eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa produktów żywnościowych, warzyw, owoców, pieczywa i ciasta oraz mięsa i wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Gliwice: Dostawa produktów żywnościowych, warzyw, owoców, pieczywa i ciasta oraz mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 102742 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, faks 032 2318888 w. 301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych, warzyw, owoców, pieczywa i ciasta oraz mięsa i wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów żywnościowych, warzyw, owoców, pieczywa i ciasta oraz mięsa i wędlin 1.Zamówienie obejmuje 3 części (zadania, pakiety), których pełny wykaz stanowi załącznik do formularza oferty. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.W ramach każdej części (zadania, pakietu) należy wypełnić wszystkie pozycje. 4.Niewypełnienie którejkolwiek z pozycji w ramach pakietu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. 5.Przedmiot zamówienia- w ramach każdego z pakietów- musi spełniać wymagania określone w odpowiednich dla niego przepisach prawa powszechnie obowiązującego,a wymienionych m.in. w umowie. 6.Wykonawca obowiązany będzie przedstawić na każde żądanie Zamawiającego dokumenty (deklarację zgodności, certyfikat zgodności) potwierdzające spełnianie wymogów przez dostarczone przez niego wyroby (produkty), wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy. 7.Zamawiający dopuszcza w określonych pozycjach (oznaczonych) wyroby równoważne. Za produkt równoważny Zamawiający uzna produkt, którego gramatura (objętość, pojemność) nie będzie niższa niż gramatura (objętość, pojemność) produktu wskazanego w ofercie. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia i wykazania równoważności produktu, poprzez dołączenie odpowiednich dokumentów (aprobat, opinii, certyfikatów) do oferty- pod rygorem odrzucenia oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.13.11.20-2, 15.81.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: a)Spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy. Wykonawca oświadcza, iż posiada wiedzę, doświadczenie i umiejętności oraz dysponuje osobami do realizacji przedmiotu umowy, z tym iż ponosi on odpowiedzialność za działania i zaniechania osób, za pomocą których umowę wykonuje. W tym celu Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). b)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, oraz złożą oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawcy składają również dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków- wymienione poniżej- w formie określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 26, poz. 1817), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. c)W przypadku podmiotów działających wspólnie, warunek dotyczący nie podlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, o którym mowa powyżej, muszą spełnić wszystkie podmioty działające wspólnie. d)Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy. e)Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składają nadto oświadczenie w trybie w trybie art. 44 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenie, że zapoznali się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmują ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca załącza do oferty parafowany wzór umowy (załącznik nr 5-7 do SIWZ, zależnie od pakietu na jaki Wykonawca składa ofertę) 2. 1.Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób (§ 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane- Dz. U. z 2009r., Nr 226, poz. 1817).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie elektronicznej bezpłatnie na stronie: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice Na wniosek Wykonawcy za SIWZ w formie pisemnej Zamawiający pobiera opłatę w wysokości 20,00 zł. + koszt wysyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kancelarii ogólnej Szpitala, (budynek nr 4- Administracja, pokój nr 001) Gliwice ul. Zygmunta Starego 20..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty żywnościowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 102 pozycje..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieczywi i ciasto.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamóeinie obejmuje 10 pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.60.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso i wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 38 pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.13.11.20-2, 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.