantów o długości 685 mb i szerokości 3,0 m położonej na skraju wsi Bażanowice.Zakres robót: 1) wykonanie i ustawienie oznakowania pionowego dla potrzeb prowadzonych robót zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, 2) wykonanie wyrównania podbudowy tłuczniem kamiennym, 3) wyrównanie nawierzchni masą asfaltobetonową, 4) oczyszczenie nawierzchni z zanieczyszczen, 5) wbudowanie mieszanki asfaltobetonowej grubości 4 cm , mierzonej po zawałowaniu, zgodnie z załozoną szarokością i profilem, 6) zagęszczenie i obcięcie krawędzi, 7) posmarowanie gorącym bitumem krawedzi połączeń z istniejącą nawierzchnią, 8) wykonanie zjazdów w ilości 3 sztuk o szerokości ok. 5 m i długości ok. 4 m z wyrównaniem istniejącej nawierzchni, 9) odwodnienie poprzeczne nawierzchni drogi-obustronny spadek o 2 %, 10) likwidacja oznakowania pionowego ustawionego na czas prowadzenia robót w pasie drogowym ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 , ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia . Nie spełnienie jednego z warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania ( odrzuceniem jego oferty )..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót i specyfikację techniczną; 2) formularz ofertowy -załacznik nr 1; 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia - załacznik nr 2; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie dróg w okresie ostatnich pięciu lat - trzech wazniejszych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem protokołów odbioru tych robót lub referencji zamawiających - załacznik nr 3; 5) akceptacja warunków umownych z załaczonym do SIWZ projekcie umowy- załącznik nr 4 ; 6) aktualny odpis z własciwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, potwierdzajace, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynnośąci prawnych, wystawione nie wczesniej niż 6 mieisęcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz własciwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu- wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Wymagane dokumenty należy przedstawić w oryginale lub kserokopii opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczeniu przez oferenta. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości so do jej autentyczności, a Zamawiający nie może sprawdzić tego faktu w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleszow.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Goleszów, ul. 1 Maja 5 , 43-440 Goleszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Goleszów , ul. 1 Maja 5 , 43-440 Goleszów Sekretariat Urzędu I piętro pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.