Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-13
Lublin: BZP/PN/76/2014 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie szkolenia certyfikowanego Bhp dla osób sprawujących funkcje kierownicze w przedsiębiorstwie budowlanym, na kierunku Budownictwo I i II stopień kształcenia oraz przeprowadzenie autorskich szkoleń dla studentów z zakresu ochrony środowiska naturalnego i rozwiązań ekologicznych oraz autorskich warsztatów dla studentów w ramach bloku Wejście na rynek pracy w ramach realizacji projektu Kwalifikacje dla rynku pracy - Politechnika Lubelska przyjazna dla pracodawcy
Numer ogłoszenia: 102949 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/76/2014 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie szkolenia certyfikowanego Bhp dla osób sprawujących funkcje kierownicze w przedsiębiorstwie budowlanym, na kierunku Budownictwo I i II stopień kształcenia oraz przeprowadzenie autorskich szkoleń dla studentów z zakresu ochrony środowiska naturalnego i rozwiązań ekologicznych oraz autorskich warsztatów dla studentów w ramach bloku Wejście na rynek pracy w ramach realizacji projektu Kwalifikacje dla rynku pracy - Politechnika Lubelska przyjazna dla pracodawcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie szkolenia certyfikowanego Bhp dla osób sprawujących funkcje kierownicze w przedsiębiorstwie budowlanym, na kierunku Budownictwo I i II stopień kształcenia oraz przeprowadzenie autorskich szkoleń dla studentów z zakresu ochrony środowiska naturalnego i rozwiązań ekologicznych oraz autorskich warsztatów dla studentów w ramach bloku Wejście na rynek pracy w ramach realizacji projektu Kwalifikacje dla rynku pracy - Politechnika Lubelska przyjazna dla pracodawcy, zadanie od 1 do 6, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ W ramach realizacji projektu Kwalifikacje dla rynku pracy - Politechnika Lubelska przyjazna dla pracodawcy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), nr umowy POKL.04.03.00-00-035/12 zawartej pomiędzy Politechniką Lubelską a Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, przewidziano do realizacji: Zadanie 3 Współpraca PL z pracodawcami w ramach programu stażowego oraz zaangażowania w realizację programów kształcenia, pozycja 141, szkolenie certyfikowane BHP dla osób sprawujących funkcje kierownicze w przedsiębiorstwie budowlanym: Zadanie 1 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia certyfikowanego Bhp dla osób sprawujących funkcje kierownicze w przedsiębiorstwie budowlanym, 48 godzin dydaktycznych dla 45 studentów kierunku Budownictwo I i II stopnia kształcenia (3 grupy po 15 osób/ 16 godzin na grupę), Zamówienie finansowane w całości ze środków publicznych, realizowane jako zadanie zlecone Projektu. Zadanie 1 Dostosowanie programów kształcenia na kierunkach ujętych wnioskiem do potrzeb rynku pracy i GOW (pozycje 100, 101): Zadanie 2 - Narzędzia zarządzania środowiskiem (8 grup/25 osób * 6 h, łącznie 48 h), Zadanie 3 - Opłaty za korzystanie ze środowiska (8 grup/25 osób * 6 h, łącznie 48 h), Dzieło będzie miało charakter indywidualnej myśli twórczej i będzie stanowiło utwór w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994 r. ze zmianami. Dzieło powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, kompleksowo, bez konieczności dokonywania późniejszych prac dodatkowych i uzupełnień. Zadanie 4 Lepsze przygotowanie przyszłych absolwentów kierunków ujętych we wniosku do wejścia na rynek pracy (pozycje 156, 157, 158): Zadanie 4 - Autoprezentacja tj. rozmowa kwalifikacyjna i dokumenty aplikacyjne (5 grup/12 osób * 12 h, łącznie 60 h); Zadanie 5 - Płeć a wejście na rynek pracy (5 grup/12 osób * 12 h, łącznie 60 h); Zadanie 6 - Doradztwo zawodowe - zajęcia indywidualne (2 godziny*40 osób, łącznie 80 h) Dzieło będzie miało charakter indywidualnej myśli twórczej i będzie stanowiło utwór w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994 r. ze zmianami. Dzieło powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, kompleksowo, bez konieczności dokonywania późniejszych prac dodatkowych i uzupełnień. Zamówienie poniżej kwot określonych zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Dotyczy zadania 1 Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia jeżeli przedstawi, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, należycie wykonał, co najmniej trzy szkolenia/kursy lub co najmniej 64 godziny zajęć z zakresu BHP dla osób sprawujących funkcje kierownicze w przedsiębiorstwach budowlanych dla grupy/grup co najmniej 10-osobowych, gwarantujące wykonanie zamówienia zgodnie z przedmiotem Zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Dotyczy zadania 1 Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego potencjału technicznego, jeżeli przedstawi, że na czas realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował salą szkoleniową wyposażoną w 15 stanowisk szkoleniowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi dysponowanie osobami, przewidzianymi do realizacji zamówienia, które legitymują się minimalnym wykształceniem i doświadczeniem zawodowym określonym poniżej: Dotyczy zadania 1 Wykonawca wykaże dysponowanie odpowiednią kadrą zdolną do wykonania zamówienia tj.: że na czas realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie prowadziła szkolenia oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji wykładowcy/trenera - przeprowadziła co najmniej 64 godziny szkoleń z zakresu BHP dla osób sprawujących funkcje kierownicze dla grupy/grup co najmniej 10-osobowych. Dotyczy zadania 2-3 A) Wykształcenie: wyższe magisterskie B) Doświadczenie zawodowe: - przynajmniej 48-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu pokrewnego przedmiotowi zamówienia zgodnie z zadaniem, na które Wykonawca składa ofertę, co pozwoli na właściwą realizację zajęć dla kierunków: Informatyka, Elektrotechnika, Budownictwo, Architektura i Urbanistyka; oraz - przynajmniej roczny staż dydaktyczny w prowadzeniu zajęć z zakresu ochrony środowiska naturalnego (np. wykłady, ćwiczenia, kursy), co pozwoli na właściwą realizację zajęć dla kierunków: Informatyka, Elektrotechnika, Budownictwo, Architektura i Urbanistyka; Dotyczy zadania 4-5 A) Wykształcenie: wyższe magisterskie B) Doświadczenie zawodowe: - przynajmniej 60-godzinne doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla studentów, z zakresu pokrewnego tematowi zajęć, zgodnie z zadaniem, na które Wykonawca składa ofertę, co pozwoli na właściwą realizację warsztatu dla kierunków: Informatyka, Elektrotechnika, Budownictwo, Architektura i Urbanistyka; - ukończenie: szkoły trenerów lub kursu trenerskiego lub szkoły coachingu w wymiarze min. 80 godzin (w jednym cyklu szkoleniowym); Dotyczy zadania 6 A) Wykształcenie: wyższe magisterskie B) Doświadczenie zawodowe: - przynajmniej 80 godzinne doświadczenie w prowadzeniu doradztwa zawodowego dla studentów, co pozwoli na właściwą realizację doradztwa dla kierunków: Informatyka, Elektrotechnika, Budownictwo, Architektura i Urbanistyka; - ukończone studia podyplomowe z doradztwa zawodowego w wymiarze min. 180 godzin (w jednym cyklu szkoleniowym) lub licencja doradcy zawodowego;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Akredytacja zewnętrznej jednostki naukowej Dotyczy zadania 1 Akredytacja zewnętrznej jednostki naukowej (w rozumieniu Ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki - DzU nr 96, poz. 615 z późn. zm.) do prowadzenia usług szkoleniowych w dziedzinie BHP. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem(w przypadku złożenia kopii dokumentu należy potwierdzić ja na każdej stronie za zgodność z oryginałem)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią data wymaganą dla tych dokumentów. 2. Formularz oferty Wypełniony formularz Wzór oferty, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3. a.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b. W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dotyczy zadania 2-6 19.1. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 19.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w ust. 19.3. 19.3. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć zakresu i terminu wykonania umowy w przypadku zmiany harmonogramu programu szkoleń/warsztatów oraz w przypadku zdarzeń losowych takich jak choroba Wykonawcy itp. 19.4. Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu. 19.5. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 19.6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 19.7. W przypadku, gdyby okazało się, że poszczególne postanowienia Umowy są nieważne albo nie wywołują zamierzonych skutków prawnych nie będzie to naruszało ani ważności ani skuteczności pozostałych postanowień Umowy. W takich przypadkach Strony zobowiązują się do zastąpienia tych postanowień innymi, które w sposób najbardziej zbliżony wyrażą ekonomiczny i prawny sens postanowień zastąpionych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych
Politechniki Lubelskiej
ul. Nadbystrzycka 40A/5
20-618 Lublin
tel. (81) 538-46-32
fax (81) 538-43-72
e-mail: bzp@pollub.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach realizacji projektu Kwalifikacje dla rynku pracy - Politechnika Lubelska przyjazna dla pracodawcy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), nr umowy POKL.04.03.00-00-035/12 zawartej pomiędzy Politechniką Lubelską a Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie i organizacja szkolenia certyfikowanego Bhp dla osób sprawujących funkcje kierownicze w przedsiębiorstwie budowlanym, 48 godzin dydaktycznych dla 45 studentów kierunku Budownictwo I i II stopnia kształcenia (3 grupy po 15 osób/ 16 godzin na grupę).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie i organizacja szkolenia certyfikowanego Bhp dla osób sprawujących funkcje kierownicze w przedsiębiorstwie budowlanym, 48 godzin dydaktycznych dla 45 studentów kierunku Budownictwo I i II stopnia kształcenia (3 grupy po 15 osób/ 16 godzin na grupę), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia zarządzania środowiskiem (8 grup/25 osób * 6 h, łącznie 48 h).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia zarządzania środowiskiem (8 grup/25 osób * 6 h, łącznie 48 h), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Wykształcenie (mgr/mgr inż - 1 pkt.;dr/dr inż. - 2 pkt.;dr hab./dr hab. inż. - 3 pkt.; prof. dr hab./prof. dr hab. inż. - 4 pkt.) - 20
- 3. Doświadczenie w prowadz.zajęć z zakresu pokrewnego przedmiot.zamówienia zgodnie z zadaniem,na które Wykonawca składa ofertę(każde 48 h -1 pkt) - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opłaty za korzystanie ze środowiska (8 grup/25 osób * 6 h, łącznie 48 h).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opłaty za korzystanie ze środowiska (8 grup/25 osób * 6 h, łącznie 48 h), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Wykształcenie (mgr/mgr inż - 1 pkt.;dr/dr inż. - 2 pkt.;dr hab./dr hab. inż. - 3 pkt.; prof. dr hab./prof. dr hab. inż. - 4 pkt.) - 20
- 3. Doświadczenie w prowadz.zajęć z zakresu pokrewnego przedmiot.zamówienia zgodnie z zadaniem,na które Wykonawca składa ofertę(każde 48 h -1 pkt) - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Autoprezentacja tj. rozmowa kwalifikacyjna i dokumenty aplikacyjne (5 grup/12 osób * 12 h, łącznie 60 h).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoprezentacja tj. rozmowa kwalifikacyjna i dokumenty aplikacyjne (5 grup/12 osób * 12 h, łącznie 60 h), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Wykształcenie (mgr/mgr inż - 1 pkt.;dr/dr inż. lub dr. hab./dr hab. inż. lub prof. dr hab./prof. dr hab. inż- 2 pkt.) - 20
- 3. Doświadczenie w prow.warsztatów dla stud.z zakresu pokrew.tematowi zajęć,zgodnie z zadaniem,na które Wykonawca składa ofertę(każde 60 h-1pkt) - 20
- 4. Ukończenie: szkoły trenerów lub kursu trenerskiego lub szkoły coachingu (po 1 punkcie za każdą z ukończonych pozycji) - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Płeć a wejście na rynek pracy (5 grup/12 osób * 12 h, łącznie 60 h).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płeć a wejście na rynek pracy (5 grup/12 osób * 12 h, łącznie 60 h), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Wykształcenie (mgr/mgr inż - 1 pkt.;dr/dr inż. lub dr. hab./dr hab. inż. lub prof. dr hab./prof. dr hab. inż- 2 pkt.) - 20
- 3. Doświadczenie w prow.warsztatów dla stud.z zakresu pokrew.tematowi zajęć,zgodnie z zadaniem,na które Wykonawca składa ofertę(każde 60 h-1pkt) - 20
- 4. Ukończenie: szkoły trenerów lub kursu trenerskiego lub szkoły coachingu (po 1 punkcie za każdą z ukończonych pozycji) - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Doradztwo zawodowe - zajęcia indywidualne (2 godziny*40 osób, łącznie 80 h).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo zawodowe - zajęcia indywidualne (2 godziny*40 osób, łącznie 80 h), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Wykształcenie (mgr/mgr inż - 1 pkt.;dr/dr inż. lub dr. hab./dr hab. inż. lub prof. dr hab./prof. dr hab. inż- 2 pkt.) - 20
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu doradztwa zawodowego dla studentów (każde 80 h- 1 pkt) - 20
- 4. Ukończone studia podyplomowe z doradztwa zawodowego lub licencja doradcy zawodowego(po 1 punkcie za każdą z ukończonych pozycji) - 20
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja konferencji w dniach 17-19 lipca 2024
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.