Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-09
Kraków: Zakończenie remontu konserwatorskiego elewacji
wewnętrznej dziedzińca (elewacja A do D) d. Pałacu
Sanguszków - Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II
w Krakowie przy ul. Franciszkańskiej 1 /Brackiej 17 (A-727)
Numer ogłoszenia: 103135 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie , ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48, faks 12 421 68 48 wew. 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakończenie remontu konserwatorskiego elewacji wewnętrznej dziedzińca (elewacja A do D) d. Pałacu Sanguszków - Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Franciszkańskiej 1 /Brackiej 17 (A-727).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania Zakończenie remontu konserwatorskiego elewacji wewnętrznej dziedzińca (elewacja A do D) d. Pałacu Sanguszków - Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Franciszkańskiej 1 /Brackiej 17 (A-727) Prace należy wykonać w oparciu o: 1. Projekt budowlany remontu konserwatorskiego elewacji dziedzińca oraz sieni budynku głównego opracowanego przez mgr inż. arch. Jolantę Skamla 2. Program prac konserwatorskich opracowany i zatwierdzony przez MWKZ przez zespół mgr mgr D. Smatloch-Klechowska, A. Kłosowska, J. Szczepanik - Łukaszewicz 3. Zakres prac na dziedzińcu określono na rzucie 1p rys. 3a kolorem niebieskim ora rysunkami nr 6,7,8,9 4. należy wymienić stolarkę okienna na okna EURO z odtworzeniem istniejących podziałów wg rysunku zestawienia stolarki ( rys. 10) oraz detalami rys, 11 i 12. Nowa stolarka okienna : A1 - 13 szt., A2- 3szt., C - 2 szt., D - 6 szt. - okna parteru z szybami bezpiecznymi 5. Drzwi I na ścianie C należy wykonać jak w zestawieniu stolarki rys. 10. brama drewniana do sieni R do konserwacji. 6. W ramach prac tynkarskich należy skuć wszystkie zmurszałe, zasolone i rozwarstwione do wysokości pierwszego gzymsu. Zakres dalszego zakresu odbijania tynków ustali się po postawieniu rusztowania. Nowe tynki należy wykonać jako tynki renowacyjne. Całość powierzchni tynków należy przed malowaniem scalić renowacyjną szlichtą. Wiszące na elewacji kable należy poprowadzić pod tynkiem. 7. Odpadające tynki na okapach należy zbić, wymienić zniszczone deskowanie następnie obłożyć styropianem i założyć nowe tynki na siatce. 8. Kolorystyka elewacji identyczna jak wykonana w ubiegłym roku. 9. Wyremontować obudowę drewnianą wejścia do piwnic wraz remontem konstrukcji zadaszenia wymianą dachówki karpiówki w łuskę podwójną. 10. Wprowadza się cokół kamienny z piaskowca grub. 5 cm wysokości 50 cm. 11. Wykonać nowe rynny i rury spustowe z blachy tytanowo-cynkowej 12. Wszystkie fasowania wykonać pod kątem uniemożliwienia siadania gołębi, na skokach rur spustowych ( pod okapem ) zamontować ekopiki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonał roboty budowlane na co najmniej 2 budynkach zabytkowych użyteczności publicznej, o łącznej wartości robót minimum 400 tysięcy złotych brutto, przy czym, przynajmniej jeden z tych budynków został wykonany o wartości minimum 200 000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w tym: 1. Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z przynajmniej 2-letnim doświadczeniem w realizacji obiektów zabytkowych. 2. Kierownikiem zespołu konserwatorskiego legitymującego się dyplomem konserwatora dzieł sztuki (ASP), z przynajmniej 2-letnim doświadczeniem w realizacji obiektów zabytkowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz OFERTY 2. Formularz cenowy 3. Szczegółowy kosztorys ofertowy w formule I.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przykładowe warunki zmiany ceny, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania, jakie w umowie dopuszcza Zamawiający: 1. W zakresie ceny (zmniejszenie wartości umowy), która będzie odpowiadać rzeczywiście wykonanym i potwierdzonym przez Zamawiającego robotom wg cen jednostkowych podanych w ofercie. 2. W zakresie przedmiotu i terminów wykonania: 1) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności z przepisami prawa. 2) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 3) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót. 4) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: a) wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) ze względu na wyjątkowo złe warunki atmosferyczne (np. zalegający śnieg, opady atmosferyczne, temperatura powietrza poniżej +5oC, itp.) uniemożliwiające wykonanie robót. W takich przypadkach, na wniosek Wykonawcy spisany zostanie protokół określający przyczynę zmiany i określony nowy termin realizacji zadania. 5) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.upjp2.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych (dziedziniec-parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych (dziedziniec-parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Dostawa gazów specjalistycznych
- Wykonanie rezerwowego zasilania mikroskopów i urządzeń towarzyszących w pawilonie A-2 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-267/24
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Zapewnienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Palo Alto
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Boruty
- BZP.271.54.2024 "Modernizacja lokalu położonego przy ul. Nawojowskiej 43 polegająca na adaptacji pomieszczeń świetlicy na mieszkanie".
- "Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Wyrzysku i Osieku nad Notecią"
- Remont budynku gospodarczo-biurowego na szkółce leśnej "Mały Borek"
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.