eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa 89 sztuk karterów przekładni pośredniej, zwanych dalej karterami, wykonanych zgodnie z rys. nr B71.40.008-A dostarczonym przez Zamawiającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-15

Gliwice: Dostawa 89 sztuk karterów przekładni pośredniej, zwanych dalej karterami, wykonanych zgodnie z rys. nr B71.40.008-A dostarczonym przez Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 102140 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Urządzeń Mechanicznych OBRUM Gliwice, ul. Toszecka 102, 44-117 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 301 92 48, fax (032) 231 58 87.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.obrum.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 89 sztuk karterów przekładni pośredniej, zwanych dalej karterami, wykonanych zgodnie z rys. nr B71.40.008-A dostarczonym przez Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Części przekładni i elementów napędowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.14.20.00 - Części przekładni i elementów napędowych Kod CPV wg słownika 2008: 42.14.20.00 - Części przekładni i elementów napędowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie przedstawienie dokumentu (odpisu, zaświadczenia), z którego będzie wynikać, że Wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Do potwierdzenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia: 1.Oświadczenie stanowiące dodatek nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Do potwierdzenia: 1.Oświadczenie stanowiące dodatek nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta - z wykorzystaniem formularza stanowiącego dodatek nr 1 do specyfikacji. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - dodatek nr 2 do specyfikacji. Projekt umowy - dodatek nr 3 (należy dostarczyć podpisany). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Wszystkie dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrum.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.obrum.gliwice.pl siedziba Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, tj. OBRUM ul. Toszecka 102 44-117 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.