To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-04
Koło: BUDOWA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO ETAP III-INFRASTRUKTURA PRZY PRZEDSZKOLU NA UL. PIASKI W KOLE- zamówienie uzupełniajace
Numer ogłoszenia: 102472 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94632 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO ETAP III-INFRASTRUKTURA PRZY PRZEDSZKOLU NA UL. PIASKI W KOLE- zamówienie uzupełniajace.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni drogowych, parkingowych i chodników terenu wokół budynku przedszkola w Kole jako zamówienie uzupełniające wykonania robót pozostałych w zakresie budowy dróg, parkingów i chodników zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6. Budowa budynku wolnostojącego przedszkola 9 oddziałowego została rozpoczęta w sierpniu 2012 r. i obecnie została zakończona. W budynku wykonano wszystkie prace wykończeniowe. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: (opis przedmiotu zamówienia - zakres i ilości robót do wykonania w III etapie - roboty uzupełniające należy rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiaru robót) 1. Wykonanie robót związanych z nowymi drogami, parkingami i chodnikami tj.: roboty ziemne i roboty drogowe. Zakres robót przewidzianych do wykonania nawierzchni dróg i parkingów: 1) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej wysokości 20 cm z piasku. 2) Wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-20 wysokości 20 cm na powierzchni 475,62 m2. 3) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej bezfazowej na powierzchni 1269,62 m2. 4) Wykonanie krawężników betonowych drogowych o wymiarach 15x30 na długości 236,71 m na ławie betonowej o wymiarach 0,20x0,15+0,15x0,35 z betonu B15. 5) Montaż oznakowania pionowego i poziomego. Zakres robót przewidzianych do wykonania nawierzchni chodników: 1) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej wysokości 20 cm z piasku. 2) Wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-15 wysokości 10 cm na powierzchni: 987,15 m2. 3) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej żółtej bezfazowej na powierzchni 987,15 m2. 4) Wykonanie obrzeży betonowych 8x30 na długości 115,24 m na ławie betonowej o wymiarach 0,10x0,15+0,10x0,25 z betonu B15. Wszystkie opisane powyżej roboty zostały uwzględnione w przedmiarach robót. Szczegółowy zakres robót opisujący zamówienie oraz zaktualizowane rzędne wysokościowe nawierzchni i kanałów kanalizacji deszczowej wg załączonego rysunku. Wskazane jest aby Wykonawca do oferty dołączył kosztorysy ofertowe. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót opisujący zamówienie oraz zaktualizowane rzędne wysokościowe nawierzchni i kanałów kanalizacji deszczowej wg załączonego rysunku. Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów: - materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Oferent winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały: 1. Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu. 2. Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 3. Zaopatrzenie budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów. 4. Ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i utylizacji odpadów. 5. Zapewnienie dozoru placu budowy własnego zakresu robót. 6. Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej. 7. Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do zaproszenia. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane prace 9 lat i 1 miesiąc gwarancji...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MTP Budownictwo Maciej Palma, ul. POwstańców Wielkopolskich 13/2, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232435,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 246545,21
Oferta z najniższą ceną: 246545,21 / Oferta z najwyższą ceną: 246545,21
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art.67. ust 1 mówi, że zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: pkt 6 - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówien uzupełniajacych, stanowiacych nie wiecej niz 50 % wartosci zamówienia podstawowego i polegajacych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówien, jezeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniajace było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało zamieszczone w BZP pod nr 27576 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015, a ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane pod nr 70856 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu, dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - tzn. obejmuje dokończenie robót związanych z nowymi drogami, parkingami i chodnikami tj.: roboty ziemne i roboty drogowe, które ze względów finansowych nie zostały objęte zakresem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Likwidacja poziomych barier architektonicznych w Domu Pomocy Społecznej w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE (2)
- PRZETWORZENIE POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DO POSTACI CYFROWEJ, W CELU UTWORZENIA BAZ DANYCH GESUT I BDOT500 w ramach 5 części
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYMIANA KANALIZACJI SANITARNEJ 2) WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH I MALOWANIE KORYTARZA
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- "Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Górna Owczarnia"
- "Rozbudowa drogi gminnej na działce nr 456 w Dziwiszowie"
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.