eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy Las › Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej - ul. Leśna w Zielątkowie, gmina Suchy Las

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Suchy Las: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej - ul. Leśna w Zielątkowie, gmina Suchy Las
Numer ogłoszenia: 102353 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 061 8125161, faks 061 8125212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej - ul. Leśna w Zielątkowie, gmina Suchy Las.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; - roboty ziemne; - wykonanie krawężników i obrzeży; - wykonanie wjazdu w ul. Wierzbową - kostka brukowa betonowa: 35m2; - wykonanie chodnika - kostka brukowa betonowa: 1495 m2; - wykonanie wjazdów do posesji - kostka brukowa betonowa: 461 m2; - wykonanie odwodnienia; - roboty wykończeniowe oraz roboty inne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w kwocie: 15.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Pzp z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U.z 2007 r, Nr 223, poz. 1655 ze zm.); 5. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty; 6. Jako wykonawcy w ostatnich 5 latach (2004-2008) zrealizowali roboty o podobnym zakresie i stopniu komplikacji na łączną kwotę minimum 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych): a) w tym minimum 2 roboty - każda o wartości minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji zawierającym: 1. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 2. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 3. Aktualny wypis odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.3. 7. Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.4. 8. Cenę za wykonanie prac objętych przetargiem wyrażoną cyfrowo i słownie z uwzględnieniem kosztów i opłat związanych z ich realizacją. Cena uwzględnia należny VAT. Cena musi być wyrażona w PLN (należy ją wpisać do Formularza oferty). 9. Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.5. 10. Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzonym na jego podstawie kosztorysem będącym podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.6. 11. Oświadczenie o podwykonawcach - druk Nr 2.7. 12. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. 13. Dowód wniesienia wadium (potwierdzenie wykonania przelewu, kopia złożonej gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia). W przypadku wniesienia wadium w gotówce- należy dołączyć informację (oświadczenie Wykonawcy) na jakie konto należy dokonać zwrotu wadium. 14. Kosztorys ofertowy zgodny z załączonym kosztorysem uproszczonym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak podano wyżej lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las - pok. A-11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las - Biuro Obsługi Interesantów..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.