Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Poznań: Dostawa 3 ( trzech ) sztuk fabrycznie nowych nie używanych samochodów osobowych tej samej marki i typu wyprodukowanych nie wcześniej niż po 31 września 2007 r. dla potrzeb Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 103124 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, fax 061 8525561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 3 ( trzech ) sztuk fabrycznie nowych nie używanych samochodów osobowych tej samej marki i typu wyprodukowanych nie wcześniej niż po 31 września 2007 r. dla potrzeb Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 ( trzech ) sztuk fabrycznie nowych nie używanych samochodów osobowych tej samej marki i typu wyprodukowanych nie wcześniej niż po 31 września 2007 r. dla potrzeb Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podmiotowe 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. mają do dyspozycji odpowiednią ilość wykwalifikowanego personelu w celu realizacji zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia (warunki przedmiotowe) oferta musi zawierać następujące i oświadczenia: 1) oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu , 2) oświadczenie - zestawienie nazw własnych i parametrów oferowanych samochodów potwierdzających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub złożyli wymagane oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wymagane oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów, o których mowa wyżej. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków, o których mowa w pkt. 1 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie art. 24 ust. 4 Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące formularze: - Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ ) - Oświadczenie Wykonawcy ( wg załącznika nr 2 do SIWZ ) - Formularz cenowy Wykonawcy ( wg załącznika nr 3 do SIWZ) - Specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ ) - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, (60 - 967) POZNAŃ ul. Piekary 17, pok. 113 , I p..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, (60 - 967) POZNAŃ ul. Piekary 17 pok. 201, II p. ( Sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są :p. Krystyna Zimniewicz - Kierownik Działu Organizacyjno Administracyjnego tel. 061 64 75 405, oraz p. Marek Brzeziński - Z-ca Kierownika Działu OA tel. 061 64 75 256 2. Zamawiający nie zamierza: zawrzeć umowę ramową, dynamicznego systemu zakupów, wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, oraz nie przewiduje zamówień uzupełniających. 3. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia - nieodpłatnie.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 2407P Koziegłowy -Swarzędz w obrębie skrzyżowania ul. Poznańskiej i ul. Szkolnej w Kicinie
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- ZP3/1743/24 - Modernizacja oświetlenia bezpieczeństwa awaryjnego i ewakuacyjnego w ciągach komunikacyjnych segmentów B ÷ G w bud. UAM Collegium Chemicum, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 8 w Poznaniu
- Wyposażenie Pracowni Leku Cytotoksycznego
- Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
- Dzierżawa urządzeń do Centralnej Sterylizatorni GPSK w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego wraz z wyposażeniem dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- SZPiFP-47-24 Dostawa samochodu z napędem na cztery koła o nadwoziu furgon w wersji policyjnej nieoznakowanej
- Dostawa samochodu osobowego typu kombivan
- Dostawa samochodu osobowo-dostawczego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wydziału do Spraw Wojskowych
- Dostawa samochodu elektrycznego - edycja 2.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.