eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny operacyjnej, pościeli operacyjnej oraz koszul szpitalnych dla potrzeb Oddziałów Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

Wrocław: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny operacyjnej, pościeli operacyjnej oraz koszul szpitalnych dla potrzeb Oddziałów Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 102579 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, fax 071 3732569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl/pub.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny operacyjnej, pościeli operacyjnej oraz koszul szpitalnych dla potrzeb Oddziałów Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny operacyjnej, pościeli operacyjnej oraz koszul szpitalnych dla potrzeb Oddziałów Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu. Rodzaj zamówienia publicznego - Dostawa - numer klasyfikacji zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot - KOD CPV 17.21.80.00-3. 2.Szczegółowy zakres asortymentowo-rzeczowy obejmuje 2 zadania (pakiety) częściowe. PAKIET NR 1 - Bielizna i pościel operacyjna; PAKIET NR 2 - Koszule szpitalne;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zm.); 5)złożą wraz z oferta wszystkie wymagane załączniki, oświadczenia i dokumenty; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-5 na podstawie złożonych wraz z oferta oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu obejmie stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia i zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (DRUK ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane od Wykonawcy dokumenty i oświadczenia 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1wypełniony i podpisany formularz zawierający opis przedmiotu zamówienia wraz z cenami - załącznik Nr 1 do SIWZ; 1.2odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik Nr 2 do SIWZ; 1.3oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz w art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy PZP - załącznik Nr 3; 1.4Wypełniony i podpisany projekt umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ; W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP: 1.5Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 1.7Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.9Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt.9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz że dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: 1.10sporządzony i dołączony do oferty wykaz dostaw zrealizowanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia (odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi (np. referencje, lub inne), że dostawy te zostały wykonane należycie. Załącznik musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - załącznik Nr 4; 1.11aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu i używania jak również dokumenty dopuszczające produkty do stosowania w placówkach służby zdrowia (zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment). W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić następujące dokumenty: 1.12Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.13polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Dokumenty wymienione powyżej należy traktować jako obligatoryjne. Brak któregokolwiek z dokumentów, dostarczenie nieaktualnego dokumentu lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji spowoduje odrzuceniem oferty lub skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania /podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt.10 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 art. 89 ust.1 pkt.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać osobiście w Sekcji Zamówień Publicznych w pokoju 202 /II piętro/ Budynek \C\ Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu al. Wiśniowa 36..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Okręgowy Szpital Kolejowy we Wrocławiu - sekretariat Dyrektora OSK we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 36, budynek \C\, I piętro, pokój 125..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET Nr 1 - Bielizna i posciel operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis asortymentu zawiera - Załacznik Nr 1 (pakiet Nr I) do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszule szpitalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis asortymentowy zawiera załącznik Nr 1(pakiet Nr II) do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.