eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW Z WYWOZEM I UTYLIZACJĄ ZGRABEK NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-14

Gdańsk: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW Z WYWOZEM I UTYLIZACJĄ ZGRABEK NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W 2009 r.
Numer ogłoszenia: 103070 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, faks 058 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW Z WYWOZEM I UTYLIZACJĄ ZGRABEK NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego, b) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów, c) utylizacja skoszonej trawy. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia każdego koszenia zostanie ustalony przez Zamawiającego w zależności od warunków lokalnych i pogodowych. Ogólna powierzchnia objęta koszeniem wynosi: I koszenie - 990 704,00 m2, II koszenie - 990 704,00 m2, Dodatkowe koszenie BOM 3 - 54 948,00 m2. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć koszenie na terenie zarządzanym przez GZNK ZB, w terminie wskazanym w otrzymanym w formie pisemnej lub faksem i wystawionym przez kierownika Działu Eksploatacji albo upoważnionego przez niego pracownika zleceniu. Planowane terminy koszeń: - BOM 1,2,3, 4,5,6,7,8,9,10,11,12- pierwsze koszenie - maj - czerwiec 2009 r. - BOM 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 - drugie koszenie - sierpień-wrzesień 2009 r. - BOM-3 - dodatkowe koszenie na powierzchni 54 948,00 m2 - lipiec -sierpień Koszenie winno być zakończone w terminie 15 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000,00 ZŁ, W TYM: Część 1 (Zadanie 1) - 3 000,00 zł Część 2 (Zadanie 2) - 2 800,00 zł Część 3 (Zadanie 3) - 2 400,00 zł Część 4 (Zadanie 4) - 1 800,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100 000 m2 na jedno zadanie (np. 400 000 m2 na 4 zadania), popartą dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. - Potencjału kadrowego - wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest wykazanie: - 1 osoby na stanowisku kierowniczym - 6 osób do obsługi kosiarek - 1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest wykazanie: - 1 osoby na stanowisku kierowniczym - 12 osób do obsługi kosiarek - 1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest wykazanie: - 2 osób na stanowisku kierowniczym - 18 osób do obsługi kosiarek - 2 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na cztery zadania wymagane jest wykazanie: - 2 osób na stanowisku kierowniczym - 24 osób do obsługi kosiarek - 2 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. - Potencjału technicznego - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie: W przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest dysponowanie co najmniej: - 6 kosiarkami, - 1 samochodem do 3 ton do wywożenia zgrabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej: - 12 kosiarkami, - 1 samochodem do 3 ton do wywożenia zgrabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej: - 18 kosiarkami, - 2 samochodami do 3 ton do wywożenia zgrabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na cztery zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej: - 24 kosiarkami, - 2 samochodami do 3 ton do wywożenia zgrabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej: - w przypadku składania oferty na zadanie 1- 50.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 2 -50.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 3 -50.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 4 -50.000 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. - Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. - Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego na wybrane przez siebie zadania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74, pok. nr 5, w godz. 8:00 - 12:00, cena brutto 24,40 zł. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.05.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 24.04.2009 r. godzina 9:30 miejsce w siedzibie zamawiającego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74, w pok. nr 204, świetlica. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Berowska, nr pok. 5, tel. 058/ 524-10-61, nz@gznk.pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie BOM 1, 2 i 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - obejmujące BOM Nr 1, BOM Nr 2 i BOM Nr 3 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia - 275 902 m2 - szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie nr 1 do siwz i o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia powierzchni dodatkowej BOM 3 - 54 948,00 m2 - szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 2 Zadanie nr 1 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie BOM 4, 5 ,6 i 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - obejmujące BOM 4, 5 ,6 i 7 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 284.037 m2 - szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 2 Zadanie nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie BOM 8, 9 i 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - obejmujące BOM 8, 9 i 10 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 244.920 m2- szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie BOM 11 i 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - obejmujące BOM 11 i 12 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 185 845 m2 - szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie nr 4 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.