eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko Kościelne › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Majków ul. Dębowa Nr 379010T, na długości 636,55 mb

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Skarżysko Kościelne: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Majków ul. Dębowa Nr 379010T, na długości 636,55 mb
Numer ogłoszenia: 103125 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65361 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2714466, faks 041 2714481.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Majków ul. Dębowa Nr 379010T, na długości 636,55 mb.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowany odcinek drogi wchodzi w ciąg komunikacyjny Starachowice - Skarżysko-Kamienna stanowi najbliższe połączenie miejscowości Michałów z miejscowością Skarżysko-Kamienna. Początek projektowanego odcinka 2+147,45 przyjęto na krawędzi drogi powiatowej Skarżysko-Kamienna - Parszów w miejscowości Majków. Koniec opracowania przyjęto w krawędzi drogi powiatowej ul. Staffa. Odcinek objęty opracowaniem dokumentacji wynosi 636,55 mb. Punkty początkowy i końcowy oraz punkty pośrednie zastabilizowano w terenie bolcami stalowymi f 12 mm . Wszystkie punkty główne trasy drogi dowiązano do punktów stałych w terenie. Oś projektowanej drogi stanowią linie proste przecinające się w punktach wierzchołkowych. Załamania trasy drogi wyokrąglono łukami poziomymi o następujących odpowiednio promieniach : R = 2500 m , R = 3000 m , R = 10000 m , Przebudowa drogi polegać będzie na: km 2+147,45 do 2+770 - po stronie prawej wykonaniu poszerzenia istniejącego, śladu jezdni do 5,50 m ( szer. poszerzenia około 0,7 m), - po stronie prawej wykonanie chodnika posadowionego , przy krawędzi jezdni o szerokości 2,00 m, - po stronie lewej wykonanie pobocza utwardzonego tłuczniowego o szer. 0,75 m , - po stronie lewej rów otwarty , - spadek jezdni jednostronny 1% do rowu na stronę lewą, - spadek chodnika 2% w kierunku jezdni, Droga w profilu podłużnym. Niweletę drogi zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącego terenu z zapewnieniem właściwego odwodnienia powierzchniowego . Dobrano wartości łuku pionowego o promieniu R = 2500 m , R = 3000 m , R = 10000 m Szczegóły pokazane są na rys. Nr 3 PROFIL PODŁUŻNY. Przekroje normalne . Zaprojektowano przekrój drogowy na całej długości projektowanego odcinka: - o szerokości korony 10,00 m , w tym szerokość jezdni 5,50 m , szerokość chodnika - prawostronne 2,00 m , - lewostronne 0,75 m pobocze tłuczniowe, - spadek nawierzchni na całym odcinku o wartości - 1 % jednostronny (lewy) Spadek poboczy 4-6 % w kierunku rowów przydrożnych . Rodzaje przekroi normalnych wraz z podanym kilometrażem lokalizacyjnym zawarte są na rysunku nr 5 PRZEKROJE NORMALNE. Konstrukcja nawierzchni. Zastosowano następujący rodzaj konstrukcji nawierzchni: km 2+147,45 do 2+770 a) wykonanie poszerzenia po stronie prawej szer. 0,7 m i gł. 46 cm - wykonanie na poszerzeniu po stronie prawej stabilizacji gruntu cementem RM=2,5 MPa grub. 20 cm - wykonanie na poszerzeniu po stronie prawej podbudowie tłuczniowej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm - warstwa podbudowy z asfalto-betonu BA 0/16 grubości 6 cm , b) nawierzchnia - warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm , - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm , - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm . Szczegółowe dane zawarte są na rysunku nr 6 PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE Odwodnienie drogi . Na projektowanym odcinku drogi zaprojektowano rodzaj odwodnienia powierzchniowego : w km 2+147,45 do 2+770 po stronie lewej wykonanie rowu otwartego gruntowego, Szczegóły dotyczące rowów przydrożnych, ich lokalizacji, rzędnych dna rowu oraz wymiarów pokazane są na rysunkach: nr 3 PROFIL PODŁUŻNY, nr 4 PRZEKROJE POPRZECZNE, nr 5 PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE. Przepusty. W ciągu projektowanego odcinka drogi występuje przepust skrzynkowy 40x40 cm wraz ze studnią wpadową średnicy 1000 mm w km 2+706 L=9,0 m oraz przepust O 40 cm PEHD L=5,0 m wraz ze ściankami czołowymi pod drogą dojazdową do pól. Zjazdy. W celu zapewnienia właściwego dojazdu do posesji i pól uprawnych przyległych do drogi należy wykonać zjazdy do nieruchomości. Lokalizację zjazdów przedstawiono na Mapie sytuacyjno- wysokościowej Usytuowanie wysokościowe wjazdów do posesji prywatnych oraz na pola powinno być dostosowane do zaprojektowanej niwelety drogi. W celu właściwego zapewnienia zjazdu z drogi i wjazdu na w/w drogę oraz zachowania należytej estetyki w zagospodarowaniu pasa drogowego w/w drogi nawierzchnię na zjazdach do posesji zaprojektowano bitumiczną po stronie lewej oraz z kostki brukowej gr. 8 cm po stronie prawej. KONSTRUKCJA NA ZJAZDACH: Strona prawa: - koryto głębokości 20 cm - warstwa odsączająca z piasku 10 cm po zagęszczeniu - warstwa podbudowy tłuczniowej grubości 15 cm po zagęszczeniu - kostka kolor grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1;4 Strona lewa: - koryto głębokości 20 cm - warstwa odsączająca z piasku 10 cm po zagęszczeniu - warstwa podbudowy tłuczniowej grubości 15 cm po zagęszczeniu - nawierzchnia bitumiczna dla ruchu KR1 grubości 5 cm po zagęszczeniu Urządzenia obce. Na trasie modernizowanej drogi nie występują urządzenia podziemne, które kolidowałyby z planowanym zakresem robót mającym charakter powierzchniowy. W otoczeniu drogi znajdują się słupy linii energetycznej NN bezpośrednio kolidujące z chodnikiem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDROMOST - STARACHOWICE Sp. z o.o., ul. Św. Rocha 31, 27-215 Wąchock, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 785036,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 545183,16

  • Oferta z najniższą ceną: 545183,16 / Oferta z najwyższą ceną: 773687,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.