eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Świadczenie usług specjalisty ds. programów rozwojowych na potrzeby realizacji projektu pn. Uniwersytet Młodych Odkrywców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Mikołów: Świadczenie usług specjalisty ds. programów rozwojowych na potrzeby realizacji projektu pn. Uniwersytet Młodych Odkrywców
Numer ogłoszenia: 103099 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług specjalisty ds. programów rozwojowych na potrzeby realizacji projektu pn. Uniwersytet Młodych Odkrywców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług specjalisty ds. programów rozwojowych na potrzeby realizacji projektu pn. Uniwersytet Młodych Odkrywców. Część I zamówienia - Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków, ul. Ks. Bpa. W. Bandurskiego 1 Część II zamówienia - Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie, ul. Katowicka 122 Część III zamówienia - Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie ul. Katowicka 24 Część IV zamówienia - Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie, ul. Gliwicka 299 Część V zamówienia - Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie, ul. Zamkowa 1 Część VI zamówienia - Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie, ul. Wolności 27 Część VII zamówienia - Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 11 w Mikołowie, ul. Skalna 10 Część VIII zamówienia - Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 12 im. Józefa Janika w Mikołowie, ul. Szkolna 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajomość dokumentów i wytycznych Szczegółowego Opisu Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL, zasad systemu sprawozdawczości POKL, ustaw i rozporządzeń dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego, zasad ewidencji czasu pracy w projektach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie min. 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i znajomość obsługi komputera

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków, ul. Ks. Bpa. W. Bandurskiego 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 3: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 3 w Mikołowie. Wymagane wykształcenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, znajomość obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel. Czas świadczenia usługi: 450 godzin zegarowych, nie więcej niż 50h w miesiącu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015r. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) Miejsce świadczenia usługi: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków, ul. Ks. bpa. W. Bandurskiego 1 w Mikołowie. Szczegółowe zadania wykonawcy usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 3 w Mikołowie: 1. Opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego szkoły. 2. Prowadzenie bieżącej współpracy z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora oraz osobami świadczącymi usługi edukacyjne w ramach zajęć dodatkowych na potrzeby realizacji projektu. 3. Nadzór merytoryczny i weryfikacja dokumentacji projektowej w placówce (m.in. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, weryfikacja dokumentacji uczestników projektu, list obecności, dzienników zajęć, kart czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu w placówce, list wydawanych materiałów promocyjnych i pomocy naukowych, itp.). 4. Przekazywanie koordynatorowi projektu aktualnych danych do formularza PEFS: przepływ uczestników, wskaźniki. 5. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań w okresie sprawozdawczym z postępów w realizacji projektu, dostarczenie sprawozdania koordynatorowi projektu za okres rozliczeniowy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. 6. Przygotowywanie kwartalnych harmonogramów form wsparcia dla placówki (plan zajęć dodatkowych), nanoszenie zmian (aktualizacja), dostarczenie koordynatorowi projektu harmonogramu w danym okresie rozliczeniowym oraz informowanie koordynatora projektu na bieżąco o dokonywanych zmianach. 7. Minimalizacja zagrożeń związanych z projektem, informowanie koordynatora projektu o problemach w realizacji projektu. 8. Uczestnictwo w pracach komisji rekrutacyjnej, przypisanie uczestników do danego rodzaju zajęć, sporządzenie listy uczestników projektu. 9. Prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej placówce oraz prowadzenie listy rezerwowej uczestników. 10. Przygotowanie zapotrzebowania na materiały oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do zajęć. 11. Prowadzenie bieżącej promocji projektu w placówce a w szczególności zamieszczanie aktualnych informacji dotyczących projektu na stronie internetowej placówki projektu. 12. Nadzorowanie sposobu wykorzystania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu oraz nadzór nad jego prawidłowym oznaczeniem. 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego. 14. Wykonywanie niezbędnych zadań zleconych w projekcie przez koordynatora projektu w celu jego prawidłowej realizacji. 15. Prowadzenie bieżącej ewaluacji projektu (m.in. opracowanie we współpracy z asystentem koordynatora ankiet na potrzeby projektu - ex ante ex post, przeprowadzanie badań ankietowych, opracowywanie raportu z przeprowadzonych badań ankietowych oraz przekazanie wyników asystentowi koordynatora)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie, ul. Katowicka 122.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 4: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 4 w Mikołowie. Wymagane wykształcenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, znajomość obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel. Czas świadczenia usługi: 360 godzin zegarowych, nie więcej niż 40h w miesiącu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015r. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) Miejsce świadczenia usługi: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej, ul. Katowicka 122 w Mikołowie. Szczegółowe zadania wykonawcy usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 4 w Mikołowie: 1. Opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego szkoły. 2. Prowadzenie bieżącej współpracy z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora oraz osobami świadczącymi usługi edukacyjne w ramach zajęć dodatkowych na potrzeby realizacji projektu. 3. Nadzór merytoryczny i weryfikacja dokumentacji projektowej w placówce (m.in. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, weryfikacja dokumentacji uczestników projektu, list obecności, dzienników zajęć, kart czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu w placówce, list wydawanych materiałów promocyjnych i pomocy naukowych, itp.). 4. Przekazywanie koordynatorowi projektu aktualnych danych do formularza PEFS: przepływ uczestników, wskaźniki. 5. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań w okresie sprawozdawczym z postępów w realizacji projektu, dostarczenie sprawozdania koordynatorowi projektu za okres rozliczeniowy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. 6. Przygotowywanie kwartalnych harmonogramów form wsparcia dla placówki (plan zajęć dodatkowych), nanoszenie zmian (aktualizacja), dostarczenie koordynatorowi projektu harmonogramu w danym okresie rozliczeniowym oraz informowanie koordynatora projektu na bieżąco o dokonywanych zmianach. 7. Minimalizacja zagrożeń związanych z projektem, informowanie koordynatora projektu o problemach w realizacji projektu. 8. Uczestnictwo w pracach komisji rekrutacyjnej, przypisanie uczestników do danego rodzaju zajęć, sporządzenie listy uczestników projektu. 9. Prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej placówce oraz prowadzenie listy rezerwowej uczestników. 10. Przygotowanie zapotrzebowania na materiały oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do zajęć. 11. Prowadzenie bieżącej promocji projektu w placówce a w szczególności zamieszczanie aktualnych informacji dotyczących projektu na stronie internetowej placówki projektu. 12. Nadzorowanie sposobu wykorzystania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu oraz nadzór nad jego prawidłowym oznaczeniem. 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego. 14. Wykonywanie niezbędnych zadań zleconych w projekcie przez koordynatora projektu w celu jego prawidłowej realizacji. 15. Prowadzenie bieżącej ewaluacji projektu (m.in. opracowanie we współpracy z asystentem koordynatora ankiet na potrzeby projektu - ex ante ex post, przeprowadzanie badań ankietowych, opracowywanie raportu z przeprowadzonych badań ankietowych oraz przekazanie wyników asystentowi koordynatora)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie ul. Katowicka 24.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III. Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 5: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie. Wymagane wykształcenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, znajomość obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel. Czas świadczenia usługi: 450 godzin zegarowych, nie więcej niż 50h w miesiącu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015r. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) Miejsce świadczenia usługi: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Gustawa Morcinka, ul. Katowicka 24 w Mikołowie. Szczegółowe zadania wykonawcy usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie: 1. Opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego szkoły. 2. Prowadzenie bieżącej współpracy z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora oraz osobami świadczącymi usługi edukacyjne w ramach zajęć dodatkowych na potrzeby realizacji projektu. 3. Nadzór merytoryczny i weryfikacja dokumentacji projektowej w placówce (m.in. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, weryfikacja dokumentacji uczestników projektu, list obecności, dzienników zajęć, kart czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu w placówce, list wydawanych materiałów promocyjnych i pomocy naukowych, itp.). 4. Przekazywanie koordynatorowi projektu aktualnych danych do formularza PEFS: przepływ uczestników, wskaźniki. 5. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań w okresie sprawozdawczym z postępów w realizacji projektu, dostarczenie sprawozdania koordynatorowi projektu za okres rozliczeniowy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. 6. Przygotowywanie kwartalnych harmonogramów form wsparcia dla placówki (plan zajęć dodatkowych), nanoszenie zmian (aktualizacja), dostarczenie koordynatorowi projektu harmonogramu w danym okresie rozliczeniowym oraz informowanie koordynatora projektu na bieżąco o dokonywanych zmianach. 7. Minimalizacja zagrożeń związanych z projektem, informowanie koordynatora projektu o problemach w realizacji projektu. 8. Uczestnictwo w pracach komisji rekrutacyjnej, przypisanie uczestników do danego rodzaju zajęć, sporządzenie listy uczestników projektu. 9. Prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej placówce oraz prowadzenie listy rezerwowej uczestników. 10. Przygotowanie zapotrzebowania na materiały oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do zajęć. 11. Prowadzenie bieżącej promocji projektu w placówce a w szczególności zamieszczanie aktualnych informacji dotyczących projektu na stronie internetowej placówki projektu. 12. Nadzorowanie sposobu wykorzystania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu oraz nadzór nad jego prawidłowym oznaczeniem. 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego. 14. Wykonywanie niezbędnych zadań zleconych w projekcie przez koordynatora projektu w celu jego prawidłowej realizacji. 15. Prowadzenie bieżącej ewaluacji projektu (m.in. opracowanie we współpracy z asystentem koordynatora ankiet na potrzeby projektu - ex ante ex post, przeprowadzanie badań ankietowych, opracowywanie raportu z przeprowadzonych badań ankietowych oraz przekazanie wyników asystentowi koordynatora)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie, ul. Gliwicka 299.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV. Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 6: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 6 w Mikołowie. Wymagane wykształcenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, znajomość obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel. Czas świadczenia usługi: 270 godzin zegarowych, nie więcej niż 30h w miesiącu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015r. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) Miejsce świadczenia usługi: Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Gliwicka 299 w Mikołowie. Szczegółowe zadania wykonawcy usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 6 w Mikołowie: 1. Opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego szkoły. 2. Prowadzenie bieżącej współpracy z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora oraz osobami świadczącymi usługi edukacyjne w ramach zajęć dodatkowych na potrzeby realizacji projektu. 3. Nadzór merytoryczny i weryfikacja dokumentacji projektowej w placówce (m.in. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, weryfikacja dokumentacji uczestników projektu, list obecności, dzienników zajęć, kart czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu w placówce, list wydawanych materiałów promocyjnych i pomocy naukowych, itp.). 4. Przekazywanie koordynatorowi projektu aktualnych danych do formularza PEFS: przepływ uczestników, wskaźniki. 5. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań w okresie sprawozdawczym z postępów w realizacji projektu, dostarczenie sprawozdania koordynatorowi projektu za okres rozliczeniowy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. 6. Przygotowywanie kwartalnych harmonogramów form wsparcia dla placówki (plan zajęć dodatkowych), nanoszenie zmian (aktualizacja), dostarczenie koordynatorowi projektu harmonogramu w danym okresie rozliczeniowym oraz informowanie koordynatora projektu na bieżąco o dokonywanych zmianach. 7. Minimalizacja zagrożeń związanych z projektem, informowanie koordynatora projektu o problemach w realizacji projektu. 8. Uczestnictwo w pracach komisji rekrutacyjnej, przypisanie uczestników do danego rodzaju zajęć, sporządzenie listy uczestników projektu. 9. Prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej placówce oraz prowadzenie listy rezerwowej uczestników. 10. Przygotowanie zapotrzebowania na materiały oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do zajęć. 11. Prowadzenie bieżącej promocji projektu w placówce a w szczególności zamieszczanie aktualnych informacji dotyczących projektu na stronie internetowej placówki projektu. 12. Nadzorowanie sposobu wykorzystania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu oraz nadzór nad jego prawidłowym oznaczeniem. 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego. 14. Wykonywanie niezbędnych zadań zleconych w projekcie przez koordynatora projektu w celu jego prawidłowej realizacji. 15. Prowadzenie bieżącej ewaluacji projektu (m.in. opracowanie we współpracy z asystentem koordynatora ankiet na potrzeby projektu - ex ante ex post, przeprowadzanie badań ankietowych, opracowywanie raportu z przeprowadzonych badań ankietowych oraz przekazanie wyników asystentowi koordynatora)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.22.10-0, 75.12.10.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie, ul. Zamkowa 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V. Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 7: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 7 w Mikołowie. Wymagane wykształcenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, znajomość obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel. Czas świadczenia usługi: 180 godzin zegarowych, nie więcej niż 20h w miesiącu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015r. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) Miejsce świadczenia usługi: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Zamkowa 1 w Mikołowie. Szczegółowe zadania wykonawcy usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 7 w Mikołowie: 1. Opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego szkoły. 2. Prowadzenie bieżącej współpracy z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora oraz osobami świadczącymi usługi edukacyjne w ramach zajęć dodatkowych na potrzeby realizacji projektu. 3. Nadzór merytoryczny i weryfikacja dokumentacji projektowej w placówce (m.in. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, weryfikacja dokumentacji uczestników projektu, list obecności, dzienników zajęć, kart czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu w placówce, list wydawanych materiałów promocyjnych i pomocy naukowych, itp.). 4. Przekazywanie koordynatorowi projektu aktualnych danych do formularza PEFS: przepływ uczestników, wskaźniki. 5. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań w okresie sprawozdawczym z postępów w realizacji projektu, dostarczenie sprawozdania koordynatorowi projektu za okres rozliczeniowy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. 6. Przygotowywanie kwartalnych harmonogramów form wsparcia dla placówki (plan zajęć dodatkowych), nanoszenie zmian (aktualizacja), dostarczenie koordynatorowi projektu harmonogramu w danym okresie rozliczeniowym oraz informowanie koordynatora projektu na bieżąco o dokonywanych zmianach. 7. Minimalizacja zagrożeń związanych z projektem, informowanie koordynatora projektu o problemach w realizacji projektu. 8. Uczestnictwo w pracach komisji rekrutacyjnej, przypisanie uczestników do danego rodzaju zajęć, sporządzenie listy uczestników projektu. 9. Prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej placówce oraz prowadzenie listy rezerwowej uczestników. 10. Przygotowanie zapotrzebowania na materiały oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do zajęć. 11. Prowadzenie bieżącej promocji projektu w placówce a w szczególności zamieszczanie aktualnych informacji dotyczących projektu na stronie internetowej placówki projektu. 12. Nadzorowanie sposobu wykorzystania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu oraz nadzór nad jego prawidłowym oznaczeniem. 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego. 14. Wykonywanie niezbędnych zadań zleconych w projekcie przez koordynatora projektu w celu jego prawidłowej realizacji. 15. Prowadzenie bieżącej ewaluacji projektu (m.in. opracowanie we współpracy z asystentem koordynatora ankiet na potrzeby projektu - ex ante ex post, przeprowadzanie badań ankietowych, opracowywanie raportu z przeprowadzonych badań ankietowych oraz przekazanie wyników asystentowi koordynatora)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie, ul. Wolności 27.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VI. Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 8: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 8 w Mikołowie. Wymagane wykształcenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, znajomość obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel. Czas świadczenia usługi: 180 godzin zegarowych, nie więcej niż 20h w miesiącu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015r. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) Miejsce świadczenia usługi: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego, ul. Wolności 27 w Mikołowie. Szczegółowe zadania wykonawcy usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 8 w Mikołowie: 1. Opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego szkoły. 2. Prowadzenie bieżącej współpracy z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora oraz osobami świadczącymi usługi edukacyjne w ramach zajęć dodatkowych na potrzeby realizacji projektu. 3. Nadzór merytoryczny i weryfikacja dokumentacji projektowej w placówce (m.in. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, weryfikacja dokumentacji uczestników projektu, list obecności, dzienników zajęć, kart czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu w placówce, list wydawanych materiałów promocyjnych i pomocy naukowych, itp.). 4. Przekazywanie koordynatorowi projektu aktualnych danych do formularza PEFS: przepływ uczestników, wskaźniki. 5. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań w okresie sprawozdawczym z postępów w realizacji projektu, dostarczenie sprawozdania koordynatorowi projektu za okres rozliczeniowy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. 6. Przygotowywanie kwartalnych harmonogramów form wsparcia dla placówki (plan zajęć dodatkowych), nanoszenie zmian (aktualizacja), dostarczenie koordynatorowi projektu harmonogramu w danym okresie rozliczeniowym oraz informowanie koordynatora projektu na bieżąco o dokonywanych zmianach. 7. Minimalizacja zagrożeń związanych z projektem, informowanie koordynatora projektu o problemach w realizacji projektu. 8. Uczestnictwo w pracach komisji rekrutacyjnej, przypisanie uczestników do danego rodzaju zajęć, sporządzenie listy uczestników projektu. 9. Prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej placówce oraz prowadzenie listy rezerwowej uczestników. 10. Przygotowanie zapotrzebowania na materiały oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do zajęć. 11. Prowadzenie bieżącej promocji projektu w placówce a w szczególności zamieszczanie aktualnych informacji dotyczących projektu na stronie internetowej placówki projektu. 12. Nadzorowanie sposobu wykorzystania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu oraz nadzór nad jego prawidłowym oznaczeniem. 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego. 14. Wykonywanie niezbędnych zadań zleconych w projekcie przez koordynatora projektu w celu jego prawidłowej realizacji. 15. Prowadzenie bieżącej ewaluacji projektu (m.in. opracowanie we współpracy z asystentem koordynatora ankiet na potrzeby projektu - ex ante ex post, przeprowadzanie badań ankietowych, opracowywanie raportu z przeprowadzonych badań ankietowych oraz przekazanie wyników asystentowi koordynatora)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 11 w Mikołowie, ul. Skalna 10.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VII. Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 11: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 11 w Mikołowie. Wymagane wykształcenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, znajomość obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel. Czas świadczenia usługi: 180 godzin zegarowych, nie więcej niż 20h w miesiącu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015r. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) Miejsce świadczenia usługi: Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Skalna 10 w Mikołowie. Szczegółowe zadania wykonawcy usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 11 w Mikołowie: 1. Opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego szkoły. 2. Prowadzenie bieżącej współpracy z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora oraz osobami świadczącymi usługi edukacyjne w ramach zajęć dodatkowych na potrzeby realizacji projektu. 3. Nadzór merytoryczny i weryfikacja dokumentacji projektowej w placówce (m.in. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, weryfikacja dokumentacji uczestników projektu, list obecności, dzienników zajęć, kart czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu w placówce, list wydawanych materiałów promocyjnych i pomocy naukowych, itp.). 4. Przekazywanie koordynatorowi projektu aktualnych danych do formularza PEFS: przepływ uczestników, wskaźniki. 5. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań w okresie sprawozdawczym z postępów w realizacji projektu, dostarczenie sprawozdania koordynatorowi projektu za okres rozliczeniowy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. 6. Przygotowywanie kwartalnych harmonogramów form wsparcia dla placówki (plan zajęć dodatkowych), nanoszenie zmian (aktualizacja), dostarczenie koordynatorowi projektu harmonogramu w danym okresie rozliczeniowym oraz informowanie koordynatora projektu na bieżąco o dokonywanych zmianach. 7. Minimalizacja zagrożeń związanych z projektem, informowanie koordynatora projektu o problemach w realizacji projektu. 8. Uczestnictwo w pracach komisji rekrutacyjnej, przypisanie uczestników do danego rodzaju zajęć, sporządzenie listy uczestników projektu. 9. Prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej placówce oraz prowadzenie listy rezerwowej uczestników. 10. Przygotowanie zapotrzebowania na materiały oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do zajęć. 11. Prowadzenie bieżącej promocji projektu w placówce a w szczególności zamieszczanie aktualnych informacji dotyczących projektu na stronie internetowej placówki projektu. 12. Nadzorowanie sposobu wykorzystania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu oraz nadzór nad jego prawidłowym oznaczeniem. 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego. 14. Wykonywanie niezbędnych zadań zleconych w projekcie przez koordynatora projektu w celu jego prawidłowej realizacji. 15. Prowadzenie bieżącej ewaluacji projektu (m.in. opracowanie we współpracy z asystentem koordynatora ankiet na potrzeby projektu - ex ante ex post, przeprowadzanie badań ankietowych, opracowywanie raportu z przeprowadzonych badań ankietowych oraz przekazanie wyników asystentowi koordynatora)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 12 im. Józefa Janika w Mikołowie, ul. Szkolna 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VIII. Usługa specjalisty ds. programu rozwojowego - Szkoła Podstawowa nr 12: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 12 w Mikołowie. Wymagane wykształcenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, znajomość obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel. Czas świadczenia usługi: 180 godzin zegarowych, nie więcej niż 20h w miesiącu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015r. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) Miejsce świadczenia usługi: Szkoła Podstawowa nr 12 im. Józefa Janika, ul. Szkolna 1 w Mikołowie. Szczegółowe zadania wykonawcy usługi specjalisty ds. programu rozwojowego w Szkole Podstawowej nr 12 w Mikołowie: 1. Opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego szkoły. 2. Prowadzenie bieżącej współpracy z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora oraz osobami świadczącymi usługi edukacyjne w ramach zajęć dodatkowych na potrzeby realizacji projektu. 3. Nadzór merytoryczny i weryfikacja dokumentacji projektowej w placówce (m.in. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, weryfikacja dokumentacji uczestników projektu, list obecności, dzienników zajęć, kart czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu w placówce, list wydawanych materiałów promocyjnych i pomocy naukowych, itp.). 4. Przekazywanie koordynatorowi projektu aktualnych danych do formularza PEFS: przepływ uczestników, wskaźniki. 5. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań w okresie sprawozdawczym z postępów w realizacji projektu, dostarczenie sprawozdania koordynatorowi projektu za okres rozliczeniowy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. 6. Przygotowywanie kwartalnych harmonogramów form wsparcia dla placówki (plan zajęć dodatkowych), nanoszenie zmian (aktualizacja), dostarczenie koordynatorowi projektu harmonogramu w danym okresie rozliczeniowym oraz informowanie koordynatora projektu na bieżąco o dokonywanych zmianach. 7. Minimalizacja zagrożeń związanych z projektem, informowanie koordynatora projektu o problemach w realizacji projektu. 8. Uczestnictwo w pracach komisji rekrutacyjnej, przypisanie uczestników do danego rodzaju zajęć, sporządzenie listy uczestników projektu. 9. Prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej placówce oraz prowadzenie listy rezerwowej uczestników. 10. Przygotowanie zapotrzebowania na materiały oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do zajęć. 11. Prowadzenie bieżącej promocji projektu w placówce a w szczególności zamieszczanie aktualnych informacji dotyczących projektu na stronie internetowej placówki projektu. 12. Nadzorowanie sposobu wykorzystania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu oraz nadzór nad jego prawidłowym oznaczeniem. 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego. 14. Wykonywanie niezbędnych zadań zleconych w projekcie przez koordynatora projektu w celu jego prawidłowej realizacji. 15. Prowadzenie bieżącej ewaluacji projektu (m.in. opracowanie we współpracy z asystentem koordynatora ankiet na potrzeby projektu - ex ante ex post, przeprowadzanie badań ankietowych, opracowywanie raportu z przeprowadzonych badań ankietowych oraz przekazanie wyników asystentowi koordynatora)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.12.10.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.