eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzyska › Odbudowa drogi Sorys nr ewid. 1487 w Błażkowa - Biedoszyce w km 0+000-2+100 Odbudowa drogi Machowa nr ewid. 457, 456, 626 Ujazd - Kłodawa w km 0+000-1+300

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Brzyska: Odbudowa drogi Sorys nr ewid. 1487 w Błażkowa - Biedoszyce w km 0+000-2+100 Odbudowa drogi Machowa nr ewid. 457, 456, 626 Ujazd - Kłodawa w km 0+000-1+300
Numer ogłoszenia: 102984 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzyska , Brzyska 1, 38-212 Brzyska, woj. podkarpackie, tel. 013 4460120, faks 013 4460105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzyska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi Sorys nr ewid. 1487 w Błażkowa - Biedoszyce w km 0+000-2+100 Odbudowa drogi Machowa nr ewid. 457, 456, 626 Ujazd - Kłodawa w km 0+000-1+300.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi Sorys nr ewid. 1487 w Błażkowa - Biedoszyce w km 0+000-2+100 Zakres robót obejmuje - wykopy wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odległość 1km, - dolna warstwa jezdni przy nawierzchniach żwirowych, kruszywo rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm, podbudowa w miejscu przełomu, - górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 15cm, podbudowa w miejscu przełomu, - wyrównanie powierzchni klińcem kamiennym grubość warstwy 4cm w miejsca gdzie brak obecnie nawierzchni asfaltowej - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, standard II, transport mieszanki samochodami samowyładowczymi 5-10t na odległość 5km, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu, - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych standard II , warstwa wiążąca grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm transport mieszanki samochodami samowyładowczymi 5-10t - nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych standard II, warstwa ścieralna grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm transport mieszanki samochodami samowyładowczymi 5-10t - utwardzenie poboczy z kamienia tłuczonego grubość warstwy po uwałowaniu 7cm - drenowanie podłoża, rurociągi NPCW śr. 100mm układane z otuliną filtracyjną i geowłókniną w km 0+715, 0+725, 1+980, - rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe o śr. 50cm, rozbiórka wlotu na długości 2m w km 1+097 i 1+881 - wykonanie ławy fundamentowej żwirowej o gr. 20cm w km 1+097 i 1+881 - przepusty rurowe, rury betonowe o śr. 50cm w km1+097 i 1+881 - ścianki czołowe dla rur o śr. 50 cm w km 1+097 i 1+881 z betonu B-15 - warstwa jezdni przy nawierzchniach żwirowych, kruszywo rozścielane ręcznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, utwardzenie zjazdów w pasie drogowym, szerokość 2,50m długość 2m Odbudowa drogi Machowa nr ewid. 457, 456, 626 Ujazd - Kłodawa w km 0+000-1+300 - wykopy pod połamaną jezdnią koparką podsiębierną z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odl. 1Km, - dolna warstwa jezdni przy nawierzchniach żwirowych, kruszywo rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm, - górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 15cm, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu, - remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych za pomocą grysów, remont rakowizn z zastosowaniem asfaltu drogowego, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych standard II , warstwa wiążąca grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm transport mieszanki samochodami samowyładowczymi 5-10t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych standard II, warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm. Transport mieszanki samochodami samowyładowczymi 5-10t, - utwardzenie poboczy z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 7cm szerokość po 50cm - utwardzenie powierzchni zjazdów żwirowych, kruszywo rozścielane ręcznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm, utwardzenie w pasie drogowym, szerokość 2,50m długość 2m 2.Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami; 2) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 3) uporządkowania i niwelacji terenu po zakończeniu inwestycji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tak żeby na dzień składania było na koncie zamawiającego tj. do dnia 2012-04-19 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kołaczyce 28862600022001000015310004 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 zakończone roboty budowlane polegające na remoncie, budowie, przebudowie dróg, proporcjonalne do przedmiotu zamówienia, a roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za roboty proporcjonalne do przedmiotu zamówienia zamawiający uważa wykonane roboty o wartości brutto równej i przekraczającej kwotę 1 200.000,00 zł. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - za wystarczające uznane będzie przedłożenie stosownego potwierdzenia odbiorcy robót;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi ( kierownicy robót, brygadziści, majstrowie budowy) i zapewni udział przy realizacji robót kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niszą niż 1 200.000.00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: 1) jeżeli wystąpią wady w dokumentacji projektowej skutkujące koniecznością dokonania poprawek, zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowej a ich konsekwencją będzie zmiana rozwiązań technicznych (technologicznych i materiałowych) wykonania robót lub ich elementu a dokonywanie zmian w dokumentacji uniemożliwi lub istotnie wstrzyma realizację robót zmianie ulegnie odpowiednio sposób i termin realizacji robót. 2) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie ulegnie sposób i termin realizacji zamówienia. 3) jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, a ich wykonanie w takich warunkach miałoby wpływ na gorszą jakość wykonanych robót zmianie ulegnie sposób i termin wykonania robót; 4) na skutek działania siły wyższej zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia. 5) jeżeli zaistnieją okoliczności leżące po stronie zamawiającego w szczególności spowodowane sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec sposób i terminy realizacji robót. 6) jeżeli na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub błędów w dokumentacji projektowej konieczne będą roboty zamienne i zaniechane korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przynoszące korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy lub jeżeli zamawiający zrezygnuje z realizacji części przedmiotu umowy zmianie może ulec sposób i termin realizacji robót oraz wynagrodzenie wykonawcy .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzyska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.