To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-18
Ogłoszenie nr 10278 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.
Warszawa: Świadczenie usługi wsparcia serwisowego systemu Ujednoliconej Komunikacji opartej na Microsoft Lync na 36 mies.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361985-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, krajowy numer identyfikacyjny
1719630000000, ul.
ul. Szczęśliwicka
34,
02-353
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
225 722 100, faks
225 722 388, e-mail
przetargi@udt.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.udt.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi wsparcia serwisowego systemu Ujednoliconej Komunikacji opartej na Microsoft Lync na 36 mies.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-AT-49/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i w szczególności obejmuje: 1) Świadczenie wsparcia technicznego (telefonicznie oraz e-mail)dostępnego przez całą dobę, każdego dnia, przez cały okres trwania umowy, polegającego w szczególności na: a. Przyjmowaniu zgłoszeń o Awariach i nieprawidłowościach w funkcjonowaniu Sytemu UC (tj. Systemu Ujednoliconej Komunikacji), b. Monitorowaniu realizacji zgłoszeń wraz z powiadamianiem o przyjęciu zgłoszenia Awarii oraz o szacunkowej przerwie w dostępności Systemu UC, c. Przyjmowaniu zgłoszeń żądań zmiany parametrów Sytemu UC, d. Rozwiązywaniu problemów technicznych i udzielaniu porad technicznych dotyczących Systemu UC. 2) Bieżącą obsługę błędów Systemu UC. 3) Aktualizację systemu Microsoft Lync do najnowszej dostępnej wersji, oficjalnie wydanej przez Microsoft. 4) Aktualizację wbudowanego oprogramowania aparatów telefonicznych IP do najnowszych wersji, każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego. 5) Zmiany konfiguracyjne na życzenie zamawiającego. Miesięczna ilość godzin do wykorzystania przez UDT wykwalifikowanego inżyniera Wykonawcy - 16h/miesięcznie. Niewykorzystane godziny przechodzą na kolejne dwa okresy rozliczeniowe. 6) Kwartalny przegląd systemu, potwierdzony raportem. 7) Zdalna diagnostyka. 8) Typy zgłoszeń oraz czas realizacji: a) AWARIA SYSTEMU - przerwa w świadczeniu usługi spowodowana awarią Systemu UC. Awaria oznacza brak całkowitego dostępu do Systemu UC - czas reakcji min. = 30 min; max = 12h; b) AWARIA SYSTEMU UNIEMOŻLIWIAJĄCA PRACĘ - nie można wykonywać żadnych połączeń telefonicznych, wideo lub czat. System UC niedostępny dla ponad 50% użytkowników - czas reakcji min. = 30 min; max = 16h; c) AWARIA CZĘSCI SYSTEMU UNIEMOŻLIWIAJĄCA PRACĘ - poważne utrudnienia w obsłudze Zamawiającego spowodowane brakiem możliwości wykonywania połączeń telefonicznych, wideo lub czat w pojedynczych lokalizacjach (niedostępne ponad 50% z puli numerów z danym prefixem kierunkowym lub od 5% do 50% zakresu całej numeracji) - czas reakcji min. = 30 min; max = 24h; d) AWARIA CZĘSCI SYSTEMU UTRUDNIAJĄCA PRACĘ - utrudnienia w obsłudze Zamawiającego spowodowane brakiem możliwości wykonywania połączeń telefonicznych, wideo lub czat dla pojedynczych użytkowników (niedostępne od jednego numeru do 5% numeracji) - czas reakcji min. = 30 min; max = 24h. 2. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia musi być świadczona przez podmiot posiadający Certyfikat Microsoft Gold UC Competency Microsoft Partner. Na potwierdzenie czego Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. Przedmiotowy Certyfikat zostanie dostarczony Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia musi być świadczona przez podmiot posiadający Status Gold Partner w programie partnerskim firmy Audiocodes Channel Partner Program. Na potwierdzenie czego Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. Kopia powyższego zaświadczenia, poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy zostanie dostarczona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50330000-7
Dodatkowe kody CPV:
50332000-1,
72611000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT226800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 278000,02 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.