To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Łuków: Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w projekcie pn. Mobilna młodzież uczy się i pracuje w Europie
Numer ogłoszenia: 102095 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52291 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta, ul. Międzyrzecka 70, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7980603, faks 025 7986220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w projekcie pn. Mobilna młodzież uczy się i pracuje w Europie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu w Zespole Szkół nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łukowie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego i niemieckiego oraz zajęć pedagogicznych i kulturoznawczych, w ramach projektu Mobilna młodzież uczy się i pracuje w Europie - Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo realizowane przez FRSE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na zasadach Programu Leonardo da Vinci będącego częścią Programu Uczenie się przez całe życie. Liderem projektu jest Zespół Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta, ul. Międzyrzecka 70 w Łukowie. Nr ewidencyjny projektu: 2012-1-PL1-LEO01-27638. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 następujących części: Część 1 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Kurs języka angielskiego - w łącznej ilości 48 godzin dydaktycznych (1 grupa x 48 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 kwietnia 2013 r. Część 2 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Kurs języka niemieckiego - w łącznej ilości 48 godzin dydaktycznych (1 grupa x 48 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 maja 2013 r. Część 3 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Szkolenie pedagogiczne dla osób odbywających praktyki w Niemczech i Wielkiej Brytanii - w łącznej ilości 12 godzin dydaktycznych (2 grupy x 6 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 maja 2013 r. czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut nieprzerwanej pracy. Liczba osób w jednej grupie wynosi 15 osób. Część 4 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Prezentacja o miejscach odbywania praktyk w Wielkiej Brytanii - w łącznej ilości 2 godzin dydaktycznych (1 grupa x 2 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 kwietnia 2013 r. Część 5 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Prezentacja o miejscach odbywania praktyk w Niemczech - w łącznej ilości 2 godzin dydaktycznych (1 grupa x 2 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 maja 2013 r. 3. Szczegółowy harmonogram i rozkład zajęć na każdy semestr opracowuje Koordynator projektu w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół Zawodowych nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie oraz Koordynatorem projektu. Harmonogram będzie obejmował siedem dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w wyznaczonych terminach, dlatego do czasu zatwierdzenia harmonogramu na każdy semestr wymagana jest od Wykonawcy pełna dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do godz. 19:00. 4. Zakres obowiązków Wykonawcy: - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, - opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów/Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu, przeprowadzenie diagnozy/testów na wstępie i na zakończenie zajęć dla każdej grupy - sporządzanie analizy ilościowej i jakościowej wyników diagnozy, - prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, - bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, - sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, - współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 5. Wszystkie zajęcia będą prowadzone w pomieszczeniach znajdujących się w Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie przy ul. Międzyrzeckiej 70.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt - Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo realizowane przez FRSE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na zasadach Programu Leonardo da Vinci będącego częścią Programu Uczenie się przez całe życie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Kurs języka niemieckiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Peplak, os. Chącińskiego 13/24, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4800,00
Oferta z najniższą ceną: 2592,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Szkolenie pedagogiczne dla osób odbywających praktyki w Niemczech i Wielkiej Brytanii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marcin Grzyb, ul. Wyszyńskiego 54/16, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 960,00
Oferta z najniższą ceną: 960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Prezentacja o miejscach odbywania praktyk w Niemczech
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Peplak, os. Chącińskiego 13/24, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160,00
Oferta z najniższą ceną: 100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 160,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1356L na odcinku Hermanów - dr. wojewódzka nr 808
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń SPZOZ w Łukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1215L na odcinku Hermanów - Wola Bystrzycka
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: przetargi w Łukowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.