Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Gdańsk: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 102330 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
c) utylizacja skoszonej trawy.
2. Ogólna powierzchnia na zadaniach częściowych nr 1, 2, 3 wynosi:
a) pierwsze koszenie - 851 606 m2,
b) drugie koszenie - 851 606 m2,
c) dodatkowe koszenie (BOM 2) - 51.013 m2,
3. Ogółem powierzchnia na zadaniu nr 4 przy trzech koszeniach wynosi 3.491 m2.
4. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia każdego koszenia zostanie ustalony przez Zamawiającego w zależności od warunków lokalnych i pogodowych.
5. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć koszenie na terenie zarządzanym przez GZNK ZB, w terminie wskazanym w otrzymanym w formie pisemnej lub faksem i wystawionym przez kierownika Działu Eksploatacji albo upoważnionego przez niego pracownika zleceniu.
6. Planowane terminy koszeń na terenach gminnych:
pierwsze koszenie - maj - czerwiec 2012 r.
drugie koszenie - sierpień - wrzesień 2012 r.
dodatkowe koszenie (BOM-2) - lipiec 2012 r.
7. Planowane koszenie na terenach Skarbu Państwa objętych zadaniem częściowym nr 4 w terminach:
pierwsze koszenie - maj - czerwiec 2012 r.
drugie koszenie - lipiec - sierpień 2012 r.
trzecie koszenie - wrzesień 2012 r.
8. Koszenie winno być zakończone w terminie 15 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia.
9. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: informacja na temat wadium: Kwota wadium: 7 650,00 zł
CZĘŚĆ 1 - 2 600,00 zł
CZĘŚĆ 2 - 2 300,00 zł
CZĘŚĆ 3 - 2 700,00 zł
CZĘŚĆ 4 - 50,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
W przypadku składania na jedno zadanie: - usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100.000 m2 .
W przypadku składania na dwa zadania:
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 200.000 m2.
W przypadku składania na trzy zadania:
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 300.000 m2.
b) w przypadku składania oferty na zadanie 4:
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 1.500 m2,
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz na zadanie 4:
zadanie 1 lub zadanie 2 lub zadanie 3 oraz zadanie 4
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100.000 m2,
dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 200.000 m2,
zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4
-1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 300.000 m2.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać jeden z wykonawców.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
w przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 6 kosiarkami,
- 1 samochodem do 3 ton do wywożenia zgrabek
w przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 12 kosiarkami,
- 2 samochodem do 3 ton do wywożenia zgrabek
w przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 18 kosiarkami,
- 3 samochodami do 3 ton do wywożenia zgrabek
b) w przypadku składania oferty na zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 1 kosiarką,
- 1 samochodem do 3 ton do wywożenia zgrabek
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz na zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- W przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 6 kosiarkami,
- 1 samochodem do 3 ton do wywożenia zgrabek
W przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 12 kosiarkami,
- 2 samochodami do 3 ton do wywożenia grabek
W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
-18 kosiarkami,
- 3 samochodami do 3 ton do wywożenia zgrabek
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
w przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest wykazanie:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym
- 6 osób do obsługi kosiarek
- 1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
w przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest wykazanie:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym
- 12 osób do obsługi kosiarek
- 2 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
W przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest wykazanie:
- 2 osób na stanowisku kierowniczym
- 18 osób do obsługi kosiarek
- 3 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia grabek
b) w przypadku składania oferty na zadanie 4 wymagane jest wykazanie: - 1 osoby na stanowisku kierowniczym
- 1 osoby do obsługi kosiarki
- 1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
W przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
-1 osoby na stanowisku kierowniczym
- 6 osób do obsługi kosiarek
- 1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
W przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym
- 12 osób do obsługi kosiarek
- 2 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
- 2 osób na stanowisku kierowniczym
- 18 osób do obsługi kosiarek
- 3 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 50.000 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 50.000 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 50.000 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 4 - 1 000 zł.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
d) Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
Cena brutto - 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.05.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 16.04.2012 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ,
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe -specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11,
tel. 58 320 02 20 Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 1 i 2 w 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące:
a) BOM 1 i 2 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia - 273.181 m2 - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia w 2012 roku stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 1 do siwz b) BOM 2 powierzchnię dodatkową o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia - 51.013 m2.-szczegółowy wykaz terenów dodatkowe koszenie stanowi Załącznik nr 1.1 Zadanie 1 do siwz.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 4, 5, 6 w 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące BOM 4, 5 i 6 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 265.001 m2 - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 7, 8, 9 w 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące BOM 7, 8 i 9 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 313.424 m2- szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie Skarbu Państwa w 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące tereny Skarbu Państwa o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 3.491 m2 - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Adamskiego w Imielinie wraz z przebudową drogi."
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. zlokalizowanych w Kielcach Osiedle sieje
- Budowa infrastruktury sportowej w miejscowości Poręba Wielka zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- Remont przyłącza wodociągowego zasilającego budynek A w zimną wodę [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.