eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wykonanie modernizacji instalacji przygotowania ciepła z montażem instalacji solarnej opartej na kolektorach słonecznych w budynku głównym Szpitala powiatowego ZP ZOZ w Otwocku przy ul. Batorego 44

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-15

Otwock: Wykonanie modernizacji instalacji przygotowania ciepła z montażem instalacji solarnej opartej na kolektorach słonecznych w budynku głównym Szpitala powiatowego ZP ZOZ w Otwocku przy ul. Batorego 44
Numer ogłoszenia: 102050 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793876, 0227795041 w. 225, fax 022 7793602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-otwock.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji instalacji przygotowania ciepła z montażem instalacji solarnej opartej na kolektorach słonecznych w budynku głównym Szpitala powiatowego ZP ZOZ w Otwocku przy ul. Batorego 44.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w istniejącej kotłowni gazowo-olejowej zlokalizowanej w Szpitalu Powiatowym ZP ZOZ Otwock przy ul. Batorego 44 wraz montażem kolektorów słonecznych na dachu budynków głównego Szpitala na podstawie załączonego projektu i kosztorysu nakładczego (załącznik nr 5 do SIWZ) Przedmiot zamówienia obejmuje równocześnie wszelkie niezbędne prace roboty remontowo-montażowe towarzyszącymi tej inwestycji wraz z dostawą niezbędnych materiałów budowlanych do ich wykonania . Szczegółowy opis przedmiotu zawierający m.in. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i zakres rzeczowy zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, co oznacza, że całość wyżej wymienionych robót remontowych stanowi jedno zadanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy uczestniczący w tym postępowaniu zobowiązani są wnieść wadium w kwocie : 10 000 PLN Wadium należy wnieść przed terminem złożenia oferty, zaś oryginalny dowód wniesienia wadium (dotyczy wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu), powinien być załączony do oferty. Wykonawca, który złożył ofertę niezabezpieczoną wymaganą kwotą wadium zostanie wykluczony z postępowania i jego oferta nie będzie rozpatrywana . Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (WBK S.A. 98 1090 1753 0000 0001 0354 6023 ) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst w :Dz.U. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej , gwarancji ubezpieczeniowej musi być wystawione na druku jednostki dokonującej poręczenia lub wydającej gwarancję w sposób odpowiadający obowiązującym przepisom, a okres ważności poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania z ofertą. Poręczenie lub gwarancja stanowiąca wadium musi zawierać m.in. następujące zapisy: a. nazwa i siedziba Wykonawcy i wystawcy poręczenia lub gwarancji b. określenie wierzytelności jaka będzie zabezpieczona poręczeniem lub gwarancją c. określenie okresu ważności d. określenie zasad wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji e. zobowiązanie banku lub instytucji ubezpieczeniowej do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty wystosowane przez Zamawiającego , zgodnie z art. 46 ustawy Pzp, zawierające oświadczenie , że * Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 ze zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ponadto warunkiem udziału w postępowaniu winno być ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona weryfikacji tych warunków w oparciu o złożone oświadczenia Wykonawcy oraz złożonych dokumentów. Zamawiający oceni spełnienie wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia w. wym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 8.2 SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w. wym. warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1 Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Pzp. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna, zaleca się załączenie umowy Spółki z zakresem reprezentacji. 1.3 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Stosownych zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6 Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takowych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; Zamawiający dokona weryfikacji tych warunków w oparciu o złożone oświadczenia Wykonawcy oraz złożonych dokumentów. 1.7 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż cena złożonej oferty. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia tego warunku na podstawie załączonej do oferty polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt posiadania wymaganego ubezpieczenia. UWAGA! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.2-1.6, składa dokumenty określone w par. 2 rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów. 2.1 Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie- co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania przez wykonawców referencji na potwierdzenie należytego wykonania robót, winny być one podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu na rzecz którego były wykonywane roboty. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia tego warunku w oparciu o załączony przez Wykonawcę wykaz (stanowiący załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego) oraz treść referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 2.2 Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu należytego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien obejmować osoby, które będą kierowały robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia. Osoby które będą kierowały robotami powinny posiadać stosowne uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2003 r. nr 207, poz. 2016 z późn. zm.)- wzór takiego wykazu stanowi zał. nr 3 do Formularza Ofertowego ). Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych kopii uprawnień zawodowych pracownika i aktualnego zaświadczenia przynależności do samorządu zawodowego. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 3.1 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych, lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia tego warunku w oparciu o załączone przez Wykonawcę dokumenty w powyższym zakresie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-otwock.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku, 05-400 Otwock, ul. Batorego 44, Dział Zamówień Publicznych, p.nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrekcji Szpitala Powiatowego ZP ZOZ w Otwocku, ul. Batorego 44.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przy dokonywaniu zakupu towarów i usług ze środków bezzwrotnej pomocy zagranicznej przysługują pewne ułatwienia podatkowe w obszarze podatku od towarów i usług (VAT). W celu skorzystania z ułatwień o których mowa powyżej, (względem części kwoty dotacji realizowanej przez Fundację EkoFundusz) Wykonawca realizujący przedmiot niniejszego zamówienia powinien zawrzeć (zarejestrować) umowę o świadczenie usług finansowanych z bezzwrotnej pomocy zagranicznej, uprawniającej do zastosowania 0% stawki VAT z Urzędem Komitetu Integracji Europejskiej: adres do korespondencji - Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa; siedziba UKIE: ul. Bagatela 14, 00 585 Warszawa ; tel: 0-22 455-52-31; 0-22 455-52-23; fax: 0-22 455-52-14. Szczegółowe informacje w powyższych kwestiach są zawarte na stronie internetowej UKIE: www.2.ukie.gov.pl/www/serce.nsf/0/

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.