eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Rozbudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Turówka Stara o pomieszczenie na agregat prądotwórczy wraz z dostawą i montażem agregatu prądotwórczego



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Suwałki: Rozbudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Turówka Stara o pomieszczenie na agregat prądotwórczy wraz z dostawą i montażem agregatu prądotwórczego
Numer ogłoszenia: 103074 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, fax 087 5662136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Turówka Stara o pomieszczenie na agregat prądotwórczy wraz z dostawą i montażem agregatu prądotwórczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w Turówce Starej o pomieszczenie na agregat prądotwórczy wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego eliminującego przerwy w dostawie energii elektrycznej oraz przeszkoleniem konserwatora stacji w zakresie obsługi. Pomieszczenie nadziemne 1 - kondygnacyjne, niepodpiwniczone, o wymiarach 3,55m x 5,59m, przykryte dachem dwuspadowym z uzbrojeniem w zasilanie elektroenergetyczne i odprowadzenie wód deszczowych, wentylację sterowaną automatycznie i układ odprowadzenia spalin, czerpnię i wyrzutnię powietrza na zewnątrz budynku wyposażoną w żaluzje sterowane automatycznie z zabezpieczeniem przed wychłodzeniem zimą i opadami oraz w tłumiki hałasu. Czerpnię wyposażoną w siatkę zabezpieczającą przed zanieczyszczeniami i ptakami. Zapewnić temperaturę w pomieszczeniu nie mniejszą niż 0oC w okresie zimowym. Zamówienie obejmuje również wykonanie instalacji odgromowej dachowej oraz przeniesienie istniejącej studni na wody z chloratora poza obręb fundamentów pomieszczenia oraz uzyskanie decyzji na użytkowanie wybudowanego obiektu, po wykonaniu szczegółowych odbiorów oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Parametry zespołu prądotwórczego: 1.1. stacjonarny nieobudowany, 3-fazowy o mocy znamionowej 100 kVA/80W, na napięcie 400/230V z rozruchem automatycznym; 1.2. powinien pracować przy obciążeniu ok. 60-70% mocy znamionowej i może być przeciążony o 10% przez 1h na 12h pracy; 1.3. stabilność parametrów pracy : 1) tolerancja częstotliwości <+/-0,9% 2) tolerancja napięcia < 0,6% (kontrola napięcia na 3 fazach) 1.4. dostosowany do wielkości pomieszczenia zapewniający dostęp do konserwacji urządzenia; 1.5. zespół ma być wyrównoważony, z wibroizolatorami, nie wymagający specjalnego fundamentu; 1.6. zespół prądotwórczy powinien być wyposażony w: 1) układ samoczynnego załączania rezerwy SZR, automatycznie przełączający zasilanie między siecią a zespołem, wyposażony w blokadę mechaniczną i elektryczną; 2) tablice sterowniczą automatycznie uruchamiającą zespół po zaniku napięcia w sieci i wyłączającą zespół po powrocie napięcia w sieci oraz wskazującą i kontrolującą parametry niezbędne do prawidłowej pracy urządzenia np.: napięcie, prąd, częstotliwość, moc sieci i agregatu, poziom paliwa, temperaturę silnika, ciśnienie oleju, napięcie akumulatora; 3) automatyczną instalację podgrzewającą blok silnika i paliwo do silnika; 4) silnik napędowy z rozruchem elektrycznym; 5) automatyczną regulacją napięcia; 6) wentylator chłodnicy wymuszający ruch powietrza; 7) akumulator rozruchowy z zasilaczem buforowym; 8) zbiornik paliwa umiejscowiony w ramie zespołu pozwalający na ciągłą pracę przez co najmniej 8 godzin; 9) oryginalne części i sprzęt producentów; 10) układ odprowadzania spalin 1.7. pomiędzy agregatem a układem SZR ułożyć przewód miedziany giętki 50mm2 i linię sterująco-sygnalizacyjną; 1.8. przed układem SZR zamontować wyłącznik sieci do wyłączania zasilania na czas prób, za SZR przełącznik BY-PASS odłączający agregat na czas konserwacji czy remontu; 1.9. wraz z zespołem dostarczyć instrukcje obsługi zespołu prądotwórczego i instrukcje obsługi silnika i prądnicy w języku polskim oraz karty gwarancyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Oryginalny kod CPV: 31.12.11.00 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym Kod CPV wg słownika 2008: 31.12.11.00 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien, w terminie składania ofert tj. do 10 lipca 2007 roku do godziny 11ºº, wnieść wadium w wysokości 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1.Spełniają następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia; c)dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem (dokumenty potwierdzajace wykonanie zamówienia). 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie i art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3.Spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9)W przypadku, gdy ważność polisy lub innego dokumentu upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności tego dokumentu przedłuży jego ważność do terminu umownego zakończenia robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Suwałki ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.