eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie Szkoła pełna pomysłów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Ozimek: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie Szkoła pełna pomysłów.
Numer ogłoszenia: 101974 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39165 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie Szkoła pełna pomysłów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych i na baseny w projekcie Szkoła Pełna pomysłów. 2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Zamówienie zostało podzielone na 15 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części: Część 1 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 2. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 10 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 2 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 1. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 10 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 3 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego W labiryncie ortografii. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 4. Ilość godzin edukacyjnych (45 minut): 15 godzin. Część 4 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Opieka podczas wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcami z części 5 i 6. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 21 osób. Ilość godzin: 15 godzin opieki. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 5 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Opieka podczas wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcami z części 4 i 6. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 21 osób. Ilość godzin: 15 godzin opieki. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 6 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie. Opieka podczas wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcami z części 4 i 5. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 21 osób. Ilość godzin: 15 godzin opieki. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 7 - Szkoła Podstawowa w Krasiejowie. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 8. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 15 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 8 - Szkoła Podstawowa w Krasiejowie. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 7. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 15 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 9 - Szkoła Podstawowa w Krasiejowie. Przeprowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników: 2. Ilość godzin edukacyjnych (60 minut): 30 godzin. Część 10 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników: 4. Ilość godzin edukacyjnych (45 minut): 10 godzin. Część 11 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach. Przeprowadzenie zajęć dla uczniów zdolnych języka angielskiego (kółko). Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników: 4. Ilość godzin edukacyjnych (45 minut): 10 godzin. Część 12 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 13. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 12 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 13 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach. Opieka podczas wyjazdów na basen. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 12. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 12 osób. Ilość godzin: 40 godzin opieki. Zaplanowano 10 wyjazdów, każdy po 4 godziny. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 14 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku. Opieka podczas wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 15. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 12 osób. Ilość godzin: 15 godzin opieki. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. Część 15 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku. Opieka podczas wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Opieka będzie sprawowana wspólnie z Wykonawcą z części 14. Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014. Ilość uczestników 12 osób. Ilość godzin: 15 godzin opieki. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. 4. W ramach prowadzenia zajęć Wykonawca zobowiązany jest do: 1) współpracy z dyrektorem szkoły, koordynatorem szkolnym, kierownikiem projektu, 2) przygotowania w formie pisemnej w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy (jednak nie później, niż w dniu rozpoczęcia zajęć) programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Szkoła pełna pomysłów dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie przekazania go koordynatorowi szkolnemu w dwóch egzemplarzach (jeden zostanie przekazany kierownikowi projektu), 3) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły, 4) prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu oraz comiesięcznego przekazywania koordynatorowi szkolnemu pisemnej informacji o stanie realizacji zajęć w tym liczbę zrealizowanych godzin, 5) przekazywania koordynatorowi szkolnemu na koniec każdego miesiąca konspektów zajęć, list obecności, kart czasu pracy, dokumentacji z wyjazdów (edukacyjnych, na naukę pływania), 6) informowania koordynatora szkolnego w formie pisemnej o uczniach, którzy ukończyli udział w zajęciach w celu bieżącego monitorowania wskaźników, 7) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu, 8) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć i wyjazdów edukacyjnych (jeśli dotyczy), oraz przygotowanie dokumentacji wyjazdu zgodnie z regulaminem szkoły dbanie o bezpieczeństwo uczniów, 9) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 10) współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem szkolnym w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu, 11) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 12) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie, 13) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć, 14) wystawienia opinii raz na semestr dla każdego ucznia nt. stopnia zaspokojenia potrzeb edukacyjnych pod względem: a) wyrównania dysproporcji w nauce, b) wzrostu umiejętności, c) skorzystania z doradztwa i opieki pedagogicznej, 15) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów (listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej), 16) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie, 17) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl, 18) informowanie na bieżąco koordynatora szkolnego o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 19) informowania dyrektora szkoły i koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 20) oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej, 21) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, 22) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach, 23) przekazania na koniec realizacji projektu pełnej i uporządkowanej dokumentacji, 24) rozliczania zaliczek (jeśli dotyczy) pobranych z kasy urzędu po uprzednim uzyskaniu zgody Burmistrza na stosownym wniosku i złożeniu oświadczenia, iż w przypadku nie rozliczenia pobranej zaliczki wyraża się zgodę na potrącenie nie rozliczonej kwoty ze świadczeń wypłacanych, wydatkowania jej zgodnie z zapisami wniosku, przedłożenia rozliczenia pobranej zaliczki wraz z załącznikami (faktury, rachunki) w terminie 10 dni od jej pobrania. Wypłata następnej zaliczki dopuszczalna jest dopiero po rozliczeniu się z wcześniej pobranej zaliczki. 5. W ramach sprawowania opieki podczas wyjazdów edukacyjnych i na basen Wykonawca jest zobowiązany do: 1) sprawowania opieki nad uczniami w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, 2) zapewnienie bezpieczeństwa uczniom oraz prowadzenie innych zadań zleconych przez organizatora wycieczki, 3) sprawdzania stanu liczbowego uczniów przed wyruszeniem z każdego miejsca pobytu oraz po przybyciu do punktu docelowego, 4) współpracy z osobą prowadzącą zajęcia, w ramach których organizowany jest wyjazd, dyrektorem szkoły podstawowej, koordynatorem szkolnym, kierownikiem projektu i jego zastępcą, 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2) bezpieczeństwo uczniów podczas wyjazdów edukacyjnych, 3) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 4) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 5) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 6) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Olszewska, ul. Dłuskiego 3b/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1453,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiesław Podborączyński, ul. Sikorskiego 35b/6, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1453,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marzena Pikos, Plac Wolności 2c/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 875,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Olszewska, ul. Dłuskiego 3b/15, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 570,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część 5 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiesław Podborączyński, ul. Sikorskiego 35b/6, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 570,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część 6 - Szkoła Podstawowa w Antoniowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Maciak, ul. Leśna 5a/14, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 570,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część 7 - Szkoła Podstawowa w Krasiejowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Kowalczyk-Stasiuk, ul. Buczka 1, 46-040 Szczedrzyk, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część 8 - Szkoła Podstawowa w Krasiejowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Michał Katolik, ul. Słowackiego 10b/4, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Część 9 - Szkoła Podstawowa w Krasiejowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bagusława Wieczorek, ul. Słowackiego 16b/7, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Część 10 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Margita Cyganek, ul. Jakuba 24, 46-043 Dylaki, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Część 10 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Margita Cyganek, ul. Jakuba 24, 46-040 Dylaki, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Część 10 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Iwaniak, ul. Sikorskiego 8d/7, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1466,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Część 10 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Iwaniak, ul. Sikorskiego 8d/7, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1466,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Część 14 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Michał Katolik, ul. Słowackiego 10b/4, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 435,00

  • Oferta z najniższą ceną: 435,00 / Oferta z najwyższą ceną: 570,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Część 14 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Katolik, ul. Słowackiego 10b/4, 46-040 Ozimek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 435,00

  • Oferta z najniższą ceną: 435,00 / Oferta z najwyższą ceną: 570,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.