eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa i montaż bram do modernizowanego pomieszczenia przeładunkowego w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Opolu ul. Damrota 2 b



Ogłoszenie z dnia 2007-06-15

Opole: Dostawa i montaż bram do modernizowanego pomieszczenia przeładunkowego w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Opolu ul. Damrota 2 b
Numer ogłoszenia: 102030 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Opolu, ul. Damrota 2b, 45-950 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4012400, fax 077 4012409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż bram do modernizowanego pomieszczenia przeładunkowego w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Opolu ul. Damrota 2 b.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch bram wjazdowych z napędem elektromechanicznym do pomieszczenia przeładunkowego wraz z wykonaniem kanału nawiewnego z zainstalowanym wentylatorem kanałowym. 2. wykonanie robót dodatkowych obejmujących wykonanie instalacji nawiewnej dla czerpni powietrza, które po zamontowaniu bram częściowo znajdą się wewnątrz pomieszczenia przeładunkowego oraz demontaż bram istniejących

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.12.23.99 - 28.12.23.99 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3.000,00 zł należy wpłacić w terminie do dnia 26-06-2007 na rachunek nr 12 1060 0076 0000 3200 0113 5777 w BPH S.A. Oddział w Opolu z dopiskiem \Wadium na dostawę i montaż bram\.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają koncesję MSWiA do wykonywania robót w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art.24 ust. 1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do działalności obejmującej przedmiot zamówienia składa on: - poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię koncesji MSWiA, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 maja 1998r. w sprawie rodzajów dokumentów wymaganych przy składaniu wniosku o udzielenie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz.U.nr 69 poz.457 z 1998r.), - aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, -wykaz wykonanych dostaw bram typu zabezpieczeniowego posiadających klasę bezpieczeństwa potwierdzoną certyfikatem Instytutu Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, -poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie licencji pracownika zabezpieczeń technicznych upoważniające do wykonywania czynności określonych w art. 28 i 29 ustawy o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r. nr 145 poz.1221 - tekst jednolity) dla: a) pracowników Wykonawcy, którzy będą odpowiedzialni za organizowanie i kierowanie pracami - licencje pracownika zabezpieczenia technicznegoII stopnia, b) pracowników Wykonawcy wykonujących bezpośrednio prace objęte zamówieniem - licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, - polisę, na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy bank Polski Oddział Okręgowy w Opolu 45-950 Opole ul. Damrota 2b lub na stronie www.nbp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Opolu, ul. Damrota 2b, I piętro, pokój nr 102 lub przesłać na adres Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.