eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Gdańsk: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 102330 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
c) utylizacja skoszonej trawy.
2. Ogólna powierzchnia na zadaniach częściowych nr 1, 2, 3 wynosi:
a) pierwsze koszenie - 851 606 m2,
b) drugie koszenie - 851 606 m2,
c) dodatkowe koszenie (BOM 2) - 51.013 m2,
3. Ogółem powierzchnia na zadaniu nr 4 przy trzech koszeniach wynosi 3.491 m2.
4. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia każdego koszenia zostanie ustalony przez Zamawiającego w zależności od warunków lokalnych i pogodowych.
5. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć koszenie na terenie zarządzanym przez GZNK ZB, w terminie wskazanym w otrzymanym w formie pisemnej lub faksem i wystawionym przez kierownika Działu Eksploatacji albo upoważnionego przez niego pracownika zleceniu.
6. Planowane terminy koszeń na terenach gminnych:
pierwsze koszenie - maj - czerwiec 2012 r.
drugie koszenie - sierpień - wrzesień 2012 r.
dodatkowe koszenie (BOM-2) - lipiec 2012 r.
7. Planowane koszenie na terenach Skarbu Państwa objętych zadaniem częściowym nr 4 w terminach:
pierwsze koszenie - maj - czerwiec 2012 r.
drugie koszenie - lipiec - sierpień 2012 r.
trzecie koszenie - wrzesień 2012 r.
8. Koszenie winno być zakończone w terminie 15 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia.
9. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: informacja na temat wadium: Kwota wadium: 7 650,00 zł
CZĘŚĆ 1 - 2 600,00 zł
CZĘŚĆ 2 - 2 300,00 zł
CZĘŚĆ 3 - 2 700,00 zł
CZĘŚĆ 4 - 50,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
      a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
      W przypadku składania na jedno zadanie: - usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100.000 m2 .
      W przypadku składania na dwa zadania:
      - 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 200.000 m2.
      W przypadku składania na trzy zadania:
      - 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 300.000 m2.
      b) w przypadku składania oferty na zadanie 4:
      - 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 1.500 m2,
      c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz na zadanie 4:
      zadanie 1 lub zadanie 2 lub zadanie 3 oraz zadanie 4
      - 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100.000 m2,
      dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4
      - 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 200.000 m2,
      zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4
      -1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 300.000 m2.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać jeden z wykonawców.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
      w przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest dysponowanie co najmniej:
      - 6 kosiarkami,
      - 1 samochodem do 3 ton do wywożenia zgrabek
      w przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej:
      - 12 kosiarkami,
      - 2 samochodem do 3 ton do wywożenia zgrabek
      w przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej:
      - 18 kosiarkami,
      - 3 samochodami do 3 ton do wywożenia zgrabek
      b) w przypadku składania oferty na zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
      - 1 kosiarką,
      - 1 samochodem do 3 ton do wywożenia zgrabek
      c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz na zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
      - W przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
      - 6 kosiarkami,
      - 1 samochodem do 3 ton do wywożenia zgrabek
      W przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
      - 12 kosiarkami,
      - 2 samochodami do 3 ton do wywożenia grabek
      W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
      -18 kosiarkami,
      - 3 samochodami do 3 ton do wywożenia zgrabek
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
      w przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest wykazanie:
      - 1 osoby na stanowisku kierowniczym
      - 6 osób do obsługi kosiarek
      - 1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
      w przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest wykazanie:
      - 1 osoby na stanowisku kierowniczym
      - 12 osób do obsługi kosiarek
      - 2 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
      W przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest wykazanie:
      - 2 osób na stanowisku kierowniczym
      - 18 osób do obsługi kosiarek
      - 3 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia grabek
      b) w przypadku składania oferty na zadanie 4 wymagane jest wykazanie: - 1 osoby na stanowisku kierowniczym
      - 1 osoby do obsługi kosiarki
      - 1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
      c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
      W przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
      -1 osoby na stanowisku kierowniczym
      - 6 osób do obsługi kosiarek
      - 1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
      W przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
      - 1 osoby na stanowisku kierowniczym
      - 12 osób do obsługi kosiarek
      - 2 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
      W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
      - 2 osób na stanowisku kierowniczym
      - 18 osób do obsługi kosiarek
      - 3 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
      - w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 50.000 zł,
      - w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 50.000 zł,
      - w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 50.000 zł,
      - w przypadku składania oferty na zadanie 4 - 1 000 zł.

      W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    b) Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    c) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
    d) Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 24,60 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.05.2012.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 16.04.2012 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6, świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ,
    Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe -specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11,
    tel. 58 320 02 20 Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 1 i 2 w 2012 roku.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące:
      a) BOM 1 i 2 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia - 273.181 m2 - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia w 2012 roku stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 1 do siwz b) BOM 2 powierzchnię dodatkową o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia - 51.013 m2.-szczegółowy wykaz terenów dodatkowe koszenie stanowi Załącznik nr 1.1 Zadanie 1 do siwz.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 4, 5, 6 w 2012 roku.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące BOM 4, 5 i 6 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 265.001 m2 - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 2 do siwz.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 7, 8, 9 w 2012 roku.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące BOM 7, 8 i 9 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 313.424 m2- szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 3 do siwz.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie Skarbu Państwa w 2012 roku.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące tereny Skarbu Państwa o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 3.491 m2 - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 4 do siwz.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.