eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi wsparcia serwisowego systemu Ujednoliconej Komunikacji opartej na Microsoft Lync na 36 mies.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-18

Ogłoszenie nr 10278 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Warszawa: Świadczenie usługi wsparcia serwisowego systemu Ujednoliconej Komunikacji opartej na Microsoft Lync na 36 mies.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 361985-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, krajowy numer identyfikacyjny 1719630000000, ul. ul. Szczęśliwicka  34, 02-353   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 225 722 100, faks 225 722 388, e-mail przetargi@udt.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi wsparcia serwisowego systemu Ujednoliconej Komunikacji opartej na Microsoft Lync na 36 mies.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-AT-49/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i w szczególności obejmuje: 1) Świadczenie wsparcia technicznego (telefonicznie oraz e-mail)dostępnego przez całą dobę, każdego dnia, przez cały okres trwania umowy, polegającego w szczególności na: a. Przyjmowaniu zgłoszeń o Awariach i nieprawidłowościach w funkcjonowaniu Sytemu UC (tj. Systemu Ujednoliconej Komunikacji), b. Monitorowaniu realizacji zgłoszeń wraz z powiadamianiem o przyjęciu zgłoszenia Awarii oraz o szacunkowej przerwie w dostępności Systemu UC, c. Przyjmowaniu zgłoszeń żądań zmiany parametrów Sytemu UC, d. Rozwiązywaniu problemów technicznych i udzielaniu porad technicznych dotyczących Systemu UC. 2) Bieżącą obsługę błędów Systemu UC. 3) Aktualizację systemu Microsoft Lync do najnowszej dostępnej wersji, oficjalnie wydanej przez Microsoft. 4) Aktualizację wbudowanego oprogramowania aparatów telefonicznych IP do najnowszych wersji, każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego. 5) Zmiany konfiguracyjne na życzenie zamawiającego. Miesięczna ilość godzin do wykorzystania przez UDT wykwalifikowanego inżyniera Wykonawcy - 16h/miesięcznie. Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne dwa okresy rozliczeniowe. 6) Kwartalny przegląd systemu, potwierdzony raportem. 7) Zdalna diagnostyka. 8) Typy zgłoszeń oraz czas realizacji: a) AWARIA SYSTEMU - przerwa w świadczeniu usługi spowodowana awarią Systemu UC. Awaria oznacza brak całkowitego dostępu do Systemu UC - czas reakcji min. = 30 min; max = 12h; b) AWARIA SYSTEMU UNIEMOŻLIWIAJĄCA PRACĘ - nie można wykonywać żadnych połączeń telefonicznych, wideo lub czat. System UC niedostępny dla ponad 50% użytkowników - czas reakcji min. = 30 min; max = 16h; c) AWARIA CZĘSCI SYSTEMU UNIEMOŻLIWIAJĄCA PRACĘ - poważne utrudnienia w obsłudze Zamawiającego spowodowane brakiem możliwości wykonywania połączeń telefonicznych, wideo lub czat w pojedynczych lokalizacjach (niedostępne ponad 50% z puli numerów z danym prefixem kierunkowym lub od 5% do 50% zakresu całej numeracji) - czas reakcji min. = 30 min; max = 24h; d) AWARIA CZĘSCI SYSTEMU UTRUDNIAJĄCA PRACĘ - utrudnienia w obsłudze Zamawiającego spowodowane brakiem możliwości wykonywania połączeń telefonicznych, wideo lub czat dla pojedynczych użytkowników (niedostępne od jednego numeru do 5% numeracji) - czas reakcji min. = 30 min; max = 24h. 2. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia musi być świadczona przez podmiot posiadający Certyfikat Microsoft Gold UC Competency Microsoft Partner. Na potwierdzenie czego Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. Przedmiotowy Certyfikat zostanie dostarczony Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia musi być świadczona przez podmiot posiadający Status Gold Partner w programie partnerskim firmy Audiocodes Channel Partner Program. Na potwierdzenie czego Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. Kopia powyższego zaświadczenia, poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy zostanie dostarczona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50330000-7
Dodatkowe kody CPV: 50332000-1, 72611000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT226800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DAMOVO POLSKA Sp. z o.o.,  ,  ul. Postępu 21,  02-676,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 278000,02
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.