eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1021 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Ełk: Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana z dofinansowaniem z Programu Operacyjnego Infrastruk tura i Środowisko 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 334285-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340402-2016 ; 347476-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego  4, 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230, e-mail zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.42.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja zadania "Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk" w systemie projektuj - buduj. Zadanie inwestycyjne składa się z 4 części, tj.: - Część I - Park na osiedlu Bogdanowicza przy ul. Pięknej - Część II - Park na osiedlu Grunwaldzkim przy ul. Książąt Mazowieckich - Część III - Park na osiedlu Kajki w Ełku przy ul. Miłosza - Część IV - Park na osiedlu Kajki w Ełku między ul. Szosa Obwodowa a ul. Tuwima Tereny inwestycyjne nie znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe, które określają sposób zagospodarowania danego terenu. Poszczególne części zadania należy podzielić na 2 etapy inwestycyjne, tj.: I etap - polegać będzie na wykonaniu projektu dla całego zamierzenia inwestycyjnego dla określonej części z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie części robót, m.in.: ścinaniu i karczowaniu drzew i krzaków; oczyszczeniu i niwelacji istniejących terenów zielonych z formowaniem nasypów i wykopów; założenie zieleńców z nowymi nasadzeniami; wykonanie ciągów pieszych; dostawie i montażu elementów wyposażenia terenu; ułożenie kabli pod przyszłe oświetlenie zewnętrzne, wykonanie kanalizacji teletechnicznej pod przyszły monitoring wizyjny. II etap - polegać będzie na wykonaniu robót według wykonanego projektu w zakresie: wykonania placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych; wykonania placów i konstrukcji rekreacyjnych; wyposażenia parków w elementy małej architektury i rzeźby; montażu osprzętu oświetlenia zewnętrznego oraz monitoringu wizyjnego wraz z ich uruchomieniem. UWAGA W ramach niniejszego postępowania zamówieniem objęta będzie realizacja tylko I etapów poszczególnych części zamówienia. 1.1. Części zamówienia: 1.1.1. Część I - Park na osiedlu Bogdanowicza przy ul. Pięknej Teren przeznaczony pod lokalizację przedmiotu zamówienia oznaczony jest numerem ewidencyjnym nr 3209/96. Wykonawca zobowiązany będzie do: I. Wykonanie badań geologicznych na potrzeby projektu, II. Sporządzenia dokumentacji projektowej zgodnie z pkt. 1.2 oraz 1.3, z uwzględnieniem podziału na 2 etapy realizacyjne oraz uzyskania wynikających z obowiązujących przepisów i prawa budowlanego decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień, Zamawiający wymaga opracowania projektu wieży widokowej w terminie 60 dni od podpisania umowy. Przed opracowaniem projektu wykonawca przedłoży zamawiającemu wielowariantową koncepcję budowy wieży (minimum 3 warianty) do wyboru i akceptacji. III. Uzyskania pozwolenia na budowę, IV. Wykonania robót budowlanych I etapu na podstawie wykonanej dokumentacji zatwierdzonej przez Zamawiającego zgodnie z pkt.1.3, w tym: a) Elementy budowlane zagospodarowania terenu: - wykonanie pochylni łączącej istniejącą promenadę z projektowanym parkiem; konstrukcja żelbetowa, okładziny kamienne ścian, czapki kamienne gr. 6cm, pochwyt ze stali nierdzewnej, nawierzchnia pochylni z kostki kamiennej ciętej płomieniowanej gr. 6cm, - wymiana nawierzchni betonowej istniejącego chodnika na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie kruszywowej w otoczeniu krawężników betonowych o pow. 282m2, - wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych nieregularnych gr.5cm na podbudowie kruszywowej o pow. 267m2, - ewentualne odtworzenie zniszczonych nawierzchni utwardzonych po pracach budowlanych, b) Elementy roślinne zagospodarowania terenu: - ścinanie oraz karczowanie drzew i krzewów, - sadzenie: drzew 6szt; krzewów 285szt; bylin 2720szt; - założenie trawników poprzez darniowanie na warstwie humusu o gr. 5cm i pow. 7373m2, pozostały obszar trawniki dywanowe, - ewentualne odtworzenie zniszczonych nawierzchni trawiastych po pracach budowlanych, c) Elementy wyposażenia terenu: - dostawa i montaż budek lęgowych dla ptaków 10szt, - dostawa i montaż karmników dla ptaków 5szt. d) Elementy oświetlenia: - ułożenie kabli typy YKY wraz z uziomem o dł. 285m pod przyszłe oświetlenie parku, e) Elementy monitoringu wizyjnego: - wykonanie kanalizacji z 2 rur typu DVK 110 o dł. 75m pod przyszły monitoring parku, - okablowanie kanalizacji kablem typu LAN T11 (1 rura), - ustawienie studni kablowych prefabrykowanych typu SK-1 2szt. Wyżej podane ilości należy traktować jako minimalne do wykonania. V. Wykonania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (kosztorys powykonawczy, oświadczenia kierowników, protokoły odbiorów technicznych, dokumentacja geodezyjna, deklaracje i atesty wbudowanych materiałów). VI. Rocznej pielęgnacji założonej zieleni liczonej od dnia odbioru. a) Pielęgnacja drzew i krzewów po sadzeniu polegać będzie na: - podlewaniu, - odchwaszczaniu jeden raz w miesiącu w okresie wegetatywnym, - usuwaniu odrostów korzeniowych, - poprawieniu misek, - kopczykowaniu drzew i krzewów jesienią, - ściółkowanie gleby przekompostowaną korą drzew iglastych , gr. warstwy 5cm pod krzewami, - rozgarnięciu kopczyków wiosną i uformowaniu misek, - wymianie zniszczonych palików i wiązadeł, - przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi, - cięcia pielęgnacyjne i formujące, - nawożenie. b) Pielęgnacja bylin i pnączy polegać będzie na: - odchwaszczaniu jeden raz w miesiącu w okresie wegetatywnym, - sprawdzeniu stanu poprowadzenia pędu na podporze i w razie konieczności podwiązaniu, - kopczykowanie jesienią, - rozgarnięcie kopczyków wiosną i uformowanie miski, - ściółkowanie gleby przekompostowaną korą drzew iglastych , gr. warstwy 5cm c) Pielęgnacja trawników w czasie wegetacji polegać będzie na: - koszeniu średnio co 5-10dni w zależności od potrzeb, - systematyczne nawożenie - częstość zależy od jakości stosowanych nawozów, - podlewanie - w przypadku braku opadów w upalne lata, - wałowanie po zimie, - grabienie i napowietrzanie darni - kilkakrotnie w sezonie wegetacji, Zieleń (drzewa i krzewy), która w okresie gwarancji nie przyjęła się lub uschła podlega wymianie na nową. UWAGA: 1. Elementy zawarte w PFU, a nie wymienione w realizacji robót budowlanych podlegają jedynie zaprojektowaniu zgodnie z pkt. 1.2 i 1.3, które będą realizowane jako 2 etap inwestycji. 2. W przypadku nie otrzymania dofinansowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zgodnie z zapisami Ustawy PZP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy "Zamierzenia polegającego na przebudowie infrastruktury publicznej w rejonie cypla przy ul. Pięknej na Os. Bogdanowicza, dla rozwoju funkcji rekreacyjno-turystycznych w mieście-Projekt". Załączone przedmiary robót są przykładowe, określające orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony PFU i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z Program Funkcjonalno- Użytkowy "Zamierzenia polegającego na przebudowie infrastruktury publicznej w rejonie cypla przy ul. Pięknej na Os. Bogdanowicza, dla rozwoju funkcji rekreacyjno-turystycznych w mieście-Projekt". Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego PFU. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy zestawienie elementów zamówienia podlegających wycenie oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 700 000 zł. 1.1.2. Część II - Park na osiedlu Grunwaldzkim przy ul. Książąt Mazowieckich Teren przeznaczony pod lokalizację przedmiotu zamówienia oznaczony jest numerem ewidencyjnym nr 691/31, 691/23. Wykonawca zobowiązany będzie do: I. Wykonanie badań geologicznych na potrzeby projektu, II. Sporządzenia dokumentacji projektowej zgodnie z pkt. 1.2 oraz 1.3, z uwzględnieniem podziału na 2 etapy realizacyjne oraz uzyskania wynikających z obowiązujących przepisów i prawa budowlanego decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień, III. Uzyskania pozwolenia na budowę, IV. Wykonania robót budowlanych I etapu na podstawie wykonanej dokumentacji zatwierdzonej przez Zamawiającego zgodnie z pkt.1.3, w tym: a) Elementy budowlane zagospodarowania terenu: - wykonanie nawierzchni mineralnej (kamień naturalny, łupki wysokogórskie, lepiszcze wiążące), stabilizowanej, wodoprzepuszczalnej o dwóch warstwach (warstwa górna frakcji 0/8mm gr. 3cm; warstwa dolna frakcji 0/16mm gr. 5cm,) na podbudowie kruszywowej wodoprzepuszczalnej w otoczeniu obrzeży kamiennych o pow. 478m2, Zamawiający wymagać będzie zabezpieczenia nawierzchni na okres zimowy poprzez zastosowanie odpowiednich posypek ekologicznych o frakcji 2-5mm zwiększających antypoślizgowość i mrozoodporność nawierzchni przez okres 3 lat. - wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych ciętej nieregularnej gr. 5cm na podbudowie kruszywowej w otoczeniu obrzeży kamiennych o pow. 50m2 z wypełnieniem spoin miałem kamiennym, - ewentualne odtworzenie zniszczonych nawierzchni utwardzonych po pracach budowlanych, - wykonanie rabaty z gabionu z siedziskami o średnicy 15,8m oraz 11,0m, - odmulenie i oczyszczenie istniejącego rowu melioracyjnego o dł. ok. 145m. Na skarpach należy założyć trawniki, dno umocnić obustronnym faszynowaniem, - wykonanie nowego przepustu betonowego D1200 z murkami czołowymi prefabrykowanymi lub żelbetowymi na końcach przepustu, b) Elementy roślinne zagospodarowania terenu: - ścinanie oraz karczowanie drzew i krzewów, - sadzenie: drzew 82szt; krzewów 1078szt; bylin 5836szt; - założenie trawników poprzez darniowanie na warstwie humusu o gr. 5cm i pow. 4878m2, pozostały obszar trawniki dywanowe, - ewentualne odtworzenie zniszczonych nawierzchni trawiastych po pracach budowlanych, c) Elementy wyposażenia terenu: - dostawa i montaż budek lęgowych dla ptaków 10szt, - dostawa i montaż karmników dla ptaków 5szt. d) Elementy oświetlenia: - ułożenie kabli typy YKY wraz z uziomem o dł. 600m pod przyszłe oświetlenie parku, e) Elementy monitoringu wizyjnego: - wykonanie kanalizacji z 2 rur typu DVK 110 o dł. 200m pod przyszły monitoring parku, - okablowanie kanalizacji kablem typu LAN T11 (1 rura), - ustawienie studni kablowych prefabrykowanych typu SK-1 3szt. Wyżej podane ilości należy traktować jako minimalne do wykonania. V. Wykonania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (kosztorys powykonawczy, oświadczenia kierowników, protokoły odbiorów technicznych, dokumentacja geodezyjna, deklaracje i atesty wbudowanych materiałów). VI. Rocznej pielęgnacji założonej zieleni liczonej od dnia odbioru. a) Pielęgnacja drzew i krzewów po sadzeniu polegać będzie na: - podlewaniu, - odchwaszczaniu jeden raz w miesiącu w okresie wegetatywnym, - usuwaniu odrostów korzeniowych, - poprawieniu misek, - kopczykowaniu drzew i krzewów jesienią, - ściółkowanie gleby przekompostowaną korą drzew iglastych , gr. warstwy 5cm pod krzeami, - rozgarnięciu kopczyków wiosną i uformowaniu misek, - wymianie zniszczonych palików i wiązadeł, - przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi, - cięcia pielęgnacyjne i formujące, - nawożenie. b) Pielęgnacja bylin i pnączy polegać będzie na: - odchwaszczaniu jeden raz w miesiącu w okresie wegetatywnym, - sprawdzeniu stanu poprowadzenia pędu na podporze i w razie konieczności podwiązaniu, - kopczykowanie jesienią, - rozgarnięcie kopczyków wiosną i uformowanie miski, - ściółkowanie gleby przekompostowaną korą drzew iglastych , gr. warstwy 5cm c) Pielęgnacja trawników w czasie wegetacji polegać będzie na: - koszeniu średnio co 5-10dni w zależności od potrzeb, - systematyczne nawożenie - częstość zależy od jakości stosowanych nawozów, - podlewanie - w przypadku braku opadów w upalne lata, - wałowanie po zimie, - grabienie i napowietrzanie darni - kilkakrotnie w sezonie wegetacji, Zieleń (drzewa i krzewy), która w okresie gwarancji nie przyjęła się lub uschła podlega wymianie na nową. UWAGA: 1. Elementy zawarte w PFU, a nie wymienione w realizacji robót budowlanych podlegają jedynie zaprojektowaniu zgodnie z pkt. 1.2 i 1.3, które będą realizowane jako 2 etap inwestycji. 2. W przypadku nie otrzymania dofinansowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zgodnie z zapisami Ustawy PZP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy "Zamierzenia polegającego na przebudowie infrastruktury publicznej na terenie osiedla Grunwaldzkiego w Ełku, dla rozwoju funkcji rekreacyjno-turystycznych w mieście-Projekt". Załączone przedmiary robót są przykładowe, określające orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony PFU i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z Program Funkcjonalno-Użytkowy "Zamierzenia polegającego na przebudowie infrastruktury publicznej na terenie osiedla Grunwaldzkiego w Ełku, dla rozwoju funkcji rekreacyjno- turystycznych w mieście-Projekt". Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego PFU. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy zestawienie elementów zamówienia podlegających wycenie oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 450 000 zł. 1.1.3. Część III - Park na osiedlu Kajki w Ełku przy ul. Miłosza Teren przeznaczony pod lokalizację przedmiotu zamówienia oznaczony jest numerem ewidencyjnym nr 1392/78. Wykonawca zobowiązany będzie do: I. Sporządzenia dokumentacji projektowej zgodnie z pkt. 1.2 oraz 1.3, z uwzględnieniem podziału na 2 etapy realizacyjne oraz uzyskania wynikających z obowiązujących przepisów i prawa budowlanego decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień, II. Uzyskania pozwolenia na budowę, III. Wykonania robót budowlanych I etapu na podstawie wykonanej dokumentacji zatwierdzonej przez Zamawiającego zgodnie z pkt.1.3, w tym: a) Elementy budowlane zagospodarowania terenu: - wykonanie nawierzchni mineralnej (kamień naturalny, łupki wysokogórskie, lepiszcze wiążące), stabilizowanej, wodoprzepuszczalnej o dwóch warstwach (warstwa górna frakcji 0/8mm gr. 3cm; warstwa dolna frakcji 0/16mm gr. 5cm,) na podbudowie kruszywowej wodoprzepuszczalnej w otoczeniu obrzeży kamiennych o pow. 760m2, Zamawiający wymagać będzie zabezpieczenia nawierzchni na okres zimowy poprzez zastosowanie odpowiednich posypek ekologicznych o frakcji 2-5mm zwiększających antypoślizgowość i mrozoodporność nawierzchni przez okres 3 lat. - wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych kwadratowych gr. 5cm na podbudowie kruszywowej w otoczeniu obrzeży kamiennych o pow. 809m2, - ewentualne odtworzenie zniszczonych nawierzchni utwardzonych po pracach budowlanych, b) Elementy roślinne zagospodarowania terenu: - ścinanie oraz karczowanie drzew i krzewów, - niwelacja terenu, formowanie i zagęszczenie nasypów, - sadzenie: drzew 80szt; krzewów 241szt; bylin 212szt; - założenie trawników poprzez darniowanie na warstwie humusu o gr. 5cm i pow. 3700m2, pozostały obszar trawniki dywanowe, - ewentualne odtworzenie zniszczonych nawierzchni trawiastych po pracach budowlanych, c) Elementy wyposażenia terenu: - dostawa i montaż budek lęgowych dla ptaków 10szt, - dostawa i montaż karmników dla ptaków 5szt. d) Elementy oświetlenia: - ułożenie kabli typy YKY wraz z uziomem o dł. 430m pod przyszłe oświetlenie parku, - wykonanie przyłącza wraz z ustawieniem szafki z układem pomiarowym, e) Elementy monitoringu wizyjnego: - wykonanie kanalizacji z 2 rur typu DVK 110 o dł. 70m pod przyszły monitoring parku, - okablowanie kanalizacji kablem typu LAN T11 (1 rura), - ustawienie studni kablowych prefabrykowanych typu SK-1 2szt. Wyżej podane wartości należy traktować jako minimalne do wykonania. IV. Wykonania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (kosztorys powykonawczy, oświadczenia kierowników, protokoły odbiorów technicznych, dokumentacja geodezyjna, deklaracje i atesty wbudowanych materiałów). V. Rocznej pielęgnacji założonej zieleni liczonej od dnia odbioru. a) Pielęgnacja drzew i krzewów po sadzeniu polegać będzie na: - podlewaniu, - odchwaszczaniu jeden raz w miesiącu w okresie wegetatywnym, - usuwaniu odrostów korzeniowych, - poprawieniu misek, - kopczykowaniu drzew i krzewów jesienią, - ściółkowanie gleby przekompostowaną korą drzew iglastych , gr. warstwy 5cm pod krzeami, - rozgarnięciu kopczyków wiosną i uformowaniu misek, - wymianie zniszczonych palików i wiązadeł, - przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi, - cięcia pielęgnacyjne i formujące, - nawożenie. b) Pielęgnacja bylin i pnączy polegać będzie na: - odchwaszczaniu jeden raz w miesiącu w okresie wegetatywnym, - sprawdzeniu stanu poprowadzenia pędu na podporze i w razie konieczności podwiązaniu, - kopczykowanie jesienią, - rozgarnięcie kopczyków wiosną i uformowanie miski, - ściółkowanie gleby przekompostowaną korą drzew iglastych , gr. warstwy 5cm c) Pielęgnacja trawników w czasie wegetacji polegać będzie na: - koszeniu średnio co 5-10dni w zależności od potrzeb, - systematyczne nawożenie - częstość zależy od jakości stosowanych nawozów, - podlewanie - w przypadku braku opadów w upalne lata, - wałowanie po zimie, - grabienie i napowietrzanie darni - kilkakrotnie w sezonie wegetacji, Zieleń (drzewa i krzewy), która w okresie gwarancji nie przyjęła się lub uschła podlega wymianie na nową. UWAGA: 1. Elementy zawarte w PFU, a nie wymienione w realizacji robót budowlanych podlegają jedynie zaprojektowaniu zgodnie z pkt. 1.2 i 1.3, które będą realizowane jako 2 etap inwestycji. 2. W przypadku nie otrzymania dofinansowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zgodnie z zapisami Ustawy PZP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy "Zamierzenia polegającego na przebudowie infrastruktury publicznej na terenie osiedla Kajki w Ełku przy ul. Miłosza, dla rozwoju funkcji rekreacyjno-turystycznych w mieście-Projekt". Załączone przedmiary robót są przykładowe, określające orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony PFU i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z Program Funkcjonalno-Użytkowy "Zamierzenia polegającego na przebudowie infrastruktury publicznej na terenie osiedla Kajki w Ełku przy ul. Miłosza, dla rozwoju funkcji rekreacyjno- turystycznych w mieście-Projekt". Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego PFU. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy zestawienie elementów zamówienia podlegających wycenie oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 900 000 zł. 1.1.4. Część IV - Park na osiedlu Kajki w Ełku między ul. Szosa Obwodowa a ul. Tuwima Teren przeznaczony pod lokalizację przedmiotu zamówienia oznaczony jest numerem ewidencyjnym nr 1392/48. Wykonawca zobowiązany będzie do: I. Sporządzenia dokumentacji projektowej zgodnie z pkt. 1.2 oraz 1.3, z uwzględnieniem podziału na 2 etapy realizacyjne oraz uzyskania wynikających z obowiązujących przepisów i prawa budowlanego decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień, II. Uzyskania pozwolenia na budowę, III. Wykonania robót budowlanych I etapu na podstawie wykonanej dokumentacji zatwierdzonej przez Zamawiającego zgodnie z pkt.1.3, w tym: a) Elementy budowlane zagospodarowania terenu: - wykonanie nawierzchni mineralnej (kamień naturalny, łupki wysokogórskie, lepiszcze wiążące), stabilizowanej, wodoprzepuszczalnej o dwóch warstwach (warstwa górna frakcji 0/8mm gr. 3cm; warstwa dolna frakcji 0/16mm gr. 5cm,) na podbudowie kruszywowej wodoprzepuszczalnej w otoczeniu obrzeży kamiennych o pow. o pow. 672m2, Zamawiający wymagać będzie zabezpieczenia nawierzchni na okres zimowy poprzez zastosowanie odpowiednich posypek ekologicznych o frakcji 2-5mm zwiększających antypoślizgowość i mrozoodporność nawierzchni przez okres 3 lat. - wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych kwadratowych gr. 5cm na podbudowie kruszywowej w otoczeniu obrzeży kamiennych o pow. 1081m2, - wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych ciętej nieregularnej gr.5cm na podbudowie kruszywowej o pow. 217m2 z wypełnieniem spoin trawą, - wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych ciętej nieregularnej gr. 5cm na podbudowie kruszywowej w otoczeniu obrzeży kamiennych o pow. 214m2 z wypełnieniem spoin miałem kamiennym, - ewentualne odtworzenie zniszczonych nawierzchni utwardzonych po pracach budowlanych, b) Elementy roślinne zagospodarowania terenu: - ścinanie oraz karczowanie drzew i krzewów, - niwelacja terenu, formowanie i zagęszczenie nasypów, - wykonanie dwóch stawów o łącznej pow. 420m2 i głębokości do 1,5m. Dno i skarpy stawów należy umocnić brukiem z kamienia naturalnego o gr. 15cm, - sadzenie: drzew 74szt; krzewów 241szt; bylin 212szt; - założenie trawników poprzez darniowanie na warstwie humusu o gr. 5cm i pow. 4680m2, pozostały obszar trawniki dywanowe, - ewentualne odtworzenie zniszczonych nawierzchni trawiastych po pracach budowlanych, c) Elementy wyposażenia terenu: - dostawa i montaż budek lęgowych dla ptaków 10szt, - dostawa i montaż karmników dla ptaków 5szt. d) Elementy oświetlenia: - ułożenie kabli typy YKY wraz z uziomem o dł. 500m pod przyszłe oświetlenie parku, e) Elementy monitoringu wizyjnego: - wykonanie kanalizacji z 2 rur typu DVK 110 o dł. 270m pod przyszły monitoring parku, - okablowanie kanalizacji kablem typu LAN T11 (1 rura), - ustawienie studni kablowych prefabrykowanych typu SK-1 4szt. Wyżej podane wartości należy traktować jako minimalne do wykonania. IV. Wykonania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (kosztorys powykonawczy, oświadczenia kierowników, protokoły odbiorów technicznych, dokumentacja geodezyjna, deklaracje i atesty wbudowanych materiałów). V. Rocznej pielęgnacji założonej zieleni liczonej od dnia odbioru. a) Pielęgnacja drzew i krzewów po sadzeniu polegać będzie na: - podlewaniu, - odchwaszczaniu jeden raz w miesiącu w okresie wegetatywnym, - usuwaniu odrostów korzeniowych, - poprawieniu misek, - kopczykowaniu drzew i krzewów jesienią, - ściółkowanie gleby przekompostowaną korą drzew iglastych , gr. warstwy 5cm pod krzeami, - rozgarnięciu kopczyków wiosną i uformowaniu misek, - wymianie zniszczonych palików i wiązadeł, - przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi, - cięcia pielęgnacyjne i formujące, - nawożenie. b) Pielęgnacja bylin i pnączy polegać będzie na: - odchwaszczaniu jeden raz w miesiącu w okresie wegetatywnym, - sprawdzeniu stanu poprowadzenia pędu na podporze i w razie konieczności podwiązaniu, - kopczykowanie jesienią, - rozgarnięcie kopczyków wiosną i uformowanie miski, - ściółkowanie gleby przekompostowaną korą drzew iglastych , gr. warstwy 5cm c) Pielęgnacja trawników w czasie wegetacji polegać będzie na: - koszeniu średnio co 5-10dni w zależności od potrzeb, - systematyczne nawożenie - częstość zależy od jakości stosowanych nawozów, - podlewanie - w przypadku braku opadów w upalne lata, - wałowanie po zimie, - grabienie i napowietrzanie darni - kilkakrotnie w sezonie wegetacji, Zieleń (drzewa i krzewy), która w okresie gwarancji nie przyjęła się lub uschła podlega wymianie na nową. UWAGA: 1. Elementy zawarte w PFU, a nie wymienione w realizacji robót budowlanych podlegają jedynie zaprojektowaniu zgodnie z pkt. 1.2 i 1.3, które będą realizowane jako 2 etap inwestycji. 2. W przypadku nie otrzymania dofinansowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zgodnie z zapisami Ustawy PZP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy "Zamierzenia polegającego na przebudowie infrastruktury publicznej na terenie osiedla Kajki w Ełku między ulicą Szosa Obwodowa a ul. Tuwima, dla rozwoju funkcji rekreacyjno- turystycznych w mieście-Projekt". Załączone przedmiary robót są przykładowe, określające orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony PFU i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z Program Funkcjonalno-Użytkowy "Zamierzenia polegającego na przebudowie infrastruktury publicznej na terenie osiedla Kajki w Ełku między ulicą Szosa Obwodowa a ul. Tuwima, dla rozwoju funkcji rekreacyjno- turystycznych w mieście-Projekt". Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego PFU. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy zestawienie elementów zamówienia podlegających wycenie oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 950 000 zł. 1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie dokumentacji projektowej dotycząca każdej części Wykonawca powinien opracować dla każdej w/w części zamówienia oddzielne opracowanie projektowe na całość przedsięwzięcia objętego programem funkcjonalno-użytkowym. Projekt należy wykonać z podziałem na 2 etapy realizacji. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pozwolenie na budowę dla każdego opracowania. W cenie opracowania dokumentacji powinny być zawarte wszelkie koszty związane z uzyskaniem niezbędnych decyzji oraz uzgodnień. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: - projekt budowlany 5 egz. - projekt wykonawczy branży architektonicznej 5 egz. - projekt wykonawczy branży konstrukcyjnej 5 egz. - projekt wykonawczy branży drogowej 5 egz. - projekt wykonawczy branży elektrycznej i teletechnicznej 5 egz. - projekt wykonawczy branży sanitarnej 5 egz. - specyfikacje techniczne wykonania robót 2 egz. - przedmiary robót wraz z kosztorysami 2 egz. - wersja elektroniczna projektów w wersji PDF oraz edytowalnej (np. *.cad, *.doc, *.ath, ) na płycie CD Opracowana dokumentacja podlegać będzie uzgodnieniu z Zamawiającym. Projektant zobowiązany będzie uzyskać pozytywną opinię autora programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i zastosowanych materiałów. Opracowanie dokumentacji projektowej powinno być poprzedzone wykonaniem badań geologicznych w zakresie umożliwiającym wykonanie projektowanych konstrukcji. 1.3. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów dotycząca każdej części. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania rozwiązań i materiałów nie gorszych niż określa Program funkcjonalno-użytkowy, w ilościach nie mniejszych niż wskazane z zamówieniu. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. UWAGA: Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 1.3.1. Wymagania Zamawiającego w zakresie nawierzchni mineralnych Nawierzchnia mineralna powinna być: a) przeznaczona do wykonania ścieżek spacerowych i alei w parkach i innych miejsc przeznaczonych do rekreacji, nadająca się do użytku przez osoby niepełnosprawne, b) z kruszywa łamanego, c) składać się z czystego materiału budowlanego z wysokogatunkowych surowców, takich jak; kamień naturalny, łupki wysokogórskie oraz ekologiczne lepiszcza wiążące, d) wodoprzepuszczalna, nie krusząca się, nie pyląca, nie brudząca, odporna na działanie zewnętrznych warunków atmosferycznych oraz ścieranie, e) składająca się z dwóch warstw: górna frakcji 0/8mm gr. 3cm; dolna frakcji 0/16mm gr. 5cm, f) nachylona maksymalnie: podłużnie do 10%, poprzecznie do 5%, g) zagęszczana statyczne w celu zachowania wodoprzepuszczalności (dopuszczalne jest stosowanie ciężkich walców lub ubijaków ręcznych), 1.4. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne w tym: niwelacja terenu, formowanie nasypów, rowów i stawów, c) nasadzenia drzew krzewów i bylin, d) założenie trawników, e) wykonanie podbudowy pod nawierzchnie, f) wykonanie nawierzchni utwardzonych i mineralnych, g) wykonanie kanalizacji instalacji elektrycznych i teletechnicznych, h) montaż wyposażenia i małej architektury, i) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.4.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.4.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 1.4.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności. 1.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45112710-5
Dodatkowe kody CPV: 45112711-2, 45112720-8, 71000000-8, 71310000-1, 71400000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Park na osiedlu Bogdanowicza przy ul. Pięknej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT729255.28
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TOP KOP Krzysztof Świtaj,  ,  ul. Armii Krajowej 16/17,  19-500,  Gołdap,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 657373.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 657373.01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 894964.49
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Park na osiedlu Grunwaldzkim przy ul. Książąt Mazowieckich
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT494988.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TOP KOP Krzysztof Świtaj,  ,  ul. Armii Krajowej 16/17,  19-500,  Gołdap,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 534178.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 534178.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 769718.64
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Park na osiedlu Kajki w Ełku przy ul. Miłosza
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT902755.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TOP KOP Krzysztof Świtaj,  ,  ul. Armii Krajowej 16/17,  19-500,  Gołdap,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1013147.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1013147.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1333045.24
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Park na osiedlu Kajki w Ełku między ul. Szosa Obwodowa a ul. Tuwima
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT996715.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TOP KOP Krzysztof Świtaj,  ,  ul. Armii Krajowej 16/17,  19-500,  Gołdap,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 934484.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 934484.69
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1176921.34
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.