eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › dostawa składanki komputerowej, przekładki tekturowej, okładki oraz części stałej do książeczki RUM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-25

POZYCJA 10267

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zielona Góra: dostawa składanki komputerowej, przekładki tekturowej, okładki oraz części stałej do książeczki RUM Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, do kontaktów: Anna Massier, ul. Podgórna 9B, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3287660, fax 068 3287657, e-mail: A.Massier@nfz-zielonagora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nfz-zielonagora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Inne:ubezpieczenie zdrowotne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa składanki komputerowej, przekładki tekturowej, okładki oraz części stałej do książeczki RUM. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 19 terenowych biur RUM w województwie lubuskim. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a)Składanka komputerowa dwuwarstwowa służąca do wydruku kuponów części wymiennej książeczki usług medycznych w ilości 5 387 kartonów o parametrach: Papier samokopiujący Papier musi być mocny zdolność kopiowania przez okres co najmniej 3 lata, kopie muszą zachować czytelność przez okres co najmniej 10 lat, (Warunki dotyczące jakości papieru musza być objęte gwarancją wykonującego zamówienie) Wymiary zewnętrzne po perforacji: 101,5 mm x 203 mm Warstwa pierwsza: Gramatura 59g/m2, Kolor biały, Typ CB (nadający), Warstwa druga: Gramatura minimum 53g/m2, Kolor żółty, Typ CF (przyjmujący), b)przekładka tekturowa w ilości 491 000szt. o parametrach: karton jednostronnie powlekany biały, drugostronnie szary, gramatura kartonu: 200-240 g/m2 c)okładka foliowa w ilości 134 100 szt. d)część stała książeczki RUM w ilości 31 400 szt. o parametrach: Format książeczki - 101-102 mm x 200-204 mm Objętość - 24 strony + okładka Okładka 1 str. - karton 220g ( +/- 10 g) Papier - offset 80g, Zadruk - okładka 1+0, środki 1+1, kolor druku - czarny Oprawa zeszytowa - szycie na 2 zszywki płaskie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na poparcie wymogów (parametrów papieru, przekładki i części stałej dotyczących zdolności kopiowania, czytelności kopii oraz gramatury)wymagane jest złożenie: - Certyfikatu/Świadectwa jakości wraz ze specyfikacją produktu wystawioną przez producenta 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.23.36.00 - Papier ciągły do drukarek komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych Oryginalny kod CPV: 21.12.21.00 - Papier wielowarstwowy i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 37.82.38.00 - Papier wielowarstwowy i tektura Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: składanka komputerowa dwuwarstwowa - 5 387 kartonów przekładka tekturowa - 491 000 szt. okładka foliowa - 134 100 szt. część stała - 31 400 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000 zł Wadium należy wnieść w terminie do 09.02.2007 roku do godz. 15.00 w poniżej podanych formach: -przelewem na rachunek bankowy Nr konta BGK /O Zielona Góra 40 1130 1222 0030 2000 2320 0001 z zaznaczeniem \wadium WIA 291-5/06\ (za termin wniesienia wadium zostanie przyjęta data uznania rachunku Zamawiającego) -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) min. 2 zamówienia polegające na dostawie składanki komputerowej o wartości min. 300 tys. brutto każda c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą \spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a i b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert); d.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami ppkt. c; e.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw składanki komputerowej (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostaw (według załącznika nr 4) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; f.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (według załącznika nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-zielonagora.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.02.2007, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, pok. nr 408.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.