eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta ¦widnica w latach 2007-2010

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-01-25

POZYCJA 10274

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi ¦widnica: wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta ¦widnica w latach 2007-2010 Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Prezydent Miasta ¦widnicy, do kontaktów: Gêstwa Bogus³awa, Pyka³o Ma³gorzata, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, fax 074 8523110, e-mail: mpb@um.swidnica.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.um.swidnica.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Referat Komunikacji Miejskiej UM ¦widnica, Gleba Maciej, Olesiñski Marek, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 74 8562895(4), fax 074 8523110, e-mail: komunikacja@um.swidnica.pl. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: Miejskie Biuro Przetargów UM ¦widnica, Gêstwa Bogus³awa, Pyka³o Ma³gorzata, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 74 8562850, fax 074 8523110, e-mail: mpb@um.swidnica.pl. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Ogólne us³ugi publiczne. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta ¦widnica w latach 2007-2010. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: us³ugi, kategoria us³ug: nr 27. G³ówne miejsce ¶wiadczenia us³ug: drogi gminne i wojewódzkie na terenie miasta ¦widnica. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie lub odnowienie oznakowania poziomego metod± cienkowarstow± - farb± akrylow± z mikrokulkami; 2.Wykonanie oznakowania poziomego metod± grubowarstwow± - (z mas termoplastycznych); 3.¦cieranie nieaktualnych oznakowañ poziomych w ilo¶ci do 800 m2; 4.Dokonanie pe³nej inwentaryzacji wykonanego oznakowania cienko i grubowarstwowego w wersji tradycyjnej ( papierowej) oraz elektronicznej w oparciu o Plik projektowy otrzymany od Zamawiaj±cego. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: zamawiaj±cy nie ma wymagañ w tym zakresie 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe Oryginalny kod CPV: 28.82.47.20 - Oznakowanie Kod CPV wg s³ownika 2008: 34.92.84.72 - Oznakowanie Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: 1.Wykonanie lub odnowienie oznakowania poziomego metod± cienkowarstow± - farb± akrylow± z mikrokulkami w nastêpuj±cych terminach i wielko¶ciach: W roku 2007 -16.000 m2 w terminie od 15.04.2007 - do 31.05.2007r -1.000 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego W roku 2008 -16.000 m2 w terminie od 15.04.2008 - do 31.05.2008r -1.000 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego W roku 2009 -16.000 m2 w terminie od 15.04.2009 - do 31.05.2009r -1.000 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego W roku 2010 -16.000 m2 w terminie od 15.04.2010 - do 31.05.2010r -1.000 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego 2.Wykonanie oznakowania poziomego metod± grubowarstwow± - (z mas termoplastycznych) na drogach gminnych i wojewódzkich na terenie miasta ¦widnica w nastêpuj±cych terminach i wielko¶ciach: W roku 2007 -1.000 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego W roku 2008 -1.000 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego W roku 2009 -1.000 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego W roku 2010 -1.000 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego 3.¦cieranie nieaktualnych oznakowañ poziomych w ilo¶ci do 800 m2 w nastêpuj±cych terminach i wielko¶ciach: W roku 2007 - 200 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego W roku 2008 - 200 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego W roku 2009 - 200 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego W roku 2010 - 200 m2 w dowolnym terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego 4.Dokonanie pe³nej inwentaryzacji wykonanego oznakowania cienko i grubowarstwowego w wersji tradycyjnej (papierowej) oraz elektronicznej w oparciu o Plik projektowy otrzymany od Zamawiaj±cego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakoñczenia: 31.12.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane w wysoko¶ci 15 000 PLN 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.posiadanie uprawnienieñ do wystêpowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadanie uprawnienieñ do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci zwi±zanej z wykonaniem zamówienia je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, oraz nie podleganie wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówieñ Publicznych, 2.dysponowanie niezbêdn± wiedz±, do¶wiadczeniem, potencja³em technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdownie siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4.posiadanie wa¿nej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsza ni¿ 50.000 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100). 5.potwierdzenie wykonania w latach 2004 -2006 robót to¿samych z przedmiotem zamówienia tj.: 70.000 m2 oznakowania poziomego wykonanych lub odnowionych metod± cienkowarstowow± - w tym jednego zadania o wielko¶ci minimum 20.000 m2, 5.000 m2 oznakowanie grubowarstwowe ( z mas termoplastycznych), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e zosta³y one wykonane nale¿ycie (protoko³y odbioru robót lub referencje) 6.Z³o¿enie oferty przetargowej zgodnie z zapisami SIWZ, Zamawiaj±cy dopuszcza realizacjê zadania w systemie podwykonawczym jak równie¿ z³o¿enia oferty wspólnej (konsorcjum). W tym przypadku Wykonawcy sk³adaj± ofertê wspóln±, do³±czaj±c do oferty pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika upowa¿nienie do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Wymagane o¶wiadczenia - za³±cznik nr 1 do oferty. 2.aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, potwierdzaj±cy dopuszczenie do obrotu prawnego jako przedsiêbiorcy, z którego wynika, i¿ przedmiot dzia³alno¶ci jest to¿samy z przedmiotem zamówienia wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - za³±cznik nr 2 do oferty 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿nego za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - za³±cznik nr 3 do oferty 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - za³±cznik nr 4 do oferty 5.aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. za³±cznik nr 5 do oferty 6.aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. za³±cznik nr 6 do oferty 7.Wykaz realizowanych w okresie ostatnich 3 lat zamówieñ, odpowiadaj±cych swoim rodzajem zadaniom stanowi±cym przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia min. 3 prac to¿samych z zadaniami stanowi±cymi przedmiot zamówienia wraz z podaniem miejsca i daty ich wykonania, warto¶ci oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie ( protoko³y odbioru robót lub referencje) w ilo¶ci co najmniej: 70.000 m2 oznakowania poziomego wykonanych lub odnowionych metod± cienkowarstowow±, - w tym jednego zadania o wielko¶ci minimum 20.000 m2, 5.000 m2 oznakowanie grubowarstwowe ( z mas termoplastycznych), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie,- za³±cznik nr 7 do oferty 8.Wykaz sprzêtu niezbêdnego do realizacji przedmiotu umowy pozostaj±cy w dyspozycji Wykonawcy ( w³asno¶æ, leasing, umowa dzier¿awy, umowa najmu, umowa u¿yczenia) Minimum sprzêtowe to : -Malowarki samojezdne- hydrodynamiczne z automatycznym podzia³em linii i posypywaniem kulkami szklanymi, o minimalnej wydajno¶ci pompy - 9,0 l/min. - 2 sztuki -Malowarki do przej¶æ i elementów drobnych - hydrodynamiczne z automatycznym posypywaniem kulkami szklanymi, o minimalnej wydajno¶ci pompy 5,5 l/min. - 2 szt. Malowarka hydrodynamiczna o wydajno¶ci 600 m2/dobe lub wydajno¶ci 5l/ min - 1szt. -Samojezdna uk³adarka do mas termoplastycznych z automatycznym podzia³em linii, o minimalnej wydajno¶ci 200 m2/dobê - 1 szt. -Zdzierarkê lub frezarkê do usuwania zbêdnego oznakowania -1 szt. -Samochód dostawczy o masie ca³kowitej do 3,5t -1 szt. Ww. wykaz winien zawieraæ ponadto: nazwê sprzêtu, rok budowy, okre¶lenie stanu technicznego /w % zu¿ycia/ i podstawowe cechy eksploatacyjne. UWAGA! Zamawiaj±cy w trakcie dokonywania oceny ofert i wyboru wykonawcy pozostawia sobie prawo dokonania wizji u oferentów w celu dokonania kontroli sprzêtu, który oferenci deklaruj±, ¿e posiadaj± lub sprzêt ten znajduje siê w ich dyspozycji. -za³±cznik nr 8 do oferty 9.Wykaz osób, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± w nim uczestniczyæ z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz posiadanych przez nie kwalifikacji - minimum 6 osób: -Kierownik budowy z uprawnieniami drogowymi bez ograniczeñ i minimum 5-cio letnim do¶wiadczeniem - 1 osoba. -Pracownicy z uprawnieniami do obs³ugi malowarek ( za¶wiadczenie wydane przez O¶rodek Centralnego Szkolenia Maszynistów lub równorzêdnej instytucji) - minimum 5 osób, -Uprawnienia do kierowania ruchem na drogach - minimum 2 osoby ( za¶wiadczenie wydane przez komendanta Wojewódzkiego Policji Dz.U. z 2003r. nr 182 poz. 1784) ( kserokopie dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie kwalifikacji) za³±cznik nr 9 do oferty 10.Zaparafowany projekt Umowy jako akceptacja wszystkich warunków zamówienia (za³±cznik nr 2 do SIWZ) - za³±cznik nr 10 do oferty. 11.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsza ni¿ 50.000 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100). - za³±cznik nr 11 do oferty, 12.Dowód wniesienia wadium - za³±cznik nr 12 do oferty, 13.Sprawozdanie finansowe za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2003-2005 ), a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci, równie¿ z opini± o badanym sprawozdaniu. W ramach sprawozdania nale¿y z³o¿yæ bilans oraz rachunek zysków i strat. W przypadku oferentów nie zobowi±zanych do sporz±dzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty okre¶laj±ce obroty (przychód ze sprzeda¿y) oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2003-2005). Zsumowana wielko¶æ obrotów (sprzeda¿y) winna wynosiæ nie mniej ni¿ 500.000 z³ - za³±cznik nr 13 do oferty 14.Aprobata techniczna dot. farby przeznaczonej do wykonania i odnowienia oznakowania poziomego metod± cienkowarstwow± - za³±cznik nr 14 do oferty 15.Aprobata techniczna dot. masy termoplastycznej przeznaczonej do wykonania oznakowania grubowarstwowego - za³±cznik nr 15 do oferty 16.W przypadku, gdyby Oferent jako za³±cznik do oferty do³±czy³ kopiê jakiego¶ dokumentu, kopia ta winna byæ po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em. 17.Je¿eli oferent ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w punktach pkt. 6.3, pkt. 6.5, pkt. 6.6 sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: -nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 18.Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym oferent ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 6.5 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym oferent ma siedzibê lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.pl. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.02.2007, godzina 10:00, Urz±d Miejski sala 305 (piêtro III) ul. Armii Krajowej 49 58-100 ¦widnica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 23.01.2007.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.