eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych i leśnych od m.Gościeszyn do m. Długi Bród droga gminna nr 130526C Gmina Rogowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Rogowo: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych i leśnych od m.Gościeszyn do m. Długi Bród droga gminna nr 130526C Gmina Rogowo.
Numer ogłoszenia: 102321 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Rogowie, ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3024053, fax 052 3024275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogowo.paluki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych i leśnych od m.Gościeszyn do m. Długi Bród droga gminna nr 130526C Gmina Rogowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postanowienia ogólne Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych i leśnych od m. Gościeszyn do m. Długi Bród droga gminna nr 130526C Gmina Rogowo. Zamówienie publiczne jest podzielone na dwa etapy (Etap I km 0+000,00 do km 1+345,00 L=1345,00 mb, Etap II km 1+345,00 do km 3+064,00 L=1719,00 mb). Łączna długość drogi 3064,00 mb. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: ETAP I (km 0+000,00 do km 1+345,00 L=1345,00 mb) 1. Roboty w zakresie burzenia -roboty pomiarowe - trasa dróg w terenie równinnym km -1,35 2. Fundamentowanie dróg -wyrównanie podbudowy tłuczniem wapiennym 0-16 mm zagęszczonym mechanicznie gr. 10 cm (w tym również na wjazdach) m3- 20,0 -ręczne wyrównanie podbudowy mieszanką asfaltową piaskowa wywrotką 10 Mg Mg- 15,0 3. Roboty w zakresie nawierzchni dróg -mechaniczne oczyszczenie nawierzchni powierzchniowo utrwalanej m2 -5547,50 - utrwalenie nawierzchni emulsją z grysem 10 dm3/m2 frakcji 8-12 m2 -5547,50 - utrwalenie nawierzchni emulsją z grysem 8 dm3/m2 frakcji 5-8 m2 -5547,50 4. Roboty wykończeniowe - umocnienie pobocza z frezu bitumicznego z recyklingu grub. 4 cm - alternatywnie tłuczeń wapienny 0-31,5 mm m2 -2017,50 ETAP II (km 1+345,00 do km 3+064,00 L=1719,00 mb) 1. Roboty w zakresie burzenia -roboty pomiarowe - trasa dróg w terenie równinnym km -1,72 -rozebranie bariery ochronnej żelbetowej typu - zakopiańska lekka m -30,0 2. Fundamentowanie dróg -wyrównanie podbudowy tłuczniem wapiennym 0-16 mm zagęszczanym mechanicznie grub. 5 cm m3- 314,00 Mg -75,0 -ręczne wyrównanie podbudowy mieszanka asfaltową standard 2 wywrotką 10 Mg na odcinku 200 mb*4=800 m2(dziury w nawierzchni bitumicznej) Mg - 25,0 m2 -2140,0 3. Roboty w zakresie nawierzchni dróg -ręczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej m2 - 6216,00 m -422,0 -utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową kationową z grysem 10 dm3/m2 frakcji 8-11 mm m2 - 6216,00 -utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową kationową z grysem 8 dm3/m2 frakcji 5-8 mm m2- 6216,00 m -385, m3 -23,0 4. Roboty wykończeniowe -ręczne planowanie pobocza m2 -3438,00 m -305,0 5. Montaż barier drogowych energochłonnych -bariera ochronna stalowa 1- stronna o masie 39 kg/m m - 52,00 -zakończenie barier ochronnych stalowych 1-stronnych o masie 39 kg/m m - 3,00 m -15,0 m -10,0 Droga gminna klasy D o uzbrojeniu (woda, telefon, linia energetyczna napowietrzna) z rzadka zabudową domów gospodarstw wiejskich. Uzbrojenie przebiega poza koroną drogi i nie koliduje z wykonaniem robót drogowych. Na całym odcinku droga posiada obustronny rów przydrożny. Odwodnienie odbywa się spadkiem poprzecznym i podłużnym do istniejących oczyszczonych i odtworzonych rowów przydrożnych. Wykonawca zapewni projekt oznakowania robót i organizacji ruchu na czas budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 (dwie) roboty podobne do przedmiotu zamówienia (za roboty podobne uznaje się wykonanie dróg w odpowiadającej klasie drogi gminnej lub wyższej - załącznik nr 4, 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5. 4)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-3 niniejszego rozdziału. 5)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) Parafowana każda strona umowy - załącznik nr 3; 3) Poświadczona kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dokumentów dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składaniem ofert. 5) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (podwykonawców) - załącznik nr 6. 6) Oświadczenie dotyczące, że Wykonawca zapoznał się z zakresem robót 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogowo.paluki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rogowie ul. Koscielna 8, 88-420 Rogowo.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rogowie ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo pokój nr 3 (sekretariat parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.