eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Przebudowa drogi powiatowej nr 1352P Przybychowo - Ruda - budowa chodnika i wjazdów w miejscowości Piotrowo od km 1+553 ÷ 1+892 na długości 0,339 km oraz w miejscowości Skrzetusz od km 0+093 ÷ 0+168 na długości 0,075 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Rogoźno: Przebudowa drogi powiatowej nr 1352P Przybychowo - Ruda - budowa chodnika i wjazdów w miejscowości Piotrowo od km 1+553 ÷ 1+892 na długości 0,339 km oraz w miejscowości Skrzetusz od km 0+093 ÷ 0+168 na długości 0,075 km.
Numer ogłoszenia: 102399 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach, ul. Rolna 17, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 067 2619307, fax 067 2619307.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1352P Przybychowo - Ruda - budowa chodnika i wjazdów w miejscowości Piotrowo od km 1+553 ÷ 1+892 na długości 0,339 km oraz w miejscowości Skrzetusz od km 0+093 ÷ 0+168 na długości 0,075 km..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika i wjazdów w miejscowości Piotrowo od km 1+553 ÷ 1+892 na długości 0,339 km oraz w miejscowości Skrzetusz od km 0+093 ÷ 0+168 na długości 0,075 km.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Warunek opisany w pkt 1) Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) posiada aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Warunek opisany w pkt 2) Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) zrealizował (zakończył) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł każde zadanie. b) dysponuje właściwie wykwalifikowaną osobą z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym: - kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym min. 5 lat i wymaganymi uprawnieniami dla robót będących przedmiotem zamówienia. Warunek opisany w pkt 3) Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie oferty, przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 6 SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do Oferty, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3 do Oferty, d) informacja o osobie, która będzie kierowała wykonaniem zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Oferty zawierającym potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu z załączeniem dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania budową w specjalności dotyczącym przedmiotu zamówienia wraz z kopią uprawnień budowlanych i aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 4 do Oferty, e) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oborniki.starostwo.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach 64-610 Rogoźno, ul. Rolna 17.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach 64-610 Rogoźno, ul. Rolna 17.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.