eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1051L Zalesie - Tuczna - Sławatycze w m. Tuczna od km 20+246 do km 20+646 odcinek długości 0,400 km strona lewa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Biała Podlaska: Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1051L Zalesie - Tuczna - Sławatycze w m. Tuczna od km 20+246 do km 20+646 odcinek długości 0,400 km strona lewa
Numer ogłoszenia: 102779 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, fax 083 3437975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiatbialski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1051L Zalesie - Tuczna - Sławatycze w m. Tuczna od km 20+246 do km 20+646 odcinek długości 0,400 km strona lewa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1051L Zalesie - Tuczna - Sławatycze w m. Tuczna od km 20+246 do km 20+646 odcinek długości 0,400 km strona lewa Zamówienie obejmuje niżej wymienione roboty branży drogowej:rozebranie i ułożenie krawężników betonowych 369 mb oraz obrzeży betonowych - 369 mb, rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm 431,9 m2 oraz nawierzchni z płyt drogowych betonowych, ułożenie zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej 681,05 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej Specyfikacji tzn. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt.1 musi spełnić każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczególne 2.1. Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać , że zrealizował ( rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty z kostki betonowej brukowej ) oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 2. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane branży drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2.3. Podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom . 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia /nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. VI niniejszej instrukcji dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty ( na załączonym druku ) . 2. Kosztorys ofertowy ( wypełniony i podpisany ) - na załączniku Nr 1 z jednostkowymi cenami i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia oraz wykaz stawek i narzutów ( na załączonym druku - załącznik Nr 1a) . 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 4.Wykonawca złoży oświadczenie , o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 5.Wykonawca złoży aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty , o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6. Potencjał kadrowy przewidziany do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych . Do wykazu personelu kierowniczego muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych branży drogowej i dokument stwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzonymi \za zgodność z oryginałem\ przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 7. Doświadczenie Wykonawcy. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty z kostki betonowej brukowej ) na załączniku Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie . W przypadku, gdy umieszczone w wykazie roboty dotyczą szerszego zakresu prac niż przedmiotowe zamówienie , Wykonawca w załączniku winien wyodrębnić ilościowo i wartościowo tę część , którą można uznać za rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Informacje o Podwykonawcach, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 PODWYKONAWCY. Należy podać nazwę, adres, zakres robót powierzony Podwykonawcom. 9. Zaakceptowane przez Wykonawcę \ Istotne postanowienia umowy\. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja ) dokumenty wymienione w pkt. 3., 4., 5. muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 6., 7. , 8., 9. winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania . 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 3., 5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 12.1. Dokumenty, o których mowa w pkt.12 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 12. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 12 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatbialski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul.Sidorska 90A pok. 6 lub za zaliczeniem pocztowym , opłata 16,00 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul.Sidorska 90A , pok. Nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.