eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osjaków › Przebudowa pomieszczeń parteru Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Osjakowiew miejscowości Osjaków (etap II) i w miejscowości Drobnice wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Osjaków: Przebudowa pomieszczeń parteru Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Osjakowie: w miejscowości Osjaków (etap II) i w miejscowości Drobnice wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 102867 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osjaków, ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, tel. (043) 842 33 91, fax (043) 842 33 91 w. 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń parteru Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Osjakowie: w miejscowości Osjaków (etap II) i w miejscowości Drobnice wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych (remontowo-renowacyjnych, betoniarskich, murarskich, zbrojarskich, tynkarskich, podłogowych, glazurniczych, malarskich, wentylacji grawitacyjnej itp.), remontu wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej (zimnej wody, ciepłej wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej) oraz remontu wewnętrznej instalacji elektrycznej w obiektach: 1) budynku SPZOZ w Osjakowie (etap II) w pomieszczeniach oznaczonych w projekcie budowlanym Nr I/14, I/15,I/16, I/17, I/18,I/19, I/20, I/21, I/22, I/23, I/24, I/25, I/26, I/27, I/28, I/29, I/30 wraz z przebudową schodów zewnętrznych (wejściowych) 2) budynku ośrodka zdrowia w Drobnicach w pomieszczeniach oznaczonych w projekcie budowlanym Nr 1/8, 1/9, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13, 1/14, 1/15, 1/16, 1/17, 1/18 wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia będącego przedmiotem zamówienia opisany jest szczegółowo w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. Pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. Wykonawca przedstawi ceny jednostkowe i ogółem za wykonanie robót dla wszystkich pozycji przedmiaru robót. Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i projekt techniczny stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenia na budowę przedmiotowego zamówienia oraz prawo dysponowania terenem na cele budowlane. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty 36 - miesięczną gwarancją, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru zamówienia przez zamawiającego. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia (standard i jakość wykonania robót) zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny i zobowiązany na własny koszt do należytego utrzymania placu budowy oraz zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom. Odpady budowlane, które powstaną w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Po stronie wykonawcy pozostają koszty wszystkich badań potrzebnych do udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zadania w zakresie prac zgodnie z kosztorysem ofertowym i dokumentacją budowlaną, a także inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, min: - materiałów o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od opisanych w projektach technicznych, - odszkodowań za ewentualne zniszczenia dokonane podczas prowadzenia robót, uporządkowania terenu w pasie technologicznym robót i placu budowy po zakończeniu wykonywania prac. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i projekcie budowlanym. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia wykonania przedmiotu zamówienia lub jego części podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Żąda się wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia, udokumentują zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch tożsamych robót, które swoim rodzajem i wartością odpowiadają przedmiotowi zamówienia b) zapewnią nadzór kierownika (kierowników) budowy posiadających stosowne uprawnienia budowlane w branżach odpowiadających zakresowi zamówienia, wraz z potwierdzeniem przynależności do samorządowej izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa, c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, d) udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, e) posiadają środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) f) wniosą wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, h) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ich kopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert h) kosztorys ofertowy zawierający wszystkie pozycje przedmiaru robót, i) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w ostatnich 3 latach, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, j) dane na temat kierownika budowy oraz innych osób sprawujących nadzór nad robotami w poszczególnych branżach, wraz uprawnieniami i dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa, k) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za cały ten okres ) dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz nazwy inwestora; wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, l) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, ł) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, m) zaparafowany projekt umowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (forma tych dokumentów musi być zgodna z § 4 tego rozporządzenia - Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osjakowie, ul. Targowa 26 parter, pokój nr 1,.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osjakowie, ul. Targowa 26, pokój nr 6, (sekretariat, I piętro), nie później niż do dnia 06 czerwca 2008 r. do godziny 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.